dnes je 18.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Lamač
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603414
Malokarpatské námestie 9, 84103 Bratislava - mestská časť Lamač

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Lamač
Telefón: +421 950577872
Email: sirgel@lamac.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.lamac.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/439751
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Stavebné práce na líniovej dopravnej stavbe - Zlatohorská ulica, k. ú. Lamač, v rozsahu: 1.odstránenie a likvidácia pôvodných vrstiev vozovky a chodníkov; 2.výmena obrubníkov v celom rozsahu Zlatohorskej ulice; 3.realizácia podkladových vrstiev vozovky a chodníkov; 4.realizácia pokládky obrusnej vrstvy vozovky; 5.realizácia pokládky dlažby na chodníkoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 193 493,38
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. má oprávnenie dodávať požadovaný predmet zákazky a nemá uložený zákaz účasti vo VO potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, ktorých splnenie preukazuje čestným vyhlásením. Uchádzač predloží: Čestné vyhlásenie o skutočnosti, že má oprávnenie týkajúce sa osobného posta-venia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní doklad preukazujúci oprávnenie poskytovať predmet zákazky napr. odkaz na webový register obchodný alebo živnostenský register alebo obdobnú evidenciu podľa miesta sídla alebo podnikania uchádzača.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam najmenej troch stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru (t. j. stavebné práce na líniovej dopravnej stavbe) uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác v hodnote minimálne dosahujúcu predpokladanú hodnotu zá-kazky bez DPH za každú jednu stavebnú prácu v zozname; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác; uchádzač je povinný uviesť celkový súčet uskutočnených stavebných prác, ktorých zoznam predložil; v prípade ak uchádzač predkladá zmluvu, referenciu alebo dôkaz o plnení stavebných prác, ktorých uskutočnenie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť stavebných prác, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta do celkového súčtu realizovaných stavebných prác); v prípade, ak stavebné práce realizoval uchádzač ako člen združenia skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba finančný objem, uskutočňovaný ním samotným; potvrdenia vydané v inej mene ako v eurách je potrebné prepočítať a to tak, že sumy uvedené v iných menách budú prepočítané kurzom ECB platným k prvému dňu v roku, v ktorom boli stavebné práce uskutočnené. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Verejný obstarávateľ touto podmienkou účasti overuje preukázanie praktických skúseností s uskutočňovaním stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Údaje o odbornej kvalifikácii osoby, ktorá bude zodpovedná za realizáciu stavebných prác a bude určená na plnenie predmetu zmluvy - osoba vo funkcii stavbyvedúci stavby uchádzača - musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby, podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalentnú odbornú spôsobilosť či odbornú kvalifikáciu, podľa platných právnych predpisov; uchádzač predkladá doklad o oprávnení vykonávať činnosť stavbyvedúceho pre pozemné stavby vydaný Slovenskou komorou stavebných inžinierov - originál alebo úradne osvedčená fotokópia, resp. doklad o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti, rovnako originál alebo úradne osvedčená fotokópia. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Vzhľadom na charakter obstarávaných stavebných prác, požaduje verejný obstarávateľ primeranú kvalifikáciu, resp. praktické skúsenosti zodpovedných osôb, majúce priamu súvislosť s predmetom zákazky.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Víťazný uchádzač (v zmysle zmluvy o dielo zhotoviteľ) je oprávnený vystaviť 2 faktúry: 1.faktúra: po odovzdaní a prevzatí stavebných prác v rozsahu: -odstránenie a likvidácia pôvodných vrstiev vozovky a chodníkov; -výmena obrubníkov v celom rozsahu Zlatohorskej ulice; -realizácia podkladových vrstiev vozovky a chodníkov. 2.faktúra: po odovzdaní a prevzatí stavebných prác v rozsahu: - realizácia pokládky obrusnej vrstvy vozovky; - realizácia pokládky dlažby na chodníkoch. Verejný obstarávateľ (v zmysle zmluvy o dielo objednávateľ) uhradí faktúru do výšky 90 % fakturovanej sumy do 15 dní odo dňa jej doručenia. Čiastka zodpovedajúca 10-im % fakturovanej sumy - zádržné - bude vyplatená až po odstránení vád a nedorobkov uvedených v protokole o odovzdaní a prevzatí diela/časti diela a to najneskôr v lehote 10 dní od ich odstránenia.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-05-17T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V prípade potreby obstarávateľ môže vysvetliť a ak to bude nevyhnutné aj doplniť informácie uvedené v zadávaní zákazky. Ponuky predložené po lehote na predkladanie ponúk nebudú zaradené do vyhodnotenia. Všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote predkladania ponúk bude zaslané oznámenie o výsledku vyhodnotenia ponúk. Úspešnému uchádzačovi verejný obstarávateľ oznámi, že je úspešný a že jeho ponuku prijíma a vyzve ho na poskytnutie súčinnosti vedúcej k uzavretiu zmluvy/prípadne k predloženiu dokladov podľa tejto výzvy. V prípade, že úspešný uchádzač neposkytne riadne súčinnosť v zmysle výzvy na jej poskytnutie a to v požadovanom rozsahu a v stanovenej lehote a/alebo nepredloží požadované doklady podľa výzvy na poskytnutie súčinnosti alebo odmietne potvrdiť obsah a uzatvoriť zmluvu, vyzve verejný obstarávateľ uchádzača umiestneného na druhom mieste v poradí (alebo ak nastane obdobný prípad aj u uchádzača umiestneného na druhom mieste v poradí vyzve uchádzača umiestneného na treťom mieste v poradí, ak je to možné), pokiaľ sa nerozhodne dané verejné obstarávanie verejný obstarávateľ zrušiť. Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku aj v prípade, keď sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa výzva na predloženie cenovej ponuky vyhlásila, ak cenová ponuka uchádzača bude vyššia ako predpokladaná cena predmetu zákazky alebo ak všetky ponuky prekročia výšku finančných prostriedkov, ktoré má obstarávateľ na tento účel vyčlenené. Úspešnou ponukou sa stane ponuka uchádzača, ktorého ponuka nebola vylúčená, a ktorého ponuka bude cenovo najnižšia a vyjadrí súhlas s uzatvorením zmluvy vypracovanej verejným obstarávateľom v zmysle zadefinovaných rámcových podmienok zmluvného vzťahu. Rozdelenie predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ neumožňuje predloženie cenovej ponuky na časti a požaduje predložiť cenovú ponuku na celý predmet zákazky v rozsahu podľa opisu predmetu zákazky uvedenej vo výzve. Verejný obstarávateľ neumožňuje predloženie variantných riešení. Ak súčasťou ponuky bude aj variantné riešenie, nebude takéto variantné riešenie zaradené do vyhodnotenia ponúk. Ekvivalent: Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ /obstarávateľ/ osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, môže uchádzač predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. Ponuky sa predkladajú v slovenskom alebo českom jazyku. Ponuky sa predkladajú v mene euro. V tejto výzve na predkladanie ponúk a jej prílohách sú uvedené všetky podklady na predloženie cenovej ponuky. Ďalšie súťažné podklady sa preto neposkytujú. Cenové ponuky uchádzačov musia spĺňať všetky náležitosti uvedené v tejto výzve na predkladanie ponúk. Elektronická aukcia sa nepoužije. Výhrada účasti podľa § 108 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní sa neuplatňuje.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-02T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.4.2024
1 EUR1,06 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,35 PLN (+0,01)
1 EUR25,23 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA