dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2022/Chotín/po
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Chotín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00306461
Chotín 486, 94631 Chotín

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Chotín
Telefón: +421 905826576
Email: helena.polonyi@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.obecchotin.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/452359
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 1/2022/Chotín/po
Hlavný kód CPV
16000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Strojno-technologické vybavenie zberného dvora Časť 1 Kolesový traktor Traktorový náves Ramenový reťazový nosič kontajnerov Štiepkovač drevnej hmoty nesený Časť 2 Veľkoobjemový kontajner vaňový zatvorený Veľkoobjemový kontajner vaňový otvorený Veľkoobjemový kontajner vaňový otvorený Veľkoobjemový kontajner vaňový zatvorený
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 232 423,33
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Strojno-technologické vybavenie zberného dvora
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
16700000-2

16810000-6

43250000-0

42410000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Chotín, Zberný dvor
Opis obstarávania:
Strojno-technologické vybavenie zberného dvora Časť 1 Kolesový traktor Traktorový náves Ramenový reťazový nosič kontajnerov Štiepkovač drevnej hmoty nesený
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
200 853,33:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu: OPKZ-PO1_SC111-2021-72 , Kód žiadosti o NFP: NFP310010CPP3
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný: z prostriedkov Európskych štrukturálnych a investičných fondov EŠIF, štátneho rozpočtu a vlastných zdrojov kupujúceho. Názov projektu: Výstavba zberného dvora na území obce Chotín

Názov
Strojno-technologické vybavenie zberného dvora
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
44613800-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Chotín, Zberný dvor
Opis obstarávania:
Strojno-technologické vybavenie zberného dvora Časť 2 Veľkoobjemový kontajner vaňový zatvorený Veľkoobjemový kontajner vaňový otvorený Veľkoobjemový kontajner vaňový otvorený Veľkoobjemový kontajner vaňový zatvorený
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
31 703,33:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu: OPKZ-PO1_SC111-2021-72 , Kód žiadosti o NFP: NFP310010CPP3
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný: z prostriedkov Európskych štrukturálnych a investičných fondov EŠIF, štátneho rozpočtu a vlastných zdrojov kupujúceho. Názov projektu: Výstavba zberného dvora na území obce Chotín

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 a ich preukázanie podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon), resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona formou predloženia dokladov, alebo formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasledujúcich zákona alebo formou jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona. Doklady, ktoré sa podľa odseku 2 z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy nepredkladajú u uchádzačov so sídlom v Slovenskej republike, sú všetky doklady uvedené v § 32 ods. 2 s výnimkou nasledovných dokladov: - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladu podľa ods. 2 písm. d) iba vo vzťahu k preukázaniu toho, že voči uchádzačovi nebolo zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku; - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) čestné vyhlásenie o zákaze účasti vo verejnom obstarávaní. K ostatným podmienkam v rámci tohto tohto ustanovenia platí, že verejný obstarávateľ si sám overí ich splnenie . Hodnotenie splnenia podmienok účasti uchádzačov podľa § 32 zákona bude nasledovné: Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf podpísané elektronicky inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala, alebo podpísané príslušnou inštitúciou v listinnej podobe. Ak uchádzač predkladá JED, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny samostatne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: x
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona: Záujemca alebo uchádzač preukáže svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením zoznamu dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Zoznam bude vyhotovený v členení podľa príslušnej časti, na ktorú uchádzač predkladá ponuku a podľa požadovaných rokov s uvedením obchodného názvu, adresy alebo miesta podnikania odberateľa, zmluvného obdobia, zmluvného objemu realizovaných dodávok v ? bez DPH a kontaktné údaje odberateľa (vrátane telefónneho čísla a e-mailovej adresy). Ak predkladá ponuku na viac častí, predloží samostatné zoznamy za jednotlivé časti. Uchádzač musí predloženým zoznamom preukázať, že v referenčnom období dodával tovar rovnaký alebo podobný predmetu obstarávania v počte minimálne 3 zákazky za každú časť. Verejný obstarávateľ bude akceptovať ako rovnaké alebo podobné predmety zákazky zariadenia alebo stroje používané pri kompostovaní na účel popísaný v súťažných podkladoch. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač alebo záujemca využiť v súlade s ustanovením § 34 ods. 3 technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. Záujemca alebo uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznam musí obsahovať informáciu o tom, či je uvedená zákazka realizovaná pre verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo pre súkromný sektor, aby verejný obstarávateľ vedel dohľadať referencie v Evidencii referencií, vedenej Úradom pre verejné obstarávanie. V prípade, ak zákazka bola realizovaná pre súkromný sektor, v zozname musí byť uvedená kontaktná osoba pre overenie deklarovanej skutočnosti. Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: -identifikácia dodávateľa, -identifikácia odberateľa s kontaktnými údajmi poverenej osoby odberateľa, -názov predmetu zmluvy, -stručný opis plnenia, z ktorého musí byť zrejmý predmet plnenia rovnaký alebo podobný ako predmet zákazky, -cena predmetu zmluvy v EUR bez DPH (resp. podiel na plnení), -lehota dodania (mesiac, rok).
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v Kúpnej zmluve
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-12-23T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky verejného obstarávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich podmienky účasti podľa § 33, 34 a § 35 zákona musí byť zrejmé splnenie minimálnych úrovní požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Vzhľadom na predkladanie ponúk elektronickou formou sú predmetné doklady predkladané vo formáte pdf bez úradného overenia podpisov s výnimkou Krycieho listu ponuky. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. Súťažné podklady sú dostupné na profile verejného obstarávateľa na stránke http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/452359 formou linku na stránku https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=57512468&. Predmetné verejné obstarávanie bude realizované ako nadlimitná zákazka na dodanie tovaru Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického prostriedku www.eZakazky.sk na portáli https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=57512468&. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom prostriedku www.ezakazky.sk https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=57512468& bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=57512468&, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: Klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=57512468&. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo výške 10.000,00 ? na časť 1 a 1.500,00 ? na časť 2. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. Predmetné verejné obstarávanie zelené verejné obstarávanie.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Revízne postupy vrátane informácií o termínoch sú uvedené v §§ 163 až 165 a v §§ 170 až 175 zákona č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-11-15T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA