dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 08596/2022/ODDVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36836567
Majerská cesta 94, 97496 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Telefón: +421 484325644
Email: lubos.hlacik@bbsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bbrsc.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 08596/2022/ODDVO
Hlavný kód CPV
44113600-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru, a to asfaltových zmesí určených na letnú údržbu ciest v Banskobystrickom kraji v rámci porúch krytov vozoviek ako opravy výtlkov a nerovnosti vozoviek prostredníctvom lokálnych vysprávok. Dopravu predmetu zákazky na miesta určenia si podľa vlastných potrieb zabezpečí verejný obstarávateľ vlastnými kapacitami a na vlastné náklady. Miestom určenia sa rozumie porušená vozovka cestnej siete v rámci Banskobystrického kraja. Predmet zákazky musí spĺňať minimálne požadované technické a kvalitatívne parametre uvedené v Technicko-kvalitatívnych podmienkach (TKP 6) - Hutnené asfaltové zmesi vydané Ministerstvom dopravy a výstavby SR, Sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií účinných od 20.12.2019 a v Katalógových listoch asfaltových zmesí (doplnok k platným TKP) (KLAZ 1/2019) vydaných Ministerstvom dopravy a výstavby SR, Sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií účinných od 20.12.2019 a musí spĺňať príslušné STN a EN vzťahujúce sa na predmet zákazky podľa jednotlivých druhov asfaltových zmesí, ktorý je bližšie definovaný v Časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY Súťažných podkladov. Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, resp. zachovať technické a kvalitatívne parametre predmetu zákazky, a to konkrétne vzdialenosť výrobne asfaltových zmesí uchádzača od miesta určenia, ktorá nesmie presiahnuť 60,00 km, resp. v časovom vyjadrení nesmie doprava asfaltových zmesí trvať viac ako 90 minút (v súlade s bodom 9.2 TKP 6), uvedená podmienka bude uplatnená pri určení dodávateľa konkrétneho druhu asfaltového betónu, a to v súlade s pravidlami objednávania uvedenými v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY bod 2.4 Súťažných podkladov a v článku VIII bod 1 Rámcovej dohody.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania/ prevzatia predmetu zákazky, sú sídla úspešných uchádzačov.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru, a to asfaltových zmesí určených na letnú údržbu ciest v Banskobystrickom kraji v rámci porúch krytov vozoviek ako opravy výtlkov a nerovnosti vozoviek prostredníctvom lokálnych vysprávok. Dopravu predmetu zákazky na miesta určenia si podľa vlastných potrieb zabezpečí verejný obstarávateľ vlastnými kapacitami a na vlastné náklady. Miestom určenia sa rozumie porušená vozovka cestnej siete v rámci Banskobystrického kraja. Predmet zákazky musí spĺňať minimálne požadované technické a kvalitatívne parametre uvedené v Technicko-kvalitatívnych podmienkach (TKP 6) - Hutnené asfaltové zmesi vydané Ministerstvom dopravy a výstavby SR, Sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií účinných od 20.12.2019 a v Katalógových listoch asfaltových zmesí (doplnok k platným TKP) (KLAZ 1/2019) vydaných Ministerstvom dopravy a výstavby SR, Sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií účinných od 20.12.2019 a musí spĺňať príslušné STN a EN vzťahujúce sa na predmet zákazky podľa jednotlivých druhov asfaltových zmesí, ktorý je bližšie definovaný v Časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY Súťažných podkladov. Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, resp. zachovať technické a kvalitatívne parametre predmetu zákazky, a to konkrétne vzdialenosť výrobne asfaltových zmesí uchádzača od miesta určenia, ktorá nesmie presiahnuť 60,00 km, resp. v časovom vyjadrení nesmie doprava asfaltových zmesí trvať viac ako 90 minút (v súlade s bodom 9.2 TKP 6), uvedená podmienka bude uplatnená pri určení dodávateľa konkrétneho druhu asfaltového betónu, a to v súlade s pravidlami objednávania uvedenými v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY bod 2.4 Súťažných podkladov a v článku VIII bod 1 Rámcovej dohody.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 065-169070
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYRÁMCOVÁ ZMLUVA č. BBRSC/059/2022 o dodaní tovaru:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-05-26T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 6
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 6
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 3 073 831,46
bez DPH
Informácie o subdodávkach

RÁMCOVÁ ZMLUVA č. BBRSC/059/2022 o dodaní tovaru:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-05-26T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 6
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 6
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 3 073 831,46
bez DPH
Informácie o subdodávkach

RÁMCOVÁ ZMLUVA č. BBRSC/059/2022 o dodaní tovaru:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-05-26T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 6
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 6
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 3 073 831,46
bez DPH
Informácie o subdodávkach

RÁMCOVÁ ZMLUVA č. BBRSC/059/2022 o dodaní tovaru:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-05-26T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 6
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 6
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 3 073 831,46
bez DPH
Informácie o subdodávkach

RÁMCOVÁ ZMLUVA č. BBRSC/059/2022 o dodaní tovaru:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-05-26T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 6
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 6
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 3 073 831,46
bez DPH
Informácie o subdodávkach

RÁMCOVÁ ZMLUVA č. BBRSC/059/2022 o dodaní tovaru:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-05-26T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 6
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 6
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 3 073 831,46
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-30T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA