dnes je 23.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NaL 04/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31753604
Mlynská dolina 1, 81704 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Telefón: +421 259375232
Email: vosguds@geology.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.geology.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/439282
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: NaL 04/2022
Hlavný kód CPV
38000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho prístrojového vybavenia pre potreby projektu Monitoring svahových deformácií ITMS2014+ kód projektu: 310031N710, ktorý sa implementuje na Štátnom geologickom ústave Dionýza Štúra na základe zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi Ministerstvom životného prostredia SR a Štátnym geologickým ústavom Dionýza Štúra z Operačného programu Kvalita životného prostredia. Predmet zákazky pozostáva z dodania prístrojového vybavenia podľa špecifikácie verejného obstarávateľa do: - vybraných monitorovacích objektov (vrtov), ktoré sa nachádzajú na zosuvných lokalitách v Trenčianskom, Banskobystrickom, Žilinskom, Prešovskom a Košickom kraji (Časť I. zákazky). Presná špecifikácia lokalít (súradnice objektov), na ktoré budú prístroje dodané (inštalované), bude verejným obstarávateľom upresnená v čiastkovej výzve na plnenie/čiastkovej objednávke; - priestorov Štátneho geologického ústavu v Bratislave (Časť II. zákazky). Bližšia špecifikácia predmetu zákazky /podrobné kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie predmetu zákazky/ sa nachádza v Časti B.1 Opis predmetu zákazky a v Časti B. 2 Spôsob určenia ceny súťažných podkladov, vrátane množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet jednotlivých častí zákazky.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 071 135,25
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Prístrojové vybavenie pre zabezpečenie dlhodobých kontinuálnych meraní pohybovej aktivity v zosuvných územiach a sledovania významných zosuvotvorných faktorov
Časť č.: Časť I. zákazky
Dodatočné kódy CPV
38200000-7

38422000-9

38421110-6

38930000-3

38127000-1

38128000-8

72300000-8

72318000-7

32260000-3

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
vybrané objekty v Trenčian., Banskobyst., Žilins., Prešov. a Košic. kraji. Na lokalitách bude zabezpečená inštalácia, uvedenie do prev. a prenos namer. údajov do centra monitor. (sídlo VO).
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho prístrojového vybavenia - Prístrojové vybavenie pre zabezpečenie dlhodobých kontinuálnych meraní pohybovej aktivity v zosuvných územiach a sledovania významných zosuvotvorných faktorov. Pre vybrané vybavenia Časti I. zákazky uvedené v Časti B.1 a v Časti B. 2 súťažných podkladov sa požaduje zabezpečenie prenosu údajov (zo senzorov inštalovaných na zosuvných lokalitách do centra monitoringu): od uvedenia zariadenia do prevádzky (za tento termín sa považuje protokolárne odovzdanie zariadenia verejnému obstarávateľovi; zariadenie musí byť v čase odovzdania pripojené do internetovej siete s otestovaným vysielaním) po dobu max. 18 mesiacov, najneskôr do ukončenia platnosti Rámcovej dohody. Bližšia špecifikácia predmetu danej časti zákazky /podrobné kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie predmetu zákazky/ sa nachádza v Časti B.1 a v Časti B. 2 súťažných podkladov, vrátane množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet danej časti zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 043 969,75:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
18:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Zákazka bude počas implementácie predmetného projektu financovaná z prostriedkov schváleného projektu Monitoring svahových deformácií, ITMS2014+ kód projektu: 310031N710, financovaného z Operačného programu Kvalita životného prostredia.
Doplňujúce informácie:

Názov
Prístrojové vybavenie pre zabezpečenie kontrolných etapových meraní pohybovej aktivity v zosuvných územiach a sledovanie zmien hĺbky hladiny podzemnej vody
Časť č.: Časť II. zákazky
Dodatočné kódy CPV
38200000-7

38422000-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru: Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, Mlynská dolina 1, 817 04 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho prístrojového vybavenia - Prístrojové vybavenie pre zabezpečenie kontrolných etapových meraní pohybovej aktivity v zosuvných územiach a sledovanie zmien hĺbky hladiny podzemnej vody. Bližšia špecifikácia predmetu danej časti zákazky /podrobné kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie predmetu zákazky/ sa nachádza v Časti B.1 a v Časti B. 2 súťažných podkladov, vrátane množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet danej časti zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
27 165,50:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Zákazka bude financovaná z prostriedkov schváleného projektu Monitoring svahových deformácií, ITMS2014+ kód projektu: 310031N710, financovaného z Operačného programu Kvalita životného prostredia.
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV TÝKAJÚCE SA OSOBNÉHO POSTAVENIA: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len ZVO). Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 alebo ods. 5 ZVO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií alebo podľa § 39 (JED) ZVO alebo podľa § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO. Na preukázanie splnenia podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO sa podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO požaduje preukázanie oprávnenia dodávať tovar v oblasti predmetu zákazky. UPOZORNENIE: Verejný obstarávateľ nemá oprávnenia získavať údaje podľa § 32 ods. 3 ZVO. Uchádzač so sídlom v SR, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (podľa § 152 ods.1 ZVO) doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) až e) ZVO na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až e) ZVO predkladá v ponuke. Čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 2 písm. f) ZVO preukazujúce splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO uchádzač predkladá podľa súťažných podkladov. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, požadované doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) ZVO uchádzač vo svojej ponuke predkladá podľa SP. Verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia/oprávnenia vydané podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. V čase realizácie zákazky musí byť úspešný uchádzač oprávnený na vykonávanie tejto činnosti na území SR. Podľa § 37 ods. 3 ZVO uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO určené verejným obstarávateľom JED-om, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti dokladá uchádzač v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súlade so ZVO. Podľa § 152 ods. 1 ZVO môže uchádzač preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je verejne prístupný na webovom sídle úradu. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf podpísané elektronicky inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. V prípade, ak inštitúcia nevydáva predmetný doklad v elektronickej podobe, ale len v listinnej podobe, uchádzač predloží sken príslušného dokladu v needitovateľnej podobe vo formáte pdf. Ak uchádzač predkladá JED, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Dokumenty uvedie v Krycom liste ponuky. Doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia sa predkladajú v štátnom jazyku slovenský jazyk a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka slovenský jazyk. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV TÝKAJÚCE SA FINANČNÉHO A EKONOMICKÉHO POSTAVENIA: Preukázanie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia sa nevyžaduje.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV TÝKAJÚCE SA TECHNICKEJ ALEBO ODBORNEJ SPÔSOBILOSTI: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 34 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo podľa § 39 (JED) ZVO. Doklady musia byť predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie, okrem referencií vystavených v súlade s § 12 ods. 2 ZVO. 1.1 Zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Pod pojmom rovnaký alebo obdobný charakter tovaru sú myslené: -pre Časť I. zákazky: zariadenia na meranie pohybovej aktivity v územiach so svahovými deformáciami alebo zariadenia na sledovanie zmien hĺbky hladiny podzemnej vody alebo prietokomery alebo zariadenia na sledovanie klimatických faktorov a zmeny vlhkosti pôdy; -pre Časť II. zákazky: zariadenia na meranie pohybovej aktivity v územiach so svahovými deformáciami alebo zariadenia na sledovanie zmien hĺbky hladiny podzemnej vody. Za vyhlásenie súťaže sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie alebo vo VVO (ďalej len "oznámenie"), podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky verejného obstarávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej podmienky účasti požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti požadovanej verejným obstarávateľom predložením zoznamu dodaných tovarov s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača resp. osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Zoznam dodaných tovarov má obsahovať: - identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa, (kontaktná osoba, telefonické spojenie, e-mailové spojenie), - názov a stručný opis poskytnutej zákazky, - zmluvnú cenu zákazky bez DPH v EUR, - lehotu dodania tovaru. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo údaje uvedené uchádzačom overiť a v prípade zistenia nepravdivých alebo pozmenených informácií bude postupovať v súlade s § 40 ods. 6 písm. c) ZVO. V prípade, ak sa záujemca preukáže s referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ, alebo ako člen skupiny dodávateľov v referenčnom liste uvedie, akú časť zákazky vykonával a jej objem v EUR bez DPH. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zZVO: Pre Časť I. zákazky: Uchádzač zoznamom dodaných tovarov preukáže, že za predchádzajúce tri roky predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania úspešne realizoval zákazky súhrnne za požadované obdobie v minimálnom objeme zodpovedajúcom 100.000,00 EUR bez DPH. Pre Časť II. zákazky: Uchádzač zoznamom dodaných tovarov preukáže, že za predchádzajúce tri roky predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania úspešne realizoval zákazky súhrnne za požadované obdobie v minimálnom objeme zodpovedajúcom predpokladanej hodnote Časti II. zákazky.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie týkajúce sa elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-07-20T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné VO nie je: a) zelené verejné obstarávanie b) obstarávanie inovácií c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 2. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 ZVO určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v súťažných podkladoch výslovne uvedené inak. 3. Úspešný uchádzač v pozícii dodávateľa bude povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania oprávnenými orgánmi a inštitúciami, ktoré budú súvisieť s plnením predmetu Dohody (pre Časť I. zákazky)/Zmluvy (pre Časť II. zákazky) a je tiež povinný poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť, a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Dohody (pre Časť I. zákazky)/Zmluvy (pre Časť II. zákazky). 4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť Zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie sú zapísaní v RPVS. 5. Dohoda/Zmluva pre danú časť predmetu zákazky nadobudne platnosť dňom podpisu obidvoma zmluvnými stranami a účinnosť deň nasledujúci po dni jej zverejnenia v CRZ vedenom Úradom vlády SR. Ak bola táto Dohoda/Zmluva zverejnená v CRZ pred okamihom doručenia výsledku kontroly VO alebo výsledku administratívnej finančnej kontroly VO vykonanej zo strany SO (kontrolného orgánu verejného obstarávateľa ako prijímateľa), nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, v rámci ktorej Poskytovateľ NFP neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO (po doručení správy z kontroly verejnému obstarávateľovi ako prijímateľovi), alebo v rámci ktorej verejný obstarávateľ ako prijímateľ súhlasil s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v návrhu správy/správe z kontroly a splnil podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa metodického pokynu, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za VO. V prípade, ak z výsledku kontroly podľa predchádzajúcej vety vyplýva, že nie je možné financovanie plnenia tejto Dohody/Zmluvy, Dohoda/Zmluva zaniká a to aj v prípade, ak už bola zverejnená v CRZ. 6. Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške: Pre Časť I. zákazky - 30.000,- EUR; Pre Časť II. zákazky - 1.000,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v SP. 7. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka VO vo formulári oznámenia o vyhlásení VO limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, bližšie informácie k preukázaniu splnenia podmienok účasti sú uvedené v časti A.2 súťažných podkladov zverejnených na: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/439282. Požiadavky na obsahové náležitosti ponuky a iné dokumenty sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch. 8. Verejný obstarávateľ umožňuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom, prílohám vysvetleniam a ďalšej doplňujúcej dokumentácii na profile, ktorý ho nasmeruje na úložisko dokumentov na portáli elektronického nástroja pre účely tohto verejného obstarávania www.ezakazky.sk. Časti súťažných podkladov, ktoré majú byť súčasťou ponuky a hospodársky subjekt ich musí pri vypracovaní ponuky upravovať, verejný obstarávateľ zverejňuje na portáli elektronického nástroja v editovateľnej podobe. 9. Ponuky sa vyhotovujú a predkladajú elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO prostredníctvom elektronického komunikačného nástroja eZakazky umiestnenom na https://www.ezakazky.sk.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-06-17T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 22.4.2024
1 EUR1,06 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25,28 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA