dnes je 20.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 33261/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železnice Slovenskej republiky
Telefón: +421 220294087
Email: cejka.dominik@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Iné (uveďte)
Iný druh: Obstarávateľ podľa § 9 ods. 1 písm. b) vykonávajúci činnosť podľa § 9 ods. 6 ZVO, v tomto verejnom obstarávaní postupuje ako verejný obstarávateľ podľa § 8 ods. 3 ZVO.
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Služby v železničnej doprave
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 33261/2021
Hlavný kód CPV
71335000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie štúdie implementácie s názvom "Štúdia implementácie potrebných zmien IT prostredia ŽSR v súlade s požiadavkami projektu TTR" (ďalej len "Štúdia implementácie" alebo "ŠI") pre projekt "Redizajn medzinárodného cestovného poriadku a prideľovania kapacity železničnej infraštruktúry" (ďalej len "TTR").
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
73420000-2

79314000-8

Miesto vykonania
SK01:
Opis obstarávania
1. Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie Štúdie implementácie potrebných zmien IT prostredia ŽSR v súlade s IT požiadavkami TTR. 2. Ide o Štúdiu implementácie, ktorá bude zameraná na: 2.1.komplexnú analýzu IT prostredia ŽSR v oblasti železničnej infraštruktúry [pasportizácie prvkov železničnej infraštruktúry (ďalej len "ŽI"), činnosti plánovania, realizácie a výkazníctva údržby, investičnej činnosti, prevádzky vlakov] 2.2.návrh implementácie potrebných zmien a doplnenia IT prostredia ŽSR pre splnenie požadovaných podmienok potrebných k plnohodnotnému zapojeniu verejného obstarávateľa v rámci implementácie európskeho projektu TTR. 3.Projekt TTR je značka pre tzv. "Inteligentný manažment kapacity ŽI", ktorého cieľom je harmonizovanie podmienok prideľovania kapacity ŽI na európskom železničnom dopravnom trhu a zvýšenie konkurencieschopnosti železničnej dopravy v Európskej únii, ako aj v Slovenskej republike. Projekt TTR zavádza nové a reviduje existujúce procesy pre nový spôsob lepšieho a plynulejšieho plánovania kapacity ŽI. Projekt TTR zároveň zohľadňuje viacero postupných časových prvkov, ktoré sú pri dlhodobom, strednodobom ale aj krátkodobom plánovaní kapacity ŽI dôležité pre jej efektívne využitie, a to plánovanie dočasného obmedzenia kapacity ŽI, kapacitnú stratégiu, kapacitné modely, ponuku kapacity, žiadosti do ročného cestovného poriadku, priebežné plánovanie, plánovanie vlakových trás do prebiehajúceho ročného cestovného poriadku (AD HOC), ako aj úpravy kapacity ŽI počas samotnej prevádzky vlakov. Projekt TTR pozostáva z rôznych komponentov vrátane zlepšeného plánovania a distribúcie kapacity infraštruktúry [vrátane dočasných obmedzení kapacity (TCR)] a zavedenia nových procesov prideľovania kapacity ŽI. IT prostredie TTR je v projekte rozdelené do dvoch hlavných častí, a to do centrálneho rámca IT nástrojov a do národných, externých IT systémov, ktoré potrebujú komunikovať s centrálnym rámcom. IT komunikácia medzi systémami je a bude založená na normách TAF/TAP TSI. 4. Podrobné informácie o projekte TTR sú zverejnené na: internetovej stránke RailNetEurope (RNE): https://ttr.rne.eu internetovej stránke Forum Train Europe (FTE): http://www.forumtraineurope.eu/services/ttr/ internetovej stránke verejného obstarávateľa: https://www.zsr.sk/dopravcovia/infrastruktura/ttr-sr/
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
dentifikácia projektu: Plan obnovy a odolnosti SR, Názov projektu: TTR for Smart Capacity Management:
Doplňujúce informácie
1) Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 5 000,00 (päťtisíc) EUR. Spôsob zloženia zábezpeky: - zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa a/alebo - poskytnutím bankovej záruky za uchádzača a/alebo - poskytnutím poistenia záruky. 2) Verejný obstarávateľ nebude organizovať obhliadku miesta poskytnutia služby. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-12-16T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 4
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 256 216,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 98 500,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-30T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 19.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,27 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA