dnes je 25.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 53_21
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Žilinský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Žilinský samosprávny kraj
Telefón: +421 415032413
Email: obstaravanie@zilinskazupa.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zask.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 53_21
Hlavný kód CPV
39314000-6
Druh zákazky
OPIS
Názov
OBSTARANIE A MODERNIZÁCIA MATERIÁLNO-TECHNICKÉHO VYBAVENIA COVP PRI HOTELOVEJ AKADÉMII V ŽILINE
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
39314000-6

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: HOTELOVÁ AKADÉMIA, HLINSKÁ 31, 010 01 ŽILINA, okres Žilina
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Chladiaci/mraziaci stôl -1, Pacojet 5, Elektrický konvektomat 5, Pekárenská pec 5, Varný monoblok vstavaných spotrebičov na stavebnom sokli 1, Udržiavacia skriňa-holding 5, Varný monoblok vstavaných spotrebičov na stavebnom sokli P2/1, P3/1, P4/1, P5/1(označenie pracovísk v dispozičnom riešení): - 4, Varný monoblok vstavaných spotrebičov na stavebnom sokli P2/2,P3/2, P4/2, P5/2(označenie pracovísk v dispozičnom riešení): - 4, Prevedenie zariadení na stavebný sokel všetkých špecifikovaných pracovísk 1, Teleskopická umývačka riadu 1, Univerzálny robot 1, Elektrický konvektomat s príslušenstvom 1, Pekárenská pec s príslušenstvom 3, Espresso kávovar - 2 pákový 1, Podpultová umývačka 1, Chladiaci stôl 1, Vstavaná nerezová skriňa - 4-dielna 1, Recepčný a barový pult - interiérové opláštenie 1, Doprava, montáž, demontáž zariadení, projekt, zaškolenie, revízie 1. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je v bode 36 súťažných podkladov, ktorých súčasťou je aj príloha dispozičné riešenie projektu a špecifikácia k položke číslo 18 opisu predmetu zákazky - PD - časť architektúra - interiér, realizačný výkres A13,A14,A15,A16, A17 a A18.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: ITMS 302021J133
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 216-568413
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: Dodatok č. 1 ku Kúpnej zmluve č. 990/2020/OŠaŠ
Časť č.: 1
Názov: OBSTARANIE A MODERNIZÁCIA MATERIÁLNO-TECHNICKÉHO VYBAVENIA COVP PRI HOTELOVEJ AKADÉMII V ŽILINE
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2022-05-25T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 181 658,30
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-05-30T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
39314000-6
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: HOTELOVÁ AKADÉMIA, HLINSKÁ 31, 010 01 ŽILINA, okres Žilina
Opis obstarávania:
Chladiaci/mraziaci stôl -1, Pacojet 5, Elektrický konvektomat 5, Pekárenská pec 5, Varný monoblok vstavaných spotrebičov na stavebnom sokli 1, Udržiavacia skriňa-holding 5, Varný monoblok vstavaných spotrebičov na stavebnom sokli P2/1, P3/1, P4/1, P5/1(označenie pracovísk v dispozičnom riešení): - 4, Varný monoblok vstavaných spotrebičov na stavebnom sokli P2/2,P3/2, P4/2, P5/2(označenie pracovísk v dispozičnom riešení): - 4, Prevedenie zariadení na stavebný sokel všetkých špecifikovaných pracovísk 1, Teleskopická umývačka riadu 1, Univerzálny robot 1, Elektrický konvektomat s príslušenstvom 1, Pekárenská pec s príslušenstvom 3, Espresso kávovar - 2 pákový 1, Podpultová umývačka 1, Chladiaci stôl 1, Vstavaná nerezová skriňa - 4-dielna 1, Recepčný a barový pult - interiérové opláštenie 1, Doprava, montáž, demontáž zariadení, projekt, zaškolenie, revízie 1. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je v bode 36 súťažných podkladov, ktorých súčasťou je aj príloha dispozičné riešenie projektu a špecifikácia k položke číslo 18 opisu predmetu zákazky - PD - časť architektúra - interiér, realizačný výkres A13,A14,A15,A16, A17 a A18.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 181 658,30
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatkom sa mení Opis ponúkaného zariadenia Espresso kávovar: RANCILIO CLASSE 20ASB 2gr v položke číslo 14 prílohy zmluvy na novú špecifikáciu ponúkaného zariadenia (s lepšími technickými parametrami), ktorý bude predmetom dodania podľa zmluvy. Ceny jednotlivých položiek zostávajú nezmenené.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 181 658,30
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 181 658,30
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 24.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,24 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA