dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 10/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36570460
Komenského 50, 04248 Košice-Sever

Slovensko
Kontaktná osoba: Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Telefón: +421 557924662
Email: patricia.hruba@vodarne.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vodarne.eu
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/441829
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Vodárenstvo, § 9 ods. 4
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 10/2022
Hlavný kód CPV
34133100-9
Druh zákazky
Stručný opis
Špeciálny nákladný cisternový automobil - sací, v počte 3 ks Špeciálny nákladný cisternový automobil - vodný, v počte 3 ks
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 002 100,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Špeciálny nákladný cisternový automobil- sací
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
34144520-9

Miesto vykonania
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Závod Prešov, Jesenná ulica 16, Prešov Závod Svidník, Stropkovská ulica 643/79, Svidník Závod Trebišov, Ulica 29. augusta 2930, Trebišov
Opis obstarávania
Špeciálny nákladný cisternový automobil - sací (v počte 3 ks) určený na zber a vývoz obsahu žúmp špeciálnym automobilom cisternovým - sacím, pri použití v rozsahu 40:60 (40% v nerovnom teréne : 60% asfalt), so splnením požiadavky pre splnenie účelu: Vysoká priechodnosť terénom, vysoká prepravná rýchlosť v náročnom teréne, vysoká stabilita vozidla pri jazde v zákrutách a vo svahoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
985 500,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
13:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
1. V prípade, že dvaja alebo viacerí uchádzači predložia rovnakú cenovú ponuku, ktorá bude zároveň aj najnižšou celkovou cenou v EUR bez DPH za predmet zákazky - 1. časť, obstarávateľ uplatní nasledovnú požiadavku (=Požiadavka č. 1): dlhšia predĺžená záručná doba v mesiacoch na predmet zákazky - 1. časť. 2. V prípade, ak viacerí uchádzači predložia najnižšiu cenovú ponuku a zároveň poskytnú rovnako dlhú predĺženú záručnú dobu v mesiacoch na premet zákazky - 1. časť, uplatní sa nasledujúca požiadavka (=Požiadavka č. 2): dlhšia ďalšia predĺžená záručná doba na hnacie ústrojenstvo v mesiacoch na predmet zákazky - 1. časť Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
Špeciálny nákladný cisternový automobil- vodný
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
44611500-1

Miesto vykonania
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Závod Bardejov, Duklianska ulica 3, Bardejov Závod Prešov, Jesenná ulica 16, Prešov Závod Vranov nad Topľou, Mlynská ulica 1348, Vranov nad Topľou
Opis obstarávania
Špeciálny nákladný cisternový automobil - vodný (v počte 3 ks) určený na zásobovanie obyvateľstva pitnou vodou a plnenie vodojemov špeciálnym automobilom cisternovým - vodným, pri použití v rozsahu 40 : 60 (40% v nerovnom teréne : 60% asfalt). S požiadavkou pre splnenie účelu: Vysoká priechodnosť terénom, vysoká prepravná rýchlosť v náročnom teréne, vysoká stabilita vozidla pri jazde v zákrutách a vo svahoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 016 600,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
14:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
1. V prípade, že dvaja alebo viacerí uchádzači predložia rovnakú cenovú ponuku, ktorá bude zároveň aj najnižšou celkovou cenou v EUR bez DPH za predmet zákazky - 2. časť, obstarávateľ uplatní nasledovnú požiadavku (=Požiadavka č. 1): dlhšia predĺžená záručná doba v mesiacoch na predmet zákazky - 2. časť. 2. V prípade, ak viacerí uchádzači predložia najnižšiu cenovú ponuku a zároveň poskytnú rovnako dlhú predĺženú záručnú dobu v mesiacoch na premet zákazky - 2. časť, uplatní sa nasledujúca požiadavka (=Požiadavka č. 2): dlhšia ďalšia predĺžená záručná doba na hnacie ústrojenstvo v mesiacoch na predmet zákazky - 2. časť Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: 1.1 Tejto verejnej súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. 2.Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie v súlade s ust. § 152 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. 3.Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. 4.Obstarávateľ požaduje predložiť doklady uvedené v predchádzajúcom bode (ak uchádzač doklady dočasne nenahrádza predložením JED), keďže nemá oprávnenie ich získať z informačných systémov verejnej správy. 5. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 3 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 6.Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 7.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. 8.Podrobnosti k podmienkam účasti osobného postavenia a ich preukazovanie sú uvedené v ust. § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu: Uvedené doklady obstarávateľ vyžaduje v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledujúce informácie a dokumenty, ktorými preukáže finančné a ekonomické postavenie: 1.podľa § 33 ods. 1 písm. d): prehľad o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň pre túto podmienku účasti - Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti: -pre 1. časť vo výške minimálne 985 500,- Eur spolu za posledné tri hospodárske roky. -pre 2. časť vo výške minimálne 1 016 600,- Eur spolu za posledné tri hospodárske roky. Uchádzač preukazuje splnenie uvedenej podmienky účasti predložením výkazov ziskov a strát, alebo predložením výkazu o príjmoch a výdavkoch, alebo prehlásením o tom, že v registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk) je možné dohľadať tento údaj, resp. iným ekvivalentným dokladom. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu. Finančné údaje a prehlásenia predložené uchádzačom uvedené sumou v cudzej mene (inej ako EUR) uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR. Prepočet inej meny na EUR uchádzač prepočíta kurzom Európskej centrálnej banky (ECB) platným v posledný deň príslušného kalendárneho roka. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy o dielo bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledujúce informácie a dokumenty, ktorými preukáže technickú a odbornú spôsobilosť: 1.podľa § 34 ods. 1 písm. a): Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň pre túto podmienku účasti - Uchádzač musí predložiť za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania minimálne 1 referenciu/dôkaz o plnení na rovnaký predmet zákazky, alebo viaceré spolu v objeme minimálne: -pre 1. časť - minimálne v hodnote 985 500,- Eur bez DPH -pre 2. časť - minimálne v hodnote 1 016 600,- Eur bez DPH Ak uchádzač predkladá ponuku pre obe časti zákazky, stačí ak predloží jednu referenciu, ktorej objem bude rovný alebo vyšší ako súčet vyššie uvedených hodnôt pre 1. časť a 2. časť zákazky. Týmto nie je dotknuté ustanovenie § 40 ods. 5 písm. a) ZVO: Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) alebo písm. b), je obstarávateľ povinný zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky alebo žiadosti o účasť existujú a uchádzač alebo záujemca ich v ponuke alebo žiadosti o účasť identifikoval. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
nevyžaduje sa
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov obstarávateľa. Platobné podmienky sú uvedené v Zmluve o dielo (pre každú časť samostatne), ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ponuku môže predložiť aj skupina dodávateľov, ktorá pred podpisom zmluvy s obstarávateľom zabezpečí vytvorenie právnej formy tak, aby účastníci zodpovedali spoločne a nerozdielne za záväzky voči objednávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. V zmluve o združení (resp. v obdobnom právnom dokumente) budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti a kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky (napr. vyjadrením podielu, presným vymedzením činností, ...).
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. (https://josephine.proebiz.com/sk).
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-07-18T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2022-10-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Obstarávateľ v zmysle § 66 ods. 7 písm. b) ZVO rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Elektronickými platbami obstarávateľ rozumie bankový prevod cez internetbanking. 3. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. Z tohto dôvodu obstarávateľ súťažné podklady neodosiela. 4. Obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi obstarávateľom a záujemcami resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 5. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-17T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA