dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MK-3256/2021-440
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165182
Námestie SNP 33, 81331 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Telefón: +421 220482555
Email: jana.petrovicova@culture.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.culture.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MK-3256/2021-440
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Pamiatkový úrad Slovenskej republiky (PÚ SR) je špecializovaným orgánom štátnej správy na ochranu pamiatkového fondu, vykonáva 1. a 2. stupňovú štátnu správu s celoslovenskou pôsobnosťou prostredníctvom 8 krajských pamiatkových úradov (KPÚ) v rozsahu zákona č. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu v znení neskorších predpisov. Realizáciou projektu PAMIS, nového integrovaného informačného systému bude PÚ SR poskytovať elektronické služby pre občanova podnikateľov, automatizovane publikovať komplexné datasety a informácie na svojom portáli a zároveň aj prostredníctvom Úradu vlády SR (data.gov.sk). Cieľom projektu PAMIS je skrátiť dĺžku trvania procesu výkonu štátnej správy zo strany Pamiatkového úradu SR a krajských pamiatkových úradov, implementovať optimalizáciu poskytovaných služieb Pamiatkového úradu SR a krajských pamiatkových úradov voči občanom a podnikateľom v zmysle Národného projektu Optimalizácia procesov vo verejnej správe, časť Dizajn TO-BE procesov, realizované Ministerstvo vnútra SR, efektívnejšie využiť ľudský potenciál na Pamiatkovom úrade SR zavedením automatizácie postupov a elektronizácie procesov prostredníctvom PAMIS, vybudovanie centralizovanej správy pamiatkového fondu, zlepšenie dostupnosti informácií o pamiatkovom fonde a jeho ochrane a správe prostredníctvom verejného portálu, integrácia za účelom poskytovania informácii o pamiatkovom fonde a konzumácie dát poskytovaných štátom. Napriek skutočnosti, že predmet verejného obstarávania nespadá pod žiadnu z produktových skupín zeleného verejného obstarávania, v zmysle ktorých je možné aplikovať jeho environmentálne charakteristiky, verejný obstarávateľ sa rozhodol, že niektorými svojimi krokmi dosiahne aspoň čiastkové zníženie využívania zdrojov v súvislosti s dosiahnutím zníženia negatívneho dopadu na životné prostredie. Vzhľadom na skutočnosť, že si verejný obstarávateľ stanovil okrem iného aj splnenie niekoľkých ekonomických a ekologických cieľov, a to konkrétne dosiahnutím vyššej energetickej účinnosti, efektívneho využívania zdrojov, racionalizácie svojej IT infraštruktúry, zníženia nákladov na zamestnancov, zníženia nákladov na internet a zníženia potreby pravidelnej údržby, navrhol riešenie, ktoré z pohľadu fyzickej architektúry predpokladá najmä využitie infraštruktúrnych a hardvérových kapacít vládneho cloudu namiesto budovania lokálnej infraštruktúry. Ďalším zeleným prvkom je rozhodnutie verejného obstarávateľa riadiť celý proces verejného obstarávania prostredníctvom elektronickej platformy, čím sa zníži potreba používania papiera a prispeje sa tiež k úspore nákladov. V rámci procesu bude verejný obstarávateľ používať 100% recyklovaný papier pre tlačiarne resp. multifunkčné zariadenia a obojstrannú tlač. Podrobnejšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch - Opis predmetu zákazky v IS EVO: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433437
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
48000000-8

72254000-0

72263000-6

79632000-3

72267100-0

72261000-2

72266000-7

72267000-4

72100000-6

72310000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Pamiatkový úrad Slovenskej republiky, Cesta na Červený most č.6, 814 06 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom informačného projektu PAMIS je zavedenie elektronických služieb s úrovňou elektronizácie 4 (typu služba občanovi, služba podnikateľovi a služba verejnej a štátnej správe viď. META IS), úplná END-TO-END komunikácia, ktorá zodpovedá najpočetnejším procesom výkonu štátnej správy Pamiatkového úradu SR, elektronizácia menej početných procesov výkonu štátnej správy Pamiatkového úradu SR s automatizovanými procesnými krokmi, vybudovanie centralizovanej správy pamiatkového fondu, zlepšenie dostupnosti informácií o pamiatkovom fonde a jeho ochrane a správe prostredníctvom verejného portálu, integrácia za účelom poskytovania informácií o pamiatkovom fonde a konzumácie dát poskytovaných štátom. Podrobnejšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch v IS EVO: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433437
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+ : 311071W958
Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný zo štátneho rozpočtu a zo štrukturálnych fondov Európskej únie, a to z prostriedkov Operačného programu Integrovaná infraštruktúra, Prioritná os 7.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 148-394523
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY Pamiatkový informačný systém :
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-04-19T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 4
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 6 728 353,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ uvádza, že zákazka sa skladá z dodávky softvérového diela a poskytovania podpory prevádzky, údržby a rozvoja informačného systému. Pamiatkový úrad SR uzatvoril dve zmluvy: Zmluvu o dielo na dodávku softvérového diela v cene: 3 248 353,00 ? bez DPH Zmluvu o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému vo finančnom limite: 3 480 000 ? bez DPH. Predmetné verejné obstarávanie je čiastočne zelené obstarávanie.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-04-28T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA