dnes je 25.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1-3/2022
Výber typu súhrnnej správy
Súhrnná správa o zákazkách s nízkymi hodnotami
Obdobie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Divadelný ústav
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00164691
Jakubovo nám. 12, 81357 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Divadelný ústav
Telefón: +421 220487102 / 220487103
Email: du@theatre.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Druh zákazky
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 6573205
Názov: Rámcová dohoda uzatvorená podľa § 269 ods. 2 zák. č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov a § 83 ods. 5 písm. b) zák. č. 343/2015 Z. z. o VO v znení neskorších predpisov
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.crz.gov.sk/zmluva/6573205/
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-06-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 6
Počet prijatých ponúk: 5
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 5
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 69 900,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Výsledkom výzvy na predkladanie ponúk v zákazke s nízkou hodnotou podľa §117 zákona č. 343/2015 Z.. sa stala Rámcová dohoda uzatvorená s tromi účastníkmi, ktorí predložili úspešné ponuky do predmetnej súťaže. Rámcová dohoda sa plní na základe uzavretých čiastkových zmlúv pre položky predložené v rámci výzvy a vysúťažené na základe elektronickej aukcie a tiež opätovným otvorením súťaže. Okrem uvedeného zhotoviteľa K A S I CO , a.s., ktorý predložil víťaznú ponuku na súťažené položky v rámci elektronickej aukcie, sú ďalší dvaja úspešní zhotovitelia z Rámcovej dohody: Bittner print,s.r.o.,Ivanska cesta 2 C, 821 04 Bratislava, IČO: 35736534, Tel.č.:+421 2 58103999, e- mail: info@bittner-print.com, www.bittner.sk/sk a Ultra Print, s.r.o., Pluhová 49, 831 03 Bratislava, IČO: 31399088, Te.:+421 903 715 185, e-mail.: holcik@ultraprint.eu, www.ultraprint.eu.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-02-28T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 24.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,24 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA