dnes je 18.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: OIaG č. VO/07/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Michalovce
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00325490
Nám. osloboditeľov 30, 07101 Michalovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Michalovce
Telefón: +421 566864296 Fax: +421 566443520
Email: darina.cornejova@msumi.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.michalovce.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/451316
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): https://michalovce.e-obstaranie.sk
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: OIaG č. VO/07/2022
Hlavný kód CPV
71323000-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie komplexnej projektovej dokumentácie (PD) - pre búracie povolenie práčovne, PD pre územné rozhodnutie, PD pre stavebné povolenie, PD pre realizačný projekt , vrátane služieb povoľovacích procesov územného rozhodnutia, stavebného povolenia, búracieho povolenia na stavbu : "Re-use centrum, zberný dvor, Lastomírska ul. Michalovce" v zmysle podrobného opisu predmetu zákazky uvedeného v Prílohe č. 1.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 67 700,25
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní : § 32 ods. 1 písm. e) : uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - ( splnenie tejto podmienky účasti uchádzač nepredkladá dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO vzhľadom k tomu, že verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, overením získa verejný obstarávateľ informáciu o splnení resp. nesplnení podmienky účasti) § 32 ods. 1 písm. f) : uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu ( splnenie tejto podmienky účasti uchádzač predkladá čestným vyhlásením , že " uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu ")
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: neuplatňuje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Lehota dodania predmetu zákazky je najneskôr 9 mesiacov od účinnosti Zmluvy o dielo.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-16T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja : Portál pre elektronickú komunikáciu ActiveProcurement na adrese : https://michalovce.e-obstaranie.sk. Portál ActiveProcurement je verejne dostupný na internete na vyššie uvedenej adrese prostredníctvom dostupných internetových prehliadačov. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky, vrátane všetkých príloh prostredníctvom elektronického systému Active Procurement prístupného na adrese https://michalovce.e-obstaranie.sk. Ponuky sa predkladajú v EUR s DPH. Pokyny na vypracovanie ponuky sú poskytované aj bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie ( http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/ 5769 vo formáte pdf. Záujemcov upozorňujeme, že celý proces verejného obstarávania bude realizovaný elektronicky len prostredníctvom portálu https://michalovce.e-obstaranie.sk, preto je potrebná registrácia na uvedenom portáli - podrobný postup registrácie je uvedený v pokynoch na vypracovanie ponuky , ktoré sú zverejnené medzi dokumentmi predmetnej zákazky. Z dôvodu absencie a nemožnosti poskytnúť dokumentáciu k objektom týkajúcich sa búrania a rekonštrukcie je nutné vykonať obhliadku za prítomnosti zodpovednej osoby. Termín obhliadky je nutné si dohodnúť vopred na tel. čísle 0915939927. Obhliadka sa bude konať v dňoch 9. a 10. novembra 2022. Registrácia do zákazky najneskôr 16.11.2022 do 10,00 hod. Zmluva o dielo nadobúda platnosť dňom podpisu zmluvy oboma zmluvnými stranami a účinnosť zmluva nadobúda v súlade s § 47a Občianskeho zákonníka kalendárnym dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia verejným obstarávateľom v CRZ Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-02T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.4.2024
1 EUR1,06 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,35 PLN (+0,01)
1 EUR25,23 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA