dnes je 18.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ID 3459
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Stredná odborná škola hotelových služieb a dopravy
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37890221
Zvolenská cesta 83, 98401 Lučenec

Slovensko
Kontaktná osoba: Stredná odborná škola hotelových služieb a dopravy
Telefón: +421 949014595
Email: jana.vasickova@bbsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.soslc.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/452315
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: ID 3459
Hlavný kód CPV
39220000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie materiálno technického zariadenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci, ktorým je nákup skupiny tovarov Kuchynské zariadenie v rámci realizácie projektu s názvom Stredná odborná škola hotelových služieb a dopravy v Lučenci Modernizácia odborného vzdelávania, kód projektu: NFP302070CCN6. Viacej informácií o predmete zákazky v priložených prílohách.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 286 408,67
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Kuchynské zariadenie-Modernizácia Zvolenská cesta
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
39220000-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
v zmysle Kúpnej zmluvy - areál SOŠ - Zvolenská cesta 83, Lučenec, Areál Hotelovej akadémie ul. M. Rázusa 63, Lučenec, Stredisko odborného výcviku Háčko Železničná ul. 22, Lučenec
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je obstaranie materiálno technického zariadenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci, ktorým je nákup skupiny tovarov Kuchynské zariadenie v rámci realizácie projektu s názvom Stredná odborná škola hotelových služieb a dopravy v Lučenci Modernizácia odborného vzdelávania, kód projektu: NFP302070CCN6. Predávajúci sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v Zmluve Kupujúcemu dodá tovar uvedený v ods. 1 tohto článku Zmluvy so všetkými požadovanými prácami a službami, ktorými budú podľa povahy dodávaného tovaru: 1.montáž/inštalácia (zloženie) tovaru; 2.inštalovanie tovaru na mieste dodania a jeho uvedenie do prevádzky; 3.prvé zaškolenie určeného personálu.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
228 033,33:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
300:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+: NFP302070CCN6 Kód výzvy: IROP-PO7-SC75-2022-90
Doplňujúce informácie:

Názov
Kuchynské zariadenie-Modernizácia Hotelová akadémia
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
39220000-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
v zmysle Kúpnej zmluvy - areál SOŠ - Zvolenská cesta 83, Lučenec, Areál Hotelovej akadémie ul. M. Rázusa 63, Lučenec, Stredisko odborného výcviku Háčko Železničná ul. 22, Lučenec
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je obstaranie materiálno technického zariadenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci, ktorým je nákup skupiny tovarov Kuchynské zariadenie v rámci realizácie projektu s názvom Stredná odborná škola hotelových služieb a dopravy v Lučenci Modernizácia odborného vzdelávania, kód projektu: NFP302070CCN6. Predávajúci sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v Zmluve Kupujúcemu dodá tovar uvedený v ods. 1 tohto článku Zmluvy so všetkými požadovanými prácami a službami, ktorými budú podľa povahy dodávaného tovaru: 1.montáž/inštalácia (zloženie) tovaru; 2.inštalovanie tovaru na mieste dodania a jeho uvedenie do prevádzky; 3.prvé zaškolenie určeného personálu.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
47 195,33:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
300:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Kuchynské zariadenie-Modernizácia stredisko odb. výcviku Háčko
Časť č.: 3.
Dodatočné kódy CPV
39220000-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
v zmysle Kúpnej zmluvy - areál SOŠ - Zvolenská cesta 83, Lučenec, Areál Hotelovej akadémie ul. M. Rázusa 63, Lučenec, Stredisko odborného výcviku Háčko Železničná ul. 22, Lučenec
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je obstaranie materiálno technického zariadenia pre Strednú odbornú školu hotelových služieb a dopravy v Lučenci, ktorým je nákup skupiny tovarov Kuchynské zariadenie v rámci realizácie projektu s názvom Stredná odborná škola hotelových služieb a dopravy v Lučenci Modernizácia odborného vzdelávania, kód projektu: NFP302070CCN6. Predávajúci sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v Zmluve Kupujúcemu dodá tovar uvedený v ods. 1 tohto článku Zmluvy so všetkými požadovanými prácami a službami, ktorými budú podľa povahy dodávaného tovaru: 1.montáž/inštalácia (zloženie) tovaru; 2.inštalovanie tovaru na mieste dodania a jeho uvedenie do prevádzky; 3.prvé zaškolenie určeného personálu.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
11 180,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
300:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+: NFP302070CCN6 Kód výzvy: IROP-PO7-SC75-2022-90
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa: § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t. j. uchádzač je oprávnený dodávať tovar, zodpovedajúci predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že dokladmi, ktoré podľa § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje od uchádzačov, z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, predkladať, sú: doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (§ 32 ods. 2 písm. e) ZVO). Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t. j. čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Pre splnenie predmetnej podmienky účasti sa vyžaduje predloženie čestného vyhlásenia. Dokument musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, nahraté vo formáte .pdf (príloha č. 4 Výzvy). Ustanovenia týkajúce sa preukazovania splnenia podmienok účasti osobného postavenia prostredníctvom zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov týmto nie sú dotknuté.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-12-15T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti: - v zmysle § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiely IV. časti jednotného európskeho dokumentu alebo 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE, a to v súlade s funkcionalitou systému. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť spôsobom viď časť A. POKYNY NA VYPRACOVANIE PONUKY, bod 16. PREDKLADANIE PONÚK, ods. 16.5. súťažných podkladov. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/32892/summary, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií. 7. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s § 66 ods. 7 ZVO, druhá veta, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-11-14T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.4.2024
1 EUR1,06 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,35 PLN (+0,01)
1 EUR25,23 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA