dnes je 17.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 21859/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00313271
Československej armády 26, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Banská Bystrica
Telefón: +421 484330340
Email: dusan.tury@banskabystrica.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.banskabystrica.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/467356
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 003/ZNH2023
Hlavný kód CPV
71250000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky podľa jednotlivých častí -časť 1 Základná škola Ďumbierska 17, Banská Bystrica -časť 2 Základná škola Spojová 14, Banská Bystrica -časť 3 Základná škola Golianova 8, Banská Bystrica -časť 4 Základná škola Tr. SNP 20, Banská Bystrica je : - zameranie súčasného stavu budovy pre účely vypracovania projektovej dokumentácie - vypracovanie a dodanie dokumentácie pre stavebné povolenie v rozsahu realizačného projektu podľa § 62 zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších právnych predpisov s vykreslenými detailmi a podrobný rozpočet s výkazom výmer s rešpektujúcou štruktúrou vyplývajúcou z výzvy Plánu obnovy a rozdelený pre jednotlivé oblasti podpory, vypracovanie projektového energetického hodnotenia budovy za účelom určovania potreby energie v budove vypočítaním podľa projektovej dokumentácie a projektovaných ukazovateľov obsahujúci posúdenie pôvodného, ako aj navrhovaného stavu, vrátane kvantifikácie úspory primárnej energie a posúdenia tepelnej stability miestnosti, ďalej tabuľky pre východiskový stav a pre navrhovaný stav v štruktúre podľa prílohy č. 4 vyhlášky č. 364/2012 Z. z. ktorou sa vykonáva zákon č. 555/2005 Z. z. o energetickej hospodárnosti budov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov - vykonať inžiniersku činnosť v rozsahu podľa článku II. bod 2.3 Prílohy SP č.2 Návrh zmluvy o dielo - vykonať odborný autorský dohľad podľa článku II. bod 2.4 Prílohy SP č.2 Návrh zmluvy o dielo. Podkladovú dokumentáciu pre vypracovanie a dodanie dokumentácie v rozsahu realizačného projektu pre jednotlivé časti zákazky tvoria projektové zámery jednotlivých škôl (Príloha SP č.3), predmetom riešenia ktorých je návrh obnovy budov týchto základných škôl. Spracovateľ projektových zámerov týchto jednotlivých škôl je Mestský úrad Banská Bystrica, Oddelenie inovatívnych riešení a adaptácie na zmenu klímy, Ivan Drgoňa MBA. Dôvodom realizácie týchto projektov, je zlepšenie tepelno-energetických vlastností objektu, modernizácia riadenia spotreby tepla, zníženie energetickej náročnosti objektu, prispieť k zníženiu emisii CO2 a tým dosiahnuť úsporu finančných prostriedkov. Podrobné VECNÉ VYMEDZENIE A ROZSAHU PLNENIA predmetu zákazky podľa jednotlivých častí zákazky 1.-4. je uvedené Prílohe SP č.2 Návrh zmluvy o dielo za časť 1.- 4. .
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 347 705,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
Základná škola Ďumbierska 17, Banská Bystrica
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
71250000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mestský úrad Banská Bystrica
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je v rámci projektu " Obnova budovy ZŠ Ďumbierska 17" : -vypracovať a dodať dokumentáciu pre stavebné povolenie v rozsahu realizačného projektu (súčasťou je zameranie súčasného stavu budovy pre účely vypracovania projektovej dokumentácie) -vykonať inžiniersku činnosť -vykonať odborný autorský dohľad. Podkladovú dokumentáciu pre vypracovanie projektovej dokumentácie tvorí dokument Projektový zámer, ktorý je určený pre prípravnú fázu projektu Obnova budovy ZŠ Ďumbierska 17 v Banskej Bystrici (Príloha SP č.3)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
83 700,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Základná škola Spojová 14, Banská Bystrica
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
71250000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mestský úrad Banská Bystrica
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je v rámci projektu " Obnova budovy ZŠ Spojová 14" : - vypracovať a dodať dokumentáciu pre stavebné povolenie v rozsahu realizačného projektu (súčasťou je zameranie súčasného stavu budovy pre účely vypracovania projektovej dokumentácie) - vykonať inžiniersku činnosť - vykonať odborný autorský dohľad. Podkladovú dokumentáciu pre vypracovanie projektovej dokumentácie tvorí dokument Projektový zámer, ktorý je určený pre prípravnú fázu projektu Obnova budovy ZŠ Spojová 14 v Banskej Bystrici (Príloha SP č.3)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
96 195,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Základná škola Golianova 8, Banská Bystrica
Časť č.: 3.
Dodatočné kódy CPV
71250000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mestský úrad Banská Bystrica
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je v rámci projektu " Obnova budovy ZŠ Golianova 8" : - vypracovať a dodať dokumentáciu pre stavebné povolenie v rozsahu realizačného projektu (súčasťou je zameranie súčasného stavu budovy pre účely vypracovania projektovej dokumentácie) - vykonať inžiniersku činnosť - vykonať odborný autorský dohľad. Podkladovú dokumentáciu pre vypracovanie projektovej dokumentácie tvorí dokument Projektový zámer, ktorý je určený pre prípravnú fázu projektu Obnova budovy ZŠ Golianova 8 v Banskej Bystrici (Príloha SP č.3)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
84 030,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Základná škola Tr. SNP 20, Banská Bystrica
Časť č.: 4.
Dodatočné kódy CPV
71250000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mestský úrad Banská Bystrica
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je v rámci projektu " Obnova budovy ZŠ Tr. SNP 20" : - vypracovať a dodať dokumentáciu pre stavebné povolenie v rozsahu realizačného projektu (súčasťou je zameranie súčasného stavu budovy pre účely vypracovania projektovej dokumentácie) - vykonať inžiniersku činnosť - vykonať odborný autorský dohľad. Podkladovú dokumentáciu pre vypracovanie projektovej dokumentácie tvorí dokument Projektový zámer, ktorý je určený pre prípravnú fázu projektu Obnova budovy ZŠ Tr. SNP 20 v Banskej Bystrici (Príloha SP č.3)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
83 780,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia (spoločné pre každú časť): Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO) spôsobom podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 ZVO. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c), e) a f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie overí z informačných systémov verejnej správy. V prípade, že z technických príčin nebude môcť verejný obstarávateľ uvedené doklady získať, je oprávnený ich od uchádzača písomne dožiadať. UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V zmysle § 32 ods. 1 pism. e) ZVO uchádzač preukáže, že je oprávnený na výkon činnosti v zmysle § 4 alebo § 5 zákona č. 138/1992 Zb.o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v z.n.p. . Uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-06-20T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Zákazka realizovaná prostredníctvom elektronického prostriedku IS EVO - spôsob komunikácie je opísaný v súťažných podkladoch. V zmysle § 66 ods.7 písm. b) - vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk -tzv. super reverz. Zábezpeka sa nevyžaduje. Predmetné VO sa netýka zeleného VO , netýka sa obstarávania inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-05-16T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 15.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (+0,04)
1 EUR25,32 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA