dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VYSSOFT13122021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Holíč
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309541
Bratislavská 5 Array, 90851 Holíč

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Holíč
Telefón: +421 343210518 Fax: +421 34346682212
Email: spravca@holic.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.holic.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VYSSOFT13122021
Hlavný kód CPV
72267000-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov samosprávy v rokoch 2022 - 2025, a to informačného systému samosprávy (ďalej len CG ISS), jednotného ekonomického systému (ďalej len CG JEO), Dokumentačného informačného systému samosprávy (ďalej len CG DISS), Geografického informačného systému (ďalej len CG GISAM), riešenia pre podporu eGovernmentu (ďalej len CG eGOV) spolu s integračným rozhraním v zmysle Dohody o integračnom zámere Mesta Holíč a NASES a s tým súvisiacich aktivít, s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie dodaných produktov v nasledovnom členení: - Údržba dodaného licenčného softvéru (LSW) - Update údržba licencií dodaného aplikačného softvéru (ASW) - Upgrade technické zhodnotenie dodaného ASW a zapracovanie požiadaviek mesta - Hotline podpora - Riadenie projektu - Technická podpora - Metodická podpora - Školenia/metodické dni - Bezpečnostná politika
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Servisné služby na prevádzku a údržbu informačných systémov Mesta Holíč.
Dodatočné kódy CPV
72250000-2

72246000-1

72267200-1

72611000-6

80511000-9

Miesto vykonania
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestom realizácie činností je sídlo a prevádzka zhotoviteľa, miesto odovzdania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov samosprávy v rokoch 2022 - 2025, a to informačného systému samosprávy (ďalej len CG ISS), jednotného ekonomického systému (ďalej len CG JEO), Dokumentačného informačného systému samosprávy (ďalej len CG DISS), Geografického informačného systému (ďalej len CG GISAM), riešenia pre podporu eGovernmentu (ďalej len CG eGOV) spolu s integračným rozhraním v zmysle Dohody o integračnom zámere Mesta Holíč a NASES a s tým súvisiacich aktivít, s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie dodaných produktov v nasledovnom členení: - Údržba dodaného licenčného softvéru (LSW) - Update údržba licencií dodaného aplikačného softvéru (ASW) - Upgrade technické zhodnotenie dodaného ASW a zapracovanie požiadaviek mesta - Hotline podpora - Riadenie projektu - Technická podpora - Metodická podpora - Školenia/metodické dni - Bezpečnostná politika
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-12-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 95 878,33
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 91 204,40
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-01-04T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA