dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01PL/STAV1.22
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Hrušov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00319341
Hrušov 526, 99142 Hrušov

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Hrušov
Telefón: +421 918963377
Email: bs5262@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.hrusov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436280
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 01PL/STAV1.22
Hlavný kód CPV
45211350-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác s názvom: Zateplenie kultúrno administratívneho spoločenského zariadenia č. 526 Hrušov, pozostávajúceho zo zateplenia podlahy, obvodového plášťa a strechy objektu. Súčasťou zákazky je aj výmena výplní otvorov. Jednotlivé časti stavebných prác sú popísané, realizované a rozpočtované v štyroch stavebných objektoch, ktorých popis je uvedený v priloženej stavebnej projektovej dokumentácii. Požadovaná doba realizácie zákazky je 6 mesiacov odo dňa prevzatia staveniska zhotoviteľom.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 441 127,26
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. a) až h) ZVO, čo preukáže spôsobom podľa §32 ods.2. písm. a) až f) ZVO. Uchádzač predloží aktuálne platný výpis z Registra partnerov verejného sektora.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO preukáže vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničnej banky a to úverov-ý prísľub, ktorým banka alebo pobočka zahraničnej banky uchádzačovi prisľúbi, že v prípade, že sa stane úspešným uchádzačom a požiada banku alebo pobočku zahraničnej banky o poskytnutie úveru, bude mu poskytnutý v objeme vo výške minimálne 10% z hodnoty uchádzačom predloženej cenovej ponuky na účely finančného plnenia zákazky, ktorej predmetom je realizácia zákazky Zateplenie kultúrno a administratívneho spoločenského zariadenia č. 526 Hrušov, alebo iný rovnocenný dokument (ak je uplatnený ako napr. záväzný prísľub tretej osoby a pod.) musí byt' nie starší ako 14 dní ku dňu predloženia ponuky. 2.2Uchádzač potvrdenie banky podľa bodu 2.1 môže nahradiť výpisom z účtu z banky uvedenej v cenovej ponuke uchádzača nie starším ako 7 dní pred predložením cenovej ponuky.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam minimálne 3 zákaziek musí byt' doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom : a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení s doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené Verejný obstarávateľ sa týmto presvedčí, že uchádzač má skúsenosti s predmetom zákazky a je odborne a technicky schopný zrealizovať požadovaný predmet zákazky. Minimálna úroveň štandardov bola verejným obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky, pričom hodnota požadovaných referencií nepresahuje výšku PHZ.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky v minimálnom objeme v kumulatívnej hodnote 1 000 000 EUR bez DPH za obdobie predchádzajúcich päť rokov predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom, pred dňom lehoty na predkladanie ponúk. V predloženom zozname musí byť minimálne jedna zrealizovaná zákazka stavebných prác minimálne v hodnote 75% predpokladanej hodnoty stavebnej zákazky, ktorá je premetom tejto verejnej súťaže. Uchádzač doplní predložený zoznam. potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok a to referenciou, pokiaľ bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ v zmysle § 12 zákona ZVO.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Poľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečenie riadenia stavebných prác - stavbyvedúci minimálne 1 osoba, ktorá musí spĺňať tieto podmienky: a) profesionálna praktická skúsenosť v oblasti riadenia minimálne 3 stavieb obdobného charakteru uvedené v profesijnom životopise, b) doklad o odbornej spôsobilosti Osvedčenie SKSI v zmysle zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby alebo ekvivalent dokladu. c)Profesijný životopis. Podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v nadväznosti na § 35 ZVO, opisom technického vybavenia a zariadení použitých v realizácii zákazky a na zabezpečenie kvality. Podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Podľa § 35 ZVO systém manažérstva kvality: Certifikát na systém manažérstva .kvality podľa normy ISO 9001.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o konaní elektronickej aukcie sú uvedené v prílohe č.6. Súťažných podkladov.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-01-28T13:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-12-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2022-01-28T13:30:00
Miesto: Obec Hrušov, Obecný úrad č. 526, 991 42 Hrušov, okres Veľký Krtíš
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Podľa § 54 ods.3 ZVO pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ určuje v súlade s § 46 ods.3 ZVO zábezpeku vo výške 10 000,00 Eur (slovom: desaťtisíc EUR).
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-01-04T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA