dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 03/NLZ/2021 - DNS
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36038351
Námestie SNP 8, 97566 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Telefón: +421 905444577
Email: bohuslav.chudik@lesy.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.lesy.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 1 Q/2022
Hlavný kód CPV
30213000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zriadenie dynamického nákupného systému (ďalej len DNS) a zadávanie jednotlivých zákaziek v rámci vyhláseného DNS na predmet zákazky s názvom: Nákup koncových používateľských zariadení na roky 2021 - 2024, ktoré sú zaradené podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV) v rozsahu skupín: a) 30231000-7 (Počítačové monitory a konzoly) b) 30213000-5 (Osobné počítače) c) 30213100-6 (Prenosné počítače) d) 30213200-7 (Tabletový počítač) Predmet zákazky je bežne dostupný na trhu. Bližšie vymedzenie predmetu zákazky: a) Predmetom zákaziek zadávaných v dynamickom nákupnom systéme (ďalej ako "DNS") bude dodávka koncových používateľských zariadení (najmä notebookov, stolových počítačov, monitorov, port-replikátorov či tabletov). Technická špecifikácia tvorí prílohu č. 7 týchto súťažných podkladov. b) Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie služieb - dodanie tovaru do miesta dodania, vyloženie tovaru v mieste dodania, odber a ekologická likvidácia spotrebného materiálu/obalov v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch c) Tovar musí byť nový, nepoužívaný, zabalený v neporušených obaloch, nepoškodený, nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný. d) Verejný obstarávateľ ako Kupujúci má právo v prípade pochybností si vyžiadať od Predávajúceho (s ktorým bola uzavretá kúpna zmluva) vzorku ktorejkoľvek časti zákazky na otestovanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti, čo je predávajúci povinný poskytnúť do päť 5 pracovných dní. e) Požiadavky na predmet zákazky - verejný obstarávateľ požaduje na dodaný tovar min. 36 mesačnú záruku, pokiaľ na záručnom liste nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu, alebo pokiaľ na základe požiadavky kupujúceho uvedenej vo výzve rozšírená nad rámec minimálnych záručných podmienok. f) Počítačová zostava musí pozostávať z komponentov jedného výrobcu t.j. v rovnakom farebnom a dizajnovom prevedení. g) Pri dodávke zariadení je potrebné predložiť certifikát o platnosti záruky poskytovanej výrobcom na požadované obdobie a zároveň poskytnúť linku na webový nástroj pre overenie záruky poskytovanej výrobcom ak je dostupná. Verejný obstarávateľ zriaďuje (vyhlasuje) DNS, pre svoje organizačné jednotky - odštepné závody: 1) OZ Šaštín 2) OZ Smolenice 3) OZ Levice 4) OZ Topoľčianky 5) OZ Prievidza 6) OZ Trenčín 7) OZ Považská Bystrica 8) OZ Žilina 9) OZ Čadca 10) OZ Námestovo 11) OZ Liptovský Hrádok 12) OZ Beňuš 13) OZ Čierny Balog 14) OZ Slovenská Ľupča 15) OZ Žarnovica 16) OZ Kriváň 17) OZ Rimavská Sobota 18) OZ Revúca 19) OZ Rožňava 20) OZ Košice 21) OZ Prešov 22) OZ Vranov 23) OZ Sobrance 24) OZ Lesnej techniky 25) OZ Semenoles
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
30231000-7

30213000-5

30213100-6

30213200-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, Námestie SNP 8, 975 66 Banská Bystrica
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zriadenie dynamického nákupného systému (ďalej len DNS) a zadávanie jednotlivých zákaziek v rámci vyhláseného DNS na predmet zákazky s názvom: Nákup koncových používateľských zariadení na roky 2021 - 2024, ktoré sú zaradené podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV) v rozsahu skupín: a) 30231000-7 (Počítačové monitory a konzoly) b) 30213000-5 (Osobné počítače) c) 30213100-6 (Prenosné počítače) d) 30213200-7 (Tabletový počítač) Predmet zákazky je bežne dostupný na trhu. Bližšie vymedzenie predmetu zákazky: a) Predmetom zákaziek zadávaných v dynamickom nákupnom systéme (ďalej ako "DNS") bude dodávka koncových používateľských zariadení (najmä notebookov, stolových počítačov, monitorov, port-replikátorov či tabletov). Technická špecifikácia tvorí prílohu č. 7 týchto súťažných podkladov. b) Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie služieb - dodanie tovaru do miesta dodania, vyloženie tovaru v mieste dodania, odber a ekologická likvidácia spotrebného materiálu/obalov v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch c) Tovar musí byť nový, nepoužívaný, zabalený v neporušených obaloch, nepoškodený, nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný. d) Verejný obstarávateľ ako Kupujúci má právo v prípade pochybností si vyžiadať od Predávajúceho (s ktorým bola uzavretá kúpna zmluva) vzorku ktorejkoľvek časti zákazky na otestovanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti, čo je predávajúci povinný poskytnúť do päť 5 pracovných dní. e) Požiadavky na predmet zákazky - verejný obstarávateľ požaduje na dodaný tovar min. 36 mesačnú záruku, pokiaľ na záručnom liste nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu, alebo pokiaľ na základe požiadavky kupujúceho uvedenej vo výzve rozšírená nad rámec minimálnych záručných podmienok. f) Počítačová zostava musí pozostávať z komponentov jedného výrobcu t.j. v rovnakom farebnom a dizajnovom prevedení. g) Pri dodávke zariadení je potrebné predložiť certifikát o platnosti záruky poskytovanej výrobcom na požadované obdobie a zároveň poskytnúť linku na webový nástroj pre overenie záruky poskytovanej výrobcom ak je dostupná. Verejný obstarávateľ zriaďuje (vyhlasuje) DNS, pre svoje organizačné jednotky - odštepné závody: 1) OZ Šaštín 2) OZ Smolenice 3) OZ Levice 4) OZ Topoľčianky 5) OZ Prievidza 6) OZ Trenčín 7) OZ Považská Bystrica 8) OZ Žilina 9) OZ Čadca 10) OZ Námestovo 11) OZ Liptovský Hrádok 12) OZ Beňuš 13) OZ Čierny Balog 14) OZ Slovenská Ľupča 15) OZ Žarnovica 16) OZ Kriváň 17) OZ Rimavská Sobota 18) OZ Revúca 19) OZ Rožňava 20) OZ Košice 21) OZ Prešov 22) OZ Vranov 23) OZ Sobrance 24) OZ Lesnej techniky 25) OZ Semenoles
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 112-291488
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1 Q/2022:Nákup koncových používateľských zariadení - výzva č. 02:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-03-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 899 958,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-04-29T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA