dnes je 23.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ONaL/VO/2018-187as
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165549
Nám. L.Svobodu 1, 97517 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Telefón: +421 484413240
Email: aspitalska@nspbb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.fnspbb.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ONaL/VO/2018-187as
Hlavný kód CPV
30125100-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je: Dodávka TONEROVÝCH NÁPLNÍ A SPOTREBNÝCH MATERIÁLOV (ďalej len "tonery") do tlačiarní, kopírovacích strojov, faxov a multifunkčných zariadení pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa, vrátane služieb spojených ich s dodávkou do sídla verejného obstarávateľa, vykládkou na určené miesto, bezplatným odberom použitých obalov a zabezpečením ekologickej likvidácie použitých tonerov podľa platných predpisov, pričom použité tonery prevezme dodávateľ od verejného obstarávateľa pri dodávke nových tonerov.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodávka TONEROVÝCH NÁPLNÍ A SPOTREBNÝCH MATERIÁLOV do tlačiarní, kopírovacích strojov, faxov a multifunkčných zariadení pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Dodatočné kódy CPV
30125110-5

30125120-8

30192113-6

30192320-0

60000000-8

90500000-2

Miesto vykonania
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica, Námestie L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je Dodávka TONEROVÝCH NÁPLNÍ A SPOTREBNÝCH MATERIÁLOV (ďalej len "tonery") do tlačiarní, kopírovacích strojov, faxov a multifunkčných zariadení pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa, vrátane služieb spojených ich s dodávkou do sídla verejného obstarávateľa, vykládkou na určené miesto, bezplatným odberom použitých obalov a zabezpečením ekologickej likvidácie použitých tonerov podľa platných predpisov, pričom použité tonery prevezme dodávateľ od verejného obstarávateľa pri dodávke nových tonerov. Verejný obstarávateľ požaduje dodať originálne tonery od výrobcov zariadení (pre zariadenia v záruke) a kompatibilné tonery (pre zariadenia po záruke).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Rámcová dohoda č. POZ 431/2018
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2018-12-11T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti:
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 38 394,19
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Nejedná sa o zelené obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Oznámenie o výsledku verejného obstarávania v zmysle § 116 ods. 3) ZVO za 4. kalendárny štvrťrok 2021 a to za obdobie od 01.10.2021 do ukončenia rámcovej dohody tzn. do 12.12.2021.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-01-05T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 19.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,27 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA