dnes je 16.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: CS SVP OZ PN 4585/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Povodie dolného Váhu, odštepný závod
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36022047
Nábrežie Ivana Krasku 3/834, 92180 Piešťany

Slovensko
Kontaktná osoba: SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Povodie dolného Váhu, odštepný závod
Telefón: +421 337764204
Email: dana.istenikova@svp.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436290
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: CS SVP OZ PN 4585/2022
Hlavný kód CPV
50532100-4
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je vykonanie rekonštrukčných a opravárenských prác na jednotlivých zariadeniach klapky plavebnej komory: priamočiare hydromotory, čerpacie agregáty, tesnenia, klapka, rozvodné tlakové potrubia, hydraulický systém ovládania a snímanie polohy klapky.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 479 046,14
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
43328000-8
AA10-8 - Zliatina:

43328100-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vodná elektráreň Madunice, Plavebná komora, okres: Hlohovec, Región: Dolné Považie, kraj: NUTS kód SK021 Trnavský kraj.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vykonanie rekonštrukčných a opravárenských prác na jednotlivých zariadeniach klapky plavebnej komory: priamočiare hydromotory, čerpacie agregáty, tesnenia, klapka, rozvodné tlakové potrubia, hydraulický systém ovládania a snímanie polohy klapky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
479 046,14:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákon o VO). Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzač preukáže dokladmi podľa Zákona o VO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1)Verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie splnenia podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa tohto bodu preukáže dokladom, z ktorého bude zrejmé, že uchádzač v predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil služby alebo práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovom objeme spolu minimálne vo výške 470 000,00 ? bez DPH, pričom minimálne jedna služba alebo práca rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky bola uskutočnená v minimálnej hodnote 100 000,00 ? bez DPH. Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením zoznamu služieb alebo prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác (za rozhodné obdobie sa považuje obdobie posledných piatich predchádzajúcich rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa odoslania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania). Za služby alebo práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú služby alebo práce na hydraulických systémoch a zariadeniach, elektro-technických systémoch a zariadeniach, výroba, oprava a údržba sortimentu hydraulických prvkov. Zoznam poskytnutých služieb alebo uskutočnených stavebných prác musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní týchto služieb alebo stavebných prác a ich zhodnotení podľa obchodných podmienok. Ak odberateľom -bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia, -bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich poskytnutí alebo uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Súčasťou referencie musí byť uvedenie osoby odberateľa a jej kontaktu (mail a telefón), aby bolo možné referenciu overiť. Ak uchádzač disponuje referenciou resp. dôkazom o poskytnutí služieb alebo stavebných prác v inej mene, než v EUR, uchádzač v zozname stavebných prác alebo služieb uvedenie cudziu menu ako aj jej prepočet na EUR. Pri prepočte sa použije priemerný kumulatívny ročný kurz Európskej centrálnej banky platný v roku, v ktorom bolo protokolárne odovzdané dielo. V prípade, že dielo bolo protokolárne odovzdané v roku 2022, pri prepočte sa použije mesačný kumulatívny kurz Európskej centrálnej banky za ten mesiac roku 2022, v ktorom bolo dielo odovzdané. Kurzy sú dostupné napríklad na https://www.nbs.sk/sk/statisticke-udaje/kurzovy-listok/mesacne-kumulativne-a-rocne-prehlady-kurzov. 2)Verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie splnenia podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa tohto bodu preukáže údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov a osobitne osôb zodpovedných za riadenie služieb alebo prác. Uchádzač predloží zoznam minimálne 1 kvalifikovanej osoby zodpovednej za riadenie služieb alebo prác, ktorá spĺňa nasledovné kritériá: má minimálne 60 mesačnú odbornú prax na pozícii stavbyvedúceho so službami/prácami rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a súčasne má odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho v odbore Technické, technologické a energetické vybavenie stavieb so zameraním na elektrotechnické zariadenia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže horeuvedené požiadavky predložením nasledovných dokladov: -životopis, ktorý bude obsahovať minimálne: meno a priezvisko príslušnej osoby zodpovednej za riadenie služieb alebo prác, prehľad požadovanej odbornej praxe v pozícii stavbyvedúceho s uvedením identifikačných a kontaktných údajov objednávateľa služieb/prác, stručného opisu predmetu projektu/zmluvy, pracovnej pozície vrátane opisu pracovnej náplne. času realizácie projektu/plnenia zmluvy (spolu minimálne 60 mesiacov) - verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač uviedol aj deň začatia a skončenia plnenia realizovania služieb/prác, nakoľko v prípade uvedenia obdobia napr. od 01/2021 do 12/2021 verejný obstarávateľ uzná len desať mesiacov realizovania prác alebo služieb - z tohto časového rozmedzia bude mať verejný obstarávateľ za preukázané, že stavebné práce alebo služby boli poskytnuté v trvaní desiatich mesiacov (február november 2021). Bez uvedenia dňa začatia a skončenia plnenia projektu verejný obstarávateľ nebude vedieť, či stavebné práce alebo služby boli realizované od 31.01.2021 do 01.12.2021 (desať mesiacov) alebo od 01.01.2021 do 31.12.2021 (dvanásť mesiacov). -doklad preukazujúci oprávnenie osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác vykonávať činnosť stavbyvedúceho v odbore Technické, technologické a energetické vybavenie stavieb so zameraním na elektrotechnické zariadenia vydaný v rozhodnom čase príslušným orgánom štátu, v ktorom boli uskutočnené stavebné práce, ktorými táto osoba preukázala odbornú prax podľa predchádzajúceho bodu tejto podmienky účasti. Uchádzač zároveň za stavbyvedúceho predloží čestné vyhlásenie, podpísané daným stavbyvedúcim alebo jeho zamestnávateľom, že v prípade, ak sa uchádzač stane úspešným v tomto verejnom obstarávaní, bude sa tento stavbyvedúci priamo podieľať na plnení predmetu zmluvy. Táto povinnosť je zároveň uvedená v zmluve o dielo, ktorá bude uzatvorená ako výsledok tohto verejného obstarávania. Ak osoba zodpovedná za riadenie stavebných prác preukázala odbornú prax na pozícii stavbyvedúceho podľa predchádzajúceho bodu tejto podmienky účasti realizovaním stavebných prác -vo viacerých štátoch, predloží doklady oprávňujúce túto osobu v rozhodnom čase vykonávať činnosť stavbyvedúceho v odbore Technické, technologické a energetické vybavenie stavieb so zameraním na elektrotechnické zariadenia z každého tohto štátu, -ako tzv. hosťujúci stavbyvedúci, predloží doklady oprávňujúce túto osobu v rozhodnom čase vykonávať činnosť stavbyvedúceho v odbore Technické, technologické a energetické vybavenie stavieb so zameraním na elektrotechnické zariadenia ku každej takejto stavbe. V prípade, že uchádzač využije možnosť predkladania konkrétnych dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti, je povinný originálne doklady alebo ich úradne overené kópie (vrátane úradných prekladov) naskenovať a vložiť ich do systému ako súčasť ponuky. Do systému sa vkladajú len kópie predmetných dokumentov, verejný obstarávateľ nevyžaduje elektronickú konverziu ani zaručený podpis, môže však požiadať uchádzača o doručenie všetkých dokladov predložených v ponuke aj v elektronickej forme prostredníctvom zaručenej konverzie za účelom overenia originality dokladov. V prípade, že sú doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, vydávané orgánom verejnej správy (alebo inou povinnou inštitúciou) priamo v digitálnej podobe, musí uchádzač vložiť do systému tento digitálny doklad (vrátane jeho úradného prekladu).
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-07-25T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-06-17T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 15.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (+0,04)
1 EUR25,32 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA