dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: UP-VO/2019/41799/126190-045
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Trenčín
Telefón: +421 911169846
Email: dominik.gallo@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trencin.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: UP-VO/2019/41799/126190-050
Hlavný kód CPV
45200000-9
Druh zákazky
OPIS
Názov
Výstavba a rekonštrukcia miestnych komunikácii v Meste Trenčín: ,, Rekonštrukcia MK v Kubrici - oproti vodojemu"
Časť č.: 050
Dodatočné kódy CPV
45233161-5

45233160-8

45233120-6

45233141-9

45233200-1

45233223-8

45233228-3

45233229-0

45233142-6

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Katastrálne územia tvoriace územie mesta Trenčín, Slovenská republika (k. ú. Trenčín, Opatová, Kubrica, Istebník, Kubrá, Orechové, Hanzlíková, Zlatovce, Záblatie, Trenčianske Biskupice)
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je zriadenie DNS. Cieľom DNS je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní podľa svojich reálnych potrieb, t.j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy. DNS bude slúžiť na zadávanie zákaziek týkajúcich sa stavebných prác bežne dostupných na trhu, v rámci ktorej sa budú uskutočňovať realizácie a rekonštrukcie súvislých povrchov miestnych komunikácií v Meste Trenčín, pričom budú obnovované povrchy komunikácií, prípadne chodníkov na dobu trvania max. 4 roky. Tento DNS je zriadený pre potreby verejného obstarávateľa a zákazky v ňom bude zadávať iba verejný obstarávateľ. DNS je rozdelený na 2 kategórie stavebných prác: 1. kategória: zákazky do 70.000,00 ? bez DPH, ktoré sa týkajú opravy/rekonštrukcie/novostavby dláždených chodníkov a spevnených plôch. Súčasťou zákazky môže byť kladenie dlažby, cestných, chodníkových a záhonových obrubníkov( okrem bezbariérových kasselských), podkladných vrstiev, drobné betonárske a asfaltové práce, okrem súvislého asfaltovania veľkých plôch (špárovanie, zálievky a pod.) vrátane osadenia mestského mobiliáru, osvetlenia (lampy), búracích prác a vyvolaných investícii. 2. kategória: ostatné zákazky, iné ako v kategórii 1., ktoré sa týkajú opravy/rekonštrukcie/novostavby miestnych a účelových komunikácií alebo spevnených plôch vrátane vyvolaných investícií. Verejný obstarávateľ chce operatívnym zadávaním zákaziek a tým, že stavebné práce rozdelil do dvoch kategórií umožniť účasť aj menším dodávateľom a preto odporúča aj menším dodávateľom, ktorí spĺňajú podmienky účasti v zmysle časti B. týchto podkladov, aby zaslali žiadosť o zaradenie do DNS, aby sa tak mali možnosť uchádzať o vyhlásené zákazky. Len tým dodávateľom, ktorí boli zaregistrovaní v DNS je možné potom zasielať výzvu na predloženie ponuky a teda majú právo na predloženie ponuky, a preto verejný obstarávateľ odporúča dodávateľom, aby doručili žiadosť o zaradenie do DNS do uplynutia lehoty na predkladanie žiadostí uvedenej v týchto súťažných podkladoch. V momente po vyhlásení jednotlivej konkrétnej zákazky sa nezaradení dodávatelia nevedia už uchádzať o vyhlásenú zákazku, avšak po ich zaradení im verejný obstarávateľ bude môcť zaslať výzvu na predloženie ponuky do ďalšej vyhlásenej zákazky. To znamená, že do DNS je možné zasielať žiadosť o zaradenie v priebehu celého jeho trvania, avšak výzvu ku konkrétnej jednotlivej zákazke môže takémuto dodávateľovi verejný obstarávateľ zaslať až po jeho zaradení, a nie je možné dodatočne niekoho zaradiť do už vyhlásenej zákazky.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v intervale
Dátum začatia: 2019-11-29T00:00:00Dátum ukončenia: 2023-11-29T00:00:00
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 235-615552
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 050
Časť č.:
Názov: Výstavba a rekonštrukcia miestnych komunikácií v Meste Trenčín : ,, Rekonštrukcia MK v Kubrici - oproti vodojemu
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2022-04-20T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 110 833,33
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-06-02T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
45200000-9
Dodatočné kódy CPV
45233161-5

45233160-8

45233120-6

45233141-9

45233200-1

45233223-8

45233228-3

45233229-0

45233142-6

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Tren4ín, UI. Pádivého a Žilinská, Slovenská republika
Opis obstarávania:
Predmetom zmluvy je rekonštrukcia miestnej komunikácie a chodníka na ulici Pádivého a rekonštrukcia povrchov na parkovisku Žilinská. Súcasťou je výmena asfaltového povrchu, výškové úpravy odvodnovacích prvkov a lokálne výmeny obrubníkov a konštrukcie vozovky.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 35
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 119 300,48
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
V priebehu plnenia zmluvy sa vyskytla potreba vykonania naviac prác, ktoré neboli zahrnuté v Zmluve. Zároveň bolo počas realizácie diela zistené, že niektoré práce zahrnuté vo výkaze výmer nebude nutné realizovať. Potreba zmeny vyplynula z okolností, ktoré verejný obstarávateľ ani pri vynaložení náležitej starostlivosti nemohol predvídať a zmenou sa nemení charakter Zmluvy. Počas realizácie diela sa zistila potreba vykonania nevyhnutných prác pre riadne dokončenie diela, ktoré neboli zahrnuté vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu Zmluvy, a ktoré sú špecifikované v prílohe č. 1 tohto Dodatku. Na objekte Rekonštrukcie parkoviska Žilinská" nebolo potrebné realizovať novú uličnú vpust tak, ako bolo pôvodne rozpočtované. Na Objekte Rekonštrukcia MK Pádivého" po odstránení vrchnej vrstvy asfaltu na chodníkoch bolo nevyhnutné frézovanie betónového povrchu na chodníkoch inak by nebolo možné zhotoviť vrchnú vrstvu asfaltu tak, aby nevytvorila prekážku pri parkovaní s presahom. Doplnené boli tri bezbariérové úpravy do vchodov. Hodnota naviac prác predstavuje sumu: Cena bez DPH: 9 239,72 ? Slovom: deväťtisícdvestotridsaťdeväť eur, sedemdesiatdva centov DPH 20%: 1 847,94 ? Slovom: jedentisícosemstoštyridsaťsedem eur, deväťdesiatštyri centov Cena s DPH: 11 087,66 ? Slovom: jedenásťtisícosemdesiatsedem eur, šesťdesiaťšesť centov Počas realizácie diela sa zistilo, že z pôvodne dohodnutých prác v zmysle výkazu výmer, ktorý tvoril prílohu k Zmluve, nebude nutné vykonať práce, ako sa pôvodne predpokladali a ktoré sú špecifikované v prílohe c. 1 tohto dodatku: uličná vpusť. Hodnota nerealizovaných prác predstavuje sumu 772,57 ? bez DPH. Celková cena Cena bez DPH: 119 300,48 ?, Slovom: stodevätnásťtisíctristo eur, štyridsaťosem centov DPH 20%: 23 860,10 ? Slovom: dvadsaťtritisicosemstošesťdesiat eur, desať centov Cena vrátane DPH: 143 160,58 ?, Slovom: stoštyridsaťtritisícstošesťdesiat eur, pätdesiaťosem centov
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 110 833,33
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 119 300,48
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA