dnes je 24.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: A/2023/CA01/1
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30416094
Námestie slobody 6, 81005 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Telefón: +421 259494589
Email: sabina.polakova@mindop.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.telecom.gov.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/468425
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: A/2023/CA01/1
Hlavný kód CPV
79341400-0
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je spracovanie a predloženie kompletného návrhu kreatívneho konceptu komunikačnej kampane pre oddelenie bezpečnosti cestnej premávky (BECEP) a jej produkcia. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 zmluvy (ďalej len zmluva).
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 86 933,33
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO: Splnenie podmienky účasti uchádzač preukáže predložením naskenovaného originálu/ úradne osvedčenej kópie dokladu o oprávnení poskytovať služby, nie staršieho ako tri mesiace, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. (Výpis z Obchodného alebo živnostenského registra). Uchádzač musí mať v Obchodnom/Živnostenskom registri zapísaný predmet činnosti, ktorý zodpovedá predmetu zákazky ako napr. reklamné a marketingové služby, dizajnérske služby a práce, služby súvisiace s produkciou filmov, videozáznamov a zvukových nahrávok. Právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, zapísaným v registroch nemajú povinnosť predkladať výpis z Obchodného alebo živnostenského registra. -Verejný obstarávateľ si splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) ZVO preverí z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov z portálu oversi.gov.sk, ktorý je vedený Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO: Splnenie podmienky účasti uchádzač preukáže predložením naskenovaného originálu čestného vyhlásenia, v ktorom prehlási, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 je možné nahradiť podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 ZVO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1) § 34 ods. 1 písm. a) Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Ak referencia nebola vyhotovená, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie. 2) § 34 ods. 1 písm. g) Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Požaduje sa predloženie zoznamu aspoň 3 (troch) poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, v kumulatívnej hodnote minimálne 30 000 (tridsaťtisíc) Eur bez DPH. Za služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú služby v oblasti spracovania komunikačných stratégií a ich kompletnej realizácie vo forme reklamných kampaní (bez nákupu vysielacieho času, ktorý sa do hodnoty poskytnutých služieb nezapočítava) a vytvárania spracovania insight & strategy analýz. Uchádzač (ďalej len "U") v zozname poskytnutých služieb uvedie: - minimálne 1 (jednu) poskytnutú službu/zmluvu v celkovej hodnote min. 15 000,00 eur bez DPH. U nemôže vyššie uvedené služby/požiadavky preukázať iba 1 (jednou) poskytnutou službou/zmluvou v požadovanej min. kumulatívnej hodnote, ale kombináciou viacerých poskytnutých služieb/zmlúv. VO požaduje, aby zoznam poskytnutých služieb obsahoval minimálne nasledujúce údaje: - názov a sídlo odberateľa - kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č. alebo e-mail) - názov zmluvy/zákazky - predmet zmluvy/zákazky (stručný opis poskytnutých služieb) - doba dodania dátum od - do (deň/mesiac/rok), - finančný podiel na poskytnutí služieb - cena za poskytnuté služby v eur bez DPH celkom za požadované obdobie. V prípade, ak U uvádza zmluvu, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, tzn. poskytnutie služieb (zmluvy) začalo pred 3 rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (rozhodné obdobie), U v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť dodávky služieb, ktorá bola realizovaná v rozhodnom období. V prípade, ak poskytnutie služieb realizoval U ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. 2) U predloží Zoznam expertov - menovite o 6 (šiestich) kvalifikovaných osobách spôsobilých a zodpovedných za spracovanie konceptu kampane a jej produkciu, ktorými bude U garantovať kvalitu služieb a ktoré budú spoločne zodpovedať za realizáciu predmetu zákazky, a to konkrétne: 1 osoba spôsobilá na výkon pozície account manager, 1 osoba spôsobilá na výkon pozície strategy director, 1 osoba spôsobilá na výkon pozície art director, 1 osoba spôsobilá na výkon pozície creative director, 1 osoba spôsobilá na výkon pozície PPC špecialistu - digital specialist, 1 osoba spôsobilá na prípravu a spracovanie textov - copywriter. Kvalifikované osoby preukážu odbornú kvalifikáciu praktickými skúsenosťami s príslušnou odbornou činnosťou na minimálne 5 (piatich) poskytnutých službách rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom svoju konkrétnu spôsobilosť a odbornosť na min. 5 (piatich) poskytnutých službách deklarujú nasledovne: -kvalifikovaná osoba na výkon pozície account manager preukazuje svoju odbornú kvalifikáciu uvedením min. 5 (piatich) klientov, ktorých mal/a pri výkone pozície na starosti, -kvalifikovaná osoba na výkon pozície strategy director preukazuje svoju odbornú kvalifikáciu uvedením min. 5 (piatich) spracovaných insight & strategy analýz, -kvalifikovaná osoba na výkon pozície art director preukazuje svoju odbornú kvalifikáciu uvedením min. 5 (piatich) realizovaných reklamných kampaní alebo vytvorených firemných identít, -kvalifikovaná osoba na výkon pozície creative director preukazuje svoju odbornú kvalifikáciu uvedením min. 5 (piatich) spracovaných kreatívnych konceptov a reklamných kampaní, na ktorých realizácii sa podieľal/a, POKRAČOVANIE v bode: VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-06-02T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
*POKRAČOVANIE bodu III.1.3)Technická a odborná spôsobilosť - Minimálna požadovaná úroveň štandardov -kvalifikovaná osoba na výkon pozície PPC špecialistu - digital specialist preukazuje svoju odbornú kvalifikáciu uvedením min. 5 (piatich) mesačných reportov (súhrnov aktivít a výsledkov) minimálne 3 (troch) rôznych klientov, ktorými deklaruje realizovanú propagáciu na sociálnych sieťach, google adds a youtube, -kvalifikovaná osoba na výkon pozície copywriter preukazuje svoju odbornú kvalifikáciu zoznamom min. 5 (piatich) vydaných článkov, ktoré spracoval/a pre min. 3 (troch) rôznych klientov. Praktické skúsenosti uchádzač preukáže predložením podpísaných životopisov minimálne 3 (troch) kvalifikovaných osôb, teda uchádzač môže použiť 1 (jednu) fyzickú osobu na preukázanie podmienok účasti na maximálne 2 (dve) pozície požadovaných kvalifikovaných osôb. Každá kvalifikovaná osoba v životopise uvedie minimálne nasledovné údaje: -meno a priezvisko, -údaje o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, -odbornú prax súvisiacu s príslušnou činnosťou, pri ktorej deklaruje svoju spôsobilosť a odbornosť na minimálne 5 (piatich) poskytnutých službách v rozsahu: opis pracovnej pozície, opis pracovnej náplne, názov kampane, termín realizácie, názvov objednávateľa (klienta), -vlastnoručný podpis osoby, Uchádzač môže použiť jednu fyzickú osobu na preukázanie podmienok účasti na maximálne 2 (dve) pozície požadovaných kvalifikovaných osôb, to znamená, že uchádzač na preukázanie splnenia tejto podmienky účasti použije minimálne 3 (tri) fyzické osoby. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu (ďalej len EK), ktorá sa realizuje prostredníctvom na to určenej funkcionality elektronickej platformy informačného systému elektronického verejného obstarávania EVO (ďalej len IS EVO). Verejný obstarávateľ poskytuje všetky podklady potrebné k vypracovaniu ponuky v profile verejného obstarávateľa k danej zákazke a v IS EVO. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov/ uchádzačov, že ponuky sa predkladajú elektronicky výlučne prostredníctvom IS EVO. Záujemcovia/ uchádzači majú priamy a neobmedzený prístup k podkladom, a preto verejný obstarávateľ nebude poskytovať záujemcom podklady v listinnej podobe. Pre účasť v zákazke je potrebné si vytvoriť účet v informačnom systéme Úradu pre verejné obstarávanie (IS ÚVO). Vytvorenie používateľského účtu sa realizuje na portáli www.uvo.gov.sk kliknutím na odkaz Privátna zóna (1.) a následne na zelené tlačidlo Vytvoriť účet (2.). Následne je potrebné vytvoriť a validovať hospodársky subjekt. Vytvorenie nového hospodárskeho subjektu sa realizuje v zóne Záujemcu/ Uchádzača v menu Hospodárske subjekty (1.) kliknutím na zelené tlačidlo Pridať hospodársky subjekt (2.). Pre vytvorenie nového hospodárskeho subjektu, ktorý ešte nie je registrovaný v IS EVO, je potrebné kliknúť na tlačidlo Registrácia (3.). Po odoslaní registračného formulára Vám bude validačný kód zaslaný buď do schránky na ÚPVS (www.slovensko.sk), ak je aktivovaná na doručovanie alebo poštou doporučene do vlastných rúk. Po jeho doručení stlačte tlačidlo Validovať a zadajte kód. Podrobný postup je upravený v príručke pre záujemcu/ uchádzača, zverejnenej na https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia v časti Záujemca/ Uchádzač. Viac o IS EVO nájdete tu https://eplatforma.vlada.gov.sk/najcastejsie-otazky/?csrt=17370313562132122269 . Pre viac informácií pozri bod 17 Výzvy - KOMUNIKÁCIA.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-19T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 23.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,26 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA