dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 000000
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156621
Dobrovičova 12, 81266 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Telefón: +421 911796737
Email: olga.markovicova@land.gov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/459937
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: A/240/2023/16
Hlavný kód CPV
45213150-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom tejto zákazky sú stavebné práce na objekte administratívnej budovy Dobrovičova 12 v Bratislave, ktorá je v správe Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky, na existujúcom objekte so súpisným číslom 116, parc. registra ,,C č.: 8943/ 2, zapísaný na LV č.: 9392, okres Bratislava I, obec BA-m.č. STARÉ MESTO, k.ú. Staré Mesto
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 183 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods. 1 zákona - verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle zákona podľa § 32 ods. 3 zákona. Splnenie týchto podmienok preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 zákona o VO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o VO. Ak má záujemca sídlo alebo miesto podnikania mimo územia SR, VO nevie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy ani na získanie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. b) a písm. c) zákona. Splnenie podmienky účasti možno preukázať vyhlásením hospodárskeho subjektu uchádzača alebo záujemcu čestným vyhlásením podľa § 114 zákona, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré nahradil čestným vyhlásením alebo aj podľa § 39 zákona (jednotným európskym dokumentom ďalej len JED). Splnenie podmienok účasti preukazujúcich osobné postavenie možno preukázať zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ oznamuje, že je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu prostrednídctvom portálu: www.oversi.gov.sk. V súčasnosti má prístup k dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c), a e) zákona o VO. Ostatné doklady záujemca/uchádzač predlkladá v ponuke, ak nie je uvedené inak. VO uvádza, že nevie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy na získanie výpisu z registra trestov, ak je záujemcom právnická osoba, ktorej člen štatutárneho orgánu, člen dozorného orgánu alebo prokurista nie je občanom SR. Ak má osoba štátne občianstvo iné ako slovenské, je potrebné, aby záujemca predložil výpis z registra trestov z krajiny pôvodu, resp. z krajiny obvyklého pobytu vrátane úradného prekladu tohto výpisu z registra trestov resp. postupoval podľa § 32 ods. 4 alebo 5, § 39, prípadne § 152 ods. 3 zákona. VO nevie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona týkajúceho sa samotného záujemcu (t.j. že záujemca ako právnická osoba nebol odsúdený za niektorý z trestných činov vymenovaných v § 32 ods. 1 zákona), ak má záujemca sídlo mimo územia SR. Ak má záujemca sídlo alebo miesto podnikania mimo územia SR, VO nevie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy ani na získanie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. b) a písm. c) zákona. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní- za každého člena skupiny osobitne a podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona: vyžaduje sa predložiť zoznam kvalifikovanych osôb (ďalej len zoznam). Podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona: Vyžaduje sa uviesť podiel plnenia zo zmluvy, ktory má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K podmienke podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona Požaduje sa, aby uchádzač v zozname uviedol minimálne jednu (1) kvalifikovanú, odborne spôsobilú osobu s oprávnením na výkon činnosti stavbyvedúceho a odbornou praxou v oblasti riadenia stavieb, minimálne s jednou (1) praktickou skúsenosťou z riadenia stavby rovnakého alebo obdobného charakteru, ako sú stavebné práce na objekte stavby podľa predmetu zákazky, v období 10 rokov pred odoslaním výzvy v hodnote min. 500 tis. EUR. V prípade ak bude uchádzač preukazovať technickú alebo odbornú spôsobilosť kapacitami inej osoby, predloží zmluvu uzatvorenú medzi stavbyvedúcim a uchádzačom podľa ustanovenia § 34 ods. 3 zákona; Uchádzač preukáže údaje za stavbyvedúceho nasledovnými dokladmi: - dokladom o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie pozemnéstavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie pozemné stavby alebo ekvivalentného zákona, Podrobnosti o uznaní kvalifikácie osoby preukazujúcej oprávnenie na výkon vybraných činností vo vystavbe ekvivalentným dokladom sú prístupné na stránke: https://www.sksi.sk/domov/slovenska-republika; - profesijným životopisom s údajmi o praxi, osobitne o riadení stavieb stavebnych prác rovnakého alebo podobného charakteru z pozície stavbyvedúceho ( názov a sídlo odberateľa, názov stavby, popisstavby, investi čny náklad stavby, obdobie realizácie stavby od do ); Za stavbu podobného charakteru sa považujú stavby v kategórii KS 12, skupiny 122 triedy 1220 Budovy pre administratívu podľa Vyhlášky č. 323/2010 Z. z. Štati sti ckého úradu Slovenskej republiky, ktorou sa vydáva Štati sti cká klasifi kácia stavieb. - ak bude uchádzač preukazovať technickú alebo odbornú spôsobilosť kapacitami inej osoby, predloží zmluvu uzatvorenú medzi stavbyvedúcim a uchádzačom podľa ustanovenia § 34 ods. 3 zákona. Verejný obstarávateľ odporúča, aby predloženy profesijný životopis alebo obdobný doklad obsahoval informácie minimálne v nižšie uvedenom rozsahu: - meno a priezvisko kvalifi kovanej/odborne spôsobilej osoby, - história zamestnania/odbornej praxe odborne spôsobilej osoby vo vzťahu k predmetu zákazky (zamestnávateľ/odberateľ, - trvanie pracovného pomeru/trvanie odbornej praxe/rok a mesiac od do, - pozícia, ktorú odborne spôsobilá osoba zastávala, hlavné činnosti súvisiace s predmetom zákazky, ktoré počas tohto obdobia vykonávala), - praktické skúsenosti /riadenie stavieb odborne spôsobilej osoby (názov stavby/predmetu plnenia, popis stavby, - investičny náklad stavby, - názov odberateľa/zamestnávateľa, - pozícia na stavbe/predmeteplnenia, obdobie rok a mesiac od do, - kontaktné údaje odberateľa za účelom overenia realizácie riadenia stavby/predmetu plnenia (meno, priezvisko kontaktnej osoby zamestnávateľa/ľov, telefónne číslo, elektronická adresa), - podpis kvalifi kovanej/odborne spôsobilej osoby. K podmienke podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona: Vyžaduje sa, aby uchádzač uviedol zoznam subdodávateľov a podiel plnenia zo zmluvy. V zmysle ustanovenia § 41 ods. 1 písm. b) zákona verejný obstarávateľ taktiež požaduje, aby navrhovaní subdodávatelia spĺňali podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona a neexistovali u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; Oprávnenie za zhotovovanie stavebných prác sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. Vyžaduje sa, aby uchádzač uviedol, ktorej časti predmetu zákazky sa bude plnenie subdodávateľom tykať, označením príslušnych položiek v rozpočte s identifikáciou známeho subdodávateľa alebo s uvedením, že subdodávateľ nie je známy v čase predkladania ponuky. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 114 zákona alebo aj Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Na zabezpečenie ponuky sa vyžaduje zloženie zábezpeky vo vyške 20 000 EUR (slovom: dvadsaťtisíc EUR). Podrobnejšie informácie uvedené v súťažných podkladoch. Úspešný uchádzač/Zhotoviteľ predloží pred uzavretím zmluvy, najneskôr ku dňu podpisu zmluvy originál alebo overenú kópiu poistnej zmluvy o poistení vo výške vo výške 2 500 000,00 Eur s DPH, s platnosťou po celú dobu trvania uzavieranej zmluvy, viď. Čl. XV. Ostatné ustanovenia
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-03-23T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronickej platformy / elektronického verejného obstarávania (systém EVO ver. 18) https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html . 2. Verejný obstarávateľ realizuje zadávanie podlimitnej zákazky: Rekonštrukcia administratívnej budovy na Dobrovičovej 12, I. Etapa - Suterén podľa § 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorych zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) v spojení s § 112 ods. 7 zákona. 3. Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to vylučne prostredníctvom IS EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie. 4. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 5. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia alebo uchádzači stiahnuť si do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch http://www.evo.gov.sk/RepErEVOEX.html, ktory je zverejneny na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk . 6. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestnym vyhlásením podľa § 114 alebo aj Jednotnym európskym dokumentom podľa § 39 zákona. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači verejnému obstarávateľovi podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejnym obstarávateľom. 7. V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu podľa § 32 ods. 2, písm. e) zákona oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponúk). 8. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodnych informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s inym hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 9. V prípade, ak uchádzač využije pri plnení zmluvy subdodávateľov (§ 41), bude víťazny uchádzač povinný pred uzavretím zmluvy preukázať, že ním navrhovaný subdodávateľ spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona a neexistujú u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktory má subdodávateľ plniť. 10. K bodu II.2.7 tohto oznámenia uvedený údaj 6 mesiacov, znamená lehotu výstavby a dĺžka trvania zmluvy je podrobnejšie uvedená v článku X.bod 1 ZoD. 11. Financonie predmetu tejto zákazky sa predpokladá aj z prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti (Plán obnovy a odolnosti). 12. Vzhľadom na podmienky plnenia zmluvy - elkologická likvidácia stavebného odpadu, predmetné verejné obstarávanie je: a) zelené verejné obstarávanie. 13. Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky - odporúčaný formát naskenovaných dokladov alebo dokumentov je PDF. V prípade, ak sú doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vydávané orgánom verejnej moci (alebo inou povinnou inštitúciou) priamo v elektronickej podobe, uchádzač môže vložiť do systému tento digitálny doklad (vrátane jeho úradného prekladu). Uchádzač je tiež oprávnený použiť doklady transformované zaručenou konverziou podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom a účinnom znení.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-03T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA