dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
TYP OZNÁMENIA
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Základná škola s materskou školou
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36070998
Hargašova 5 Array, 84356 Bratislava - m. č. Záhorská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Základná škola s materskou školou
Telefón: +421 908225248
Email: turcanova@apuen.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zshargasova.stranka.info
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
1/2023:
Hlavný kód CPV
55520000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom tejto zákazky je vybrať dodávateľa, ktorý v priestoroch kuchyne a jedálne MŠ a ZŠ Hargašova v Záhorskej Bystrici bude zabezpečovať stravu (variť a vydávať stravu) deťom materskej a žiakom základnej školy a zamestnancom školy. Základná škola poskytne k užívaniu priestory kuchyne na základnej škole vrátane vybavenia kuchyne, v ktorých bude úspešný uchádzač variť stravu pre detí, žiakov a zamestnancov. Zároveň budú dodávateľovi poskytnuté k užívaniu aj priestory kuchyne a jedálne na materskej škole, ktoré sú prioritne určené na výdaj stravy žiakom. Kuchyňa a jedáleň na materskej škole nie je vybavená potrebnou technikou, tú si musí podľa uváženia zabezpečiť dodávateľ. Kvalitatívne, objemové a ostatné požiadavky na stravu sú určené v zmysle Aplikácie princípov k materiálno-spotrebným normám a receptúram pre školské stravovanie. Polievky ani hlavné jedlo poskytovateľ nebude zahusťovať potravinami s obsahom lepku (múkou s obsahom lepku). Úspešný uchádzač pre detí MŠ (potenciálny počet stravníkov 218) zabezpečí desiatu, obed (1 hlavné jedlo) a olovrant v určených hodinách. Pre žiakov ZŠ (potenciálny počet stravníkov 785) úspešný uchádzač zabezpečí obed (výber z 2 hlavných jedál) s výdajom v určené hodiny. Pre zamestnancov školy (potenciálny počet stravníkov 86) úspešný uchádzač zabezpečí obed (výber z 2 hlavných jedál) s výdajom v určené hodiny. Predpokladaná hodnota zákazky vyjadruje max. príjem dodávateľa, ktorý môže získať v prípade uplatnenia všetkých opcií (t.j. 5 ročného trvania zmluvy) a pravidelného stravovania všetkých potenciálnych stravníkov. Ročný max. príjem dodávateľa je 1 496 666,67 EUR v prípade stravovania všetkých potenciálnych stravníkov. Reálny počet stravníkov bude závisieť od kvality poskytovania služieb (najmä chutného a zdravého jedla).
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 7 483 333,35
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
55523100-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Hargašova 5, Záhorská Bystrica
Opis obstarávania
Predmetom tejto zákazky je vybrať dodávateľa, ktorý v priestoroch kuchyne a jedálne MŠ a ZŠ Hargašova v Záhorskej Bystrici bude zabezpečovať stravu (variť a vydávať stravu) deťom materskej a žiakom základnej školy a zamestnancom školy. Základná škola poskytne k užívaniu priestory kuchyne na základnej škole vrátane vybavenia kuchyne, v ktorých bude úspešný uchádzač variť stravu pre detí, žiakov a zamestnancov. Zároveň budú dodávateľovi poskytnuté k užívaniu aj priestory kuchyne a jedálne na materskej škole, ktoré sú prioritne určené na výdaj stravy žiakom. Kuchyňa a jedáleň na materskej škole nie je vybavená potrebnou technikou, tú si musí podľa uváženia zabezpečiť dodávateľ. Kvalitatívne, objemové a ostatné požiadavky na stravu sú určené v zmysle Aplikácie princípov k materiálno-spotrebným normám a receptúram pre školské stravovanie. Polievky ani hlavné jedlo poskytovateľ nebude zahusťovať potravinami s obsahom lepku (múkou s obsahom lepku). Úspešný uchádzač pre detí MŠ (potenciálny počet stravníkov 218) zabezpečí desiatu, obed (1 hlavné jedlo) a olovrant v určených hodinách. Pre žiakov ZŠ (potenciálny počet stravníkov 785) úspešný uchádzač zabezpečí obed (výber z 2 hlavných jedál) s výdajom v určené hodiny. Pre zamestnancov školy (potenciálny počet stravníkov 86) úspešný uchádzač zabezpečí obed (výber z 2 hlavných jedál) s výdajom v určené hodiny. Predpokladaná hodnota zákazky vyjadruje max. príjem dodávateľa, ktorý môže získať v prípade uplatnenia všetkých opcií (t.j. 5 ročného trvania zmluvy) a pravidelného stravovania všetkých potenciálnych stravníkov. Ročný max. príjem dodávateľa je 1 496 666,67 EUR v prípade stravovania všetkých potenciálnych stravníkov. Reálny počet stravníkov bude závisieť od kvality poskytovania služieb (najmä chutného a zdravého jedla).
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 7 483 333,35
Lehota trvania zmluvy alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov, pričom verejný obstarávateľ má právo využiť opciu, ktorou predĺži trvanie služby o ďalších 12 mesiacov, pričom opciu môže uplatniť najviac 4 krát (teda zmluva môže trvať za uplatnenia opcií najviac 5 rokov).


ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Verejný obstarávateľ uplatňuje podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO v celkom rozsahu a technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (predchádzajúce skúsenosti s poskytovaním služieb školského stravovania). Konkrétne informácie o rozsahu a spôsobe preukázania splnenia podmienok účasti sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Informácie o konkrétnej profesii
Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi bude prenajímať priestory kuchyne a jedálne na základnej škole a priestory jedálne na materskej škole. Zároveň verejný obstarávateľ bude prenajímať úspešnému uchádzačovi aj vybavenie kuchyne - zariadenia potrebné na prípravu stravy. Všetky informácie súvisiace s prenájmom priestorov a zariadení sú uvedené v nájomnej zmluve. Všetky informácie týkajúce sa poskytovania stravy deťom materskej školy a žiakom základnej školy sú uvedené v zmluve o zabezpečení stravovania a jej príloh. Odplata za poskytovanie stravovacích služieb je určená príslušnými všeobecno-záväznými právnymi predpismi, najmä Finančným pásmom na nákup potravín na jedno jedlo podľa vekových skupín vydané MŠVVaŠ SR (tzv. príspevok na jedlo), Nariadením vlády č. 668/2004 (tzv. príspevok na mzdy a réžiu) a príslušnými VZN MČ Záhorská Bystrica (VZN určujúce konkrétne finančné pásmo a VZN, ktorým sa zavádza mesačný príspevok na réžijné náklady poskytovateľa). Podrobné informácie sú súčasťou Súťažných podkladov a Zmluvy o zabezpečení služieb stravovania a ich príloh.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode
Stanovenie vnútroštátnych pravidiel vzťahujúcich sa na konanie
Informácie o vnútroštátnych postupoch sú k dispozícii na (URL):
Hlavné znaky obstarávacieho konania
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-28T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA