dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 6815/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Vazovova 5, 81243 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Telefón: +421 917623615
Email: lenka.martisova@stuba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.stuba.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/450904
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 6815/2022
Hlavný kód CPV
90923000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb deratizácie, dezinsekcie a dezinfekcie (ďalej len DDD) v objektoch verejného obstarávateľa. Služby deratizácie zahŕňajú rozmiestnenie uzamykateľných staničiek s označením druhu použitého materiálu v interiéri aj v exteriéri, ako aj zber a likvidácia uhynutých hlodavcov. Obsahom dezinsekčných služieb je najmä postrek proti lezúcemu hmyzu, dezinsekcia suchou parou a dymovaním. Služby dezinfekcie pozostávajú z dymovania studeným aerosólom, ktoré je účinné proti infekčným resp. respiračným ochoreniam ako napr. Covid 19. Služby dezinfekcie sú určené najmä pre objekty ŠD a ŠJ. Predmet zákazky musí byť vykonávaný v súlade s normami zabezpečenia kvality, s normami environmentálneho riadenia a v súlade s normami zabezpečenia bezpečnosti pri práci.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 52 974,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača uvedené v §32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní: 1. je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. 2. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač nie je povinný preukazovať splnenie uvedenej podmienky účasti. Verejný obstarávateľ si potrebné informácie dohľadá z verejne dostupných zdrojov.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-16T14:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať v slovenskom alebo českom jazyku a spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch, a to v elektronickej podobe prostredníctvom systému IS EVO verzia 18.0 (Elektronické verejné obstarávanie) - programovej aplikácie umožňujúcej elektronické zadávanie zákaziek cez centrálny internetový používateľský IS EVO a podľa pokynov na adrese https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html (ďalej len IS EVO) vo všetkých postupových krokoch v procese verejného obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi. Metodika postupu na požívanie IS EVO je uvedená na portáli ÚVO (www.uvo.gov.sk), osobitne na adrese: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-04T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA