dnes je 23.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MAGS OVO 37047/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Hlavné mesto SR Bratislava
Telefón: +421 902461265
Email: simona.durbakova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MAGS OVO 37047/2021
Hlavný kód CPV
71200000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Vypracovanie rôznych stupňov projektovej dokumentácie od architektonickej štúdie až po realizačný projekt, inžiniering, odborný autorský dohľad, vždy v rozsahu podľa konkrétneho jednotlivého zadania.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
71300000-1

71240000-2

71242000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa.
Opis obstarávania:
Zákazka bude podľa charakteru činnosti zhotoviteľa predstavovať: - vypracovanie všetkých stupňov architektonického návrhu resp. projektovej dokumentácie, - tvorba vizualizácií, - výkon odborného autorského dohľadu pri realizácii stavby podľa projektovej dokumentácie, - zabezpečenie služieb tzv. profesistov (t. j. odborníkov pre jednotlivé oblasti, najmä geodet, dopravný inžinier, projektant elektroinštalácie, vodoinštalácie a plynoinštalácie), - vypracovanie výkazu výmer s rozpočtom použiteľným pre verejné obstarávanie, - zabezpečenie tzv. inžinieringu v priebehu celého procesu od začiatku vypracovania projektovej dokumentácie až po ukončenie realizácie stavby, - vypracovanie dokumentácie a zabezpečenie komunikácie a zastupovania pred príslušným orgánom v iných prípadoch, ktoré si to budú vyžadovať, napr. rozpracovanie architektonického návrhu do formy použiteľnej ako stavebný zámer verejnej práce podľa zákona č. 254/1998 Z. z. o verejných prácach v zn. n. p. Zákazka bude podľa predmetu jej riešenia predstavovať najmä: - návrhy pre novostavby, prestavby, prístavby, nadstavby rozličných bytových aj nebytových budov podľa potrieb verejného obstarávateľa, - návrhy pre revitalizácie, úpravy a nové verejné priestranstvá námestia, chodníky, parky, aleje a iné.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Uznaná kvalita predošlých realizácií osôb určených na plnenie zmluvy:70:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 30
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 098-234471
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYZabezpečenie služieb architektov a projektantov pre zadania stredného rozsahu:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-01-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 6
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 6
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 6
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 135 375,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ informuje, že Rámcová dohoda bola uzatvorená so šiestimi úspešnými uchádzačmi: 1. skupina dodávateľov: studený architekti s.r.o., Partizánska 33, 811 03 Bratislava, IČO: 44246897 Architektonická kancelária Ľubomír Závodný s.r.o., Svoradova 7-9, 811 03 Bratislava, IČO: 45333106 Mag. arch. Peter Stec, ArtD., Mečíková 26, 841 07 Bratislava, IČO: 42266106 Terra Florida, v.o.s., Grafická 831/20, 150 00 Praha 5, IČO: 27880770 2. skupina dodávateľov: GUTGUT s.r.o., Ul. 29. augusta 2281/28, 811 09 Bratislava, IČO 35881241 2ka, s.r.o., Dlhé nad Cirochou 44, 067 82, IČO 45511853 3. skupina dodávateľov: Architektonické štúdio Atrium s.r.o., Mlynská 27, 040 01 Košice, IČO 44263970 Ing. arch. Štefan Zahatňanský, Národná trieda 80, 040 01 Košice, IČO 35510871 Livinark s.r.o., Na hore 17245, 040 01 Košice, IČO 51401975 arch&crafts s.r.o., Werferova 1, 040 01 Košice, IČO 36444782 4. skupina dodávateľov: PLURAL s.r.o., Klemensova 5, 811 09 Bratislava, IČO 48265021 zerozero, s.r.o., Čsl. armády 29, 080 01 Prešov, IČO 45657408 Diervilla, spol. s r.o., Orgovánova 11, 080 01 Prešov, IČO 36506001 5. MAPA architekti s.r.o., Dostojevského rad 13, 811 09 Bratislava, IČO 50438320 6. skupina dodávateľov: Grido architekti, s.r.o., Bajkalská 5/C, 831 04 Bratislava, IČO 36739570 Ing. Magdaléna Horňáková - Atelier DUMA, Sereďská 66, 917 05 Trnava, IČO 37324985 Verejný obstarávateľ odoslal toto Oznámenie o výsledku verejného obstarávania v rámci plnenia informačnej povinnosti v zmysle § 26 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní za IV kvartál roku 2022. Ide o zmluvy (objednávky) uzavreté na základe rámcovej dohody.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-02-28T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 22.4.2024
1 EUR1,06 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25,28 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA