dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SNM-HuM-ZNH-2023/12
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenské národné múzeum
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00164721
Vajanského nábrežie 2, 81006 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenské národné múzeum
Telefón: +421 220469193
Email: katarina.cereova@snm.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.snm.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/459870
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: SNM-HuM-ZNH-2023/12
Hlavný kód CPV
45212350-4
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác v rozsahu Projektovej dokumentácie, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť týchto Súťažných podkladov pre stavbu: Obnova areálu a kaštieľa Dolná Krupá v areáli Slovenského národného múzea Hudobného múzea Kaštieľ Dolná Krupá.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 391 304,85
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
45212314-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dolná Krupá kaštieľ Dolná Krupá, Hlavná 572/107, 919 65 Dolná Krupá
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác v rozsahu Projektovej dokumentácie, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť týchto Súťažných podkladov pre stavbu: Obnova areálu a kaštieľa Dolná Krupá v areáli Slovenského národného múzea Hudobného múzea Kaštieľ Dolná Krupá.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 391 304,85:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
18:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Celková predpokladaná hodnota zákazky vrátane uplatnenia opcie na obdobie 18 mesiacov je rozdelená nasledovne: 1. na dobu 8 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do výšky vyčerpania finančného limitu v hodnote 1.111.583,34 EUR bez DPH, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr, 2. v prípade uplatnenia opcie na obdobie ďalších 10 mesiacov vo finančnom limite 1.279.721,51 EUR bez DPH. Opciu si Objednávateľ môže uplatniť u Zhotoviteľa písomne, počas účinnosti zmluvy.
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: INTERREG V-A SK-AT 2014 -2020
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona o VO, a preukazuje ich spôsobom podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 zákona o VO (scan dokumentu prostredníctvom systému JOSEPHINE). 1.2.Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom využiť zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ustanovení zákona o verejnom obstarávaní. 1.3.Ak sú doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vystavované v elektronickej podobe uchádzač ich predloží v elektronickej podobne skan. 1.4.Verejný obstarávateľ nemá oprávnenia získavať údaje podľa § 32 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní. 1.5.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. 1.6.Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky týkajúce sa zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-04-03T13:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Pri plnení zákazky budú uplatňované sociálne aspekty (transparentný účet a platby subdodávateľom). Od uchádzača predkladajúceho ponuku sa požaduje zloženie zábezpeky v súlade s §46 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov vo výške: 20 000,00 eur. Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi. Na bezproblémové používanie systému JOSEPHINE je nutné používať jeden z podporovaných internetových prehliadačov: - Mozilla Firefox verzia 13.0 a vyššia alebo - Google Chrome - Microsoft Edge Minimálne technické požiadavky systému JOSPEHINE: https://store.proebiz.com/docs/josephine/sk/Technicke_poziadavky_sw_JOSEPHINE.pdf 3/4 Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa predpokladá v čase od zverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania individuálne pre každého záujemcu/uchádzača s cieľom zabrániť možnému koluznemu konaniu vo verejnom obstarávaní, ktorý by mohol narušiť, alebo obmedziť hospodársku súťaž, alebo porušiť princíp transparentnosti a princíp rovnakého zaobchádzania. Jednotlivé obhliadky budú organizované len v pracovných dňoch v čase od 10:00 hod. do 13:00 hod. Presný termín a čas obhliadky bude určený na základe žiadosti záujemcu doručenej prostredníctvom elektronickej komunikácie v systéme JOSEPHINE a bude každému záujemcovi oznámený najneskôr jeden pracovný deň vopred s údajmi o kontaktnej osobe a informáciami k účasti na obhliadky. Informácie k účasti na obhliadke budú obsahovať aj to, že počas obhliadky sa nebude odpovedať na žiadne otázky, nakoľko pre vysvetľovanie je spôsob určený v súťažných podkladoch.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-03-01T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA