dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO/01/2022/JM
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Psychiatrická nemocnica Hronovce
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00607266
Dr. J. Zelenyáka 65, 93561 Hronovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Psychiatrická nemocnica Hronovce
Telefón: +421 367796016
Email: maria.holopova@pnh.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/439769
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VO/01/2022/JM
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmet zákazky je zadefinovaný v súlade so Zákonom o verejnom obstarávaní, t. j. zákazka na uskutočnenie stavebných prác v rozsahu projektovej dokumentácie a týchto súťažných podkladov. Predmetom zákazky je výber zhotoviteľa stavebných prác v rámci výstavby nemocničnej kuchyne a rekonštrukcie jestvujúceho objektu v súčasnosti využívaného ako skladový priestor na šatne zamestnancov v Psychiatrickej nemocnici Hronovce v rozsahu projektovej dokumentácie, výkazu výmer a týchto súťažných podkladov. Uchádzač zabezpečí v rozsahu projektovej dokumentácie a výkazu výmer uskutočnenie stavebných prác s dodávkou požadovaného tovaru (materiálu) a poskytnutia služieb v rámci zhotovenia diela, zabezpečí dopravu do miesta uskutočnenia stavebných prác a zabezpečí realizáciu ostatných úkonov vyplývajúcich z uskutočnenia stavebných prác určených verejným obstarávateľom.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 229 206,96
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods. 1 písm. a) až f)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: § 34 ods. 1 písm. b)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a)Splnenie určenej podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO uchádzač preukáže predložením zoznamu referencií, resp. dôkazov o plnení, ktorými preukáže, že za obdobie predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v požadovanom rozsahu uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky. b)Uchádzač musí za hodnotené obdobie (spolu za obdobie päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania) preukázať referenciami / dôkazmi v celkovom finančnom objeme zrealizovanie zákaziek v minimálnej súhrnnej hodnote 1.170.000,00 EUR bez DPH (alebo ekvivalent v inej mene) rovnakého alebo podobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky. c)Verejný obstarávateľ považuje za práce podobného charakteru ako je predmet zákazky také, ktoré sú rovnakej alebo podobnej zložitosti ako je predmet zákazky, ako napríklad: stavebné práce výstavby alebo rekonštrukcie a modernizácie budov, ktorých stavebný postup sa zhoduje so stavebným postupom predmetu zákazky v zmysle projektovej dokumentácie, ktorá je súčasťou výzvy na predkladanie ponúk. d)Uchádzačom predloženú referenciu verejný obstarávateľ uzná za predpokladu, že boli realizované práce späté s výstavbou stavieb obdobného charakteru. e)V prípade, ak dôkazy o plnení budú obsahovať aj iné diela ako je predmet zákazky, bude pre účely preukázania splnenia vyššie požadovaných podmienok účasti započítaná len cena diela za predmet zákazky. f)V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname uskutočnené práce, ktorých realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, uchádzač v zozname a v potvrdení vyčlení cenu iba za tú časť, ktorá bola zrealizovaná v požadovanom období. g)Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie existujú. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom uviesť aj odkaz na web-portál ÚVO, kde sa takéto referencie uchádzača nachádzajú. Doklad musí byť podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. V prípade dokladov vystavených v inej mene ako euro, prepočet bude uchádzačom vykonaný kurzom uvedeným v ECB platným v deň rozhodujúcej skutočnosti. h)Dôkazy o plnení potvrdené odberateľom musia obsahovať nasledovné údaje: -meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo zhotoviteľa alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, telefón, email na kontaktnú osobu, -názov verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo inej osoby ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, telefón, email na kontaktnú osobu, -stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy alebo rámcovej dohody, -miesto, cenu a lehoty plnenia podľa zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody, -zhodnotenie kvality plnenia objednávateľom.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-05-20T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia všetkých skutočností uvedených v ponuke uchádzačov, bez predchádzajúceho súhlasu uchádzačov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk a neuzavrieť Zmluvu o dielo so žiadnym uchádzačom v prípade, že ceny uvádzané v predložených ponukách presiahnu objem finančných prostriedkov na dodanie predmetu zákazky uvedené v bode 3.1. Proces zadávania tejto zákazky, ktorý osobitne neupravujú tieto súťažné podklady sa riadi príslušnými ustanoveniami ZVO a súvisiacimi predpismi. Verejný obstarávateľ, podľa § 41 ods. 1 písm. a) ZVO, vyžaduje, aby uchádzači v ponuke uviedli podiel zákazky, ktorý majú v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Verejný obstarávateľ podľa § 41 ods. 1 písm. b) ZVO vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a § 40 ods. 7 a 8 ZVO. Ak navrhovaný subdodávateľ nebude spĺňať podmienky účasti podľa bodu 34.4, verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o jeho nahradenie. Uchádzač doručí návrh nového subdodávateľa do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti podľa prvej vety. Vzhľadom na elektronickú komunikácia sa deň odoslania považuje za deň doručenia žiadosti. Podmienky účasti sú určené v nasledujúcej časti súťažných podkladov KAPITOLE A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV a / alebo vo výzve na predkladanie ponúk. Zapísanie konečných užívateľov výhod v Registri partnerov verejného sektora overuje verejný obstarávateľ v informačnom systéme verejnej správy Register partnerov verejného sektora, ktorý spravuje a prevádzkuje Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky. Údaje zapísané v registri nie je potrebné pred orgánmi verejnej moci preukazovať. V súvislosti so zadávaním tejto zákazky bude verejný obstarávateľ spracúvať osobné údaje fyzických osôb uvedených v ponuke každého uchádzača, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač pre tento účel zabezpečí súhlas dotknutých osôb v dokumente, kde sa nachádzajú osobné údaje dotknutej osoby. Predložením ponuky uchádzač súhlasí so spracovaním osobných údajov fyzických osôb uvedených v ponuke na účely zabezpečenia riadneho postupu verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zodpovedá za zabezpečenie aj súhlasov všetkých ostatných dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uvedené platí aj pre prípad, keď ponuku predkladá skupina dodávateľov.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-02T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA