dnes je 23.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
2
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Hlavné mesto SR Bratislava
Email: ivan.pudis@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenej adrese
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
2:
Hlavný kód CPV
71241000-9
Druh zákazky
Stručný opis
Hlavné mesto SR Bratislava, v spolupráci s Metropolitným inštitútom Bratislavy a Železnicami Slovenskej republiky, pripravujú architektonicko-urbanistický súťažný dialóg pre projekt rekonštrukcie Hlavnej stanice a okolitého územia. Vstup do tejto súťaže má tvoriť ekonomicko-urbanistická štúdia územia (EUŠ), ktorá má odpovedať na nasledovné otázky: 1)Aké je optimálne zastavanie dotknutého územia z hľadiska objemov (metre štvorcové hrubých podlažných plôch), funkcie (rezidenčné, administratívne, komerčné retail, nekomerčná občianska vybavenosť, krátkodobé ubytovanie), verejných priestorov? 2)Ako majú byť riešené dopravné vzťahy v riešenom území z hľadiska multimodality, bezbariérovosti a obsluhy? (módy dopravy: železničná, pešia, cyklistická, MHD autobus, trolejbus aj električka, zdieľaná mobilita, IAD) 3)Aké budú celkové náklady a výnosy na realizáciu navrhnutých využití územia? Do akej miery môžu komerčné nehnuteľnosti spolufinancovať výstavbu verejných stavieb (rekonštrukcie samotnej železničnej stanice, verejné priestory a dopravná infraštruktúra v okolí)? 4)Aká je udržateľnosť a návratnosť prevádzky Múzea dopravy? Aké sú alternatívne možnosti využitia priestorov Múzea? Predmetom týchto prípravných trhových konzultácií (PTK) je na základe odpovedí potenciálnych zhotoviteľov spresniť zadanie zákazky z hľadiska obsahu aj výstupov, zreálniť očakávania o potrebnom čase a očakávaných nákladoch na vypracovanie štúdie aj spresniť požiadavky na riešiteľský tím.
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
71240000-2

71200000-0

71000000-8

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava
Opis obstarávania
Hlavné mesto SR Bratislava, v spolupráci s Metropolitným inštitútom Bratislavy a Železnicami Slovenskej republiky, pripravujú architektonicko-urbanistický súťažný dialóg pre projekt rekonštrukcie Hlavnej stanice a okolitého územia. Vstup do tejto súťaže má tvoriť ekonomicko-urbanistická štúdia územia (EUŠ), ktorá má odpovedať na nasledovné otázky: 1)Aké je optimálne zastavanie dotknutého územia z hľadiska objemov (metre štvorcové hrubých podlažných plôch), funkcie (rezidenčné, administratívne, komerčné retail, nekomerčná občianska vybavenosť, krátkodobé ubytovanie), verejných priestorov? 2)Ako majú byť riešené dopravné vzťahy v riešenom území z hľadiska multimodality, bezbariérovosti a obsluhy? (módy dopravy: železničná, pešia, cyklistická, MHD autobus, trolejbus aj električka, zdieľaná mobilita, IAD) 3)Aké budú celkové náklady a výnosy na realizáciu navrhnutých využití územia? Do akej miery môžu komerčné nehnuteľnosti spolufinancovať výstavbu verejných stavieb (rekonštrukcie samotnej železničnej stanice, verejné priestory a dopravná infraštruktúra v okolí)? 4)Aká je udržateľnosť a návratnosť prevádzky Múzea dopravy? Aké sú alternatívne možnosti využitia priestorov Múzea? Predmetom týchto prípravných trhových konzultácií (PTK) je na základe odpovedí potenciálnych zhotoviteľov spresniť zadanie zákazky z hľadiska obsahu aj výstupov, zreálniť očakávania o potrebnom čase a očakávaných nákladoch na vypracovanie štúdie aj spresniť požiadavky na riešiteľský tím.
Doplňujúce informácie

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2022-03-01T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Záujemcami o účasť na prípravných trhových konzultáciách môžu byť hospodárske subjekty, ktoré majú skúsenosť spodobnými ekonomickými aurbanistickými štúdiami pre projekty mestského rozvoja, predovšetkým voblasti verejnej dopravy. Na adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/16707/summary sa nachádza opis predmetu pripravovanej zákazky, ktorý si je možné stiahnuť po prihlásení sa v IS Josephine (pre prihlásenie sa vyžaduje bezplatná registrácia). V tomto dokumente sa nachádza aj link na online dotazník s otázkami, ktoré chce verejný obstarávateľ prebrať v rámci PTK. Vyplnený dotazník je možné poslať do 28.01.2022 do 16:00 hod. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou na PTK znáša záujemca bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Po ukončení PTK verejný obstarávateľ zverejní zápisnicu o priebehu PTK, ktorá bude zverejnená na profile verejného obstarávateľa. Prostredníctvom tejto zápisnice verejný obstarávateľ oznámi najmä informácie, ktoré získal od účastníkov PTK, a ktoré viedli k zmene, prípadne úprave zadávacej dokumentácie. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo upravovať informácie týkajúce sa priebehu a obsahu PTK kedykoľvek počas ich trvania. O prípadných zmenách bude verejný obstarávateľ informovať dostatočne vopred. Ide predovšetkým o možnosť pozvať vybrané subjekty po vyhodnotení doručených dotazníkov aj na osobné stretnutie. Komunikačným jazykom v priebehu konzultácií bude slovenský, český alebo anglický jazyk. Verejný obstarávateľ príjme primerané opatrenia na zabezpečenie ochrany dôverných informácií, ktorú môžu byť v rámci konzultácií poskytnuté. Záujemca o PTK označí informácie, ktoré považuje za dôverné, a s ktorými vyžaduje primerané zaobchádzanie. Celá písomná komunikácia v priebehu konzultácií bude prebiehať výhradne elektronicky, prostredníctvom komunikačného rozhrania IS Josephine na adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/16707/summary
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-12-29T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 22.4.2024
1 EUR1,06 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25,28 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA