dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 225/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trenčiansky samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36126624
K dolnej stanici 7282/20A, 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Trenčiansky samosprávny kraj
Telefón: +421 326555865
Email: zuzana.podhorska@tsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.tsk.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/448639
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
79419000-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytnutie služby Lepší Trenčiansky kraj: certifikácia systému podľa STN EN ISO 9001:2016 v ZSS. Predmet zákazky bude pozostávať z certifikačného auditu a nezávislého preverenia manažérskeho systému podľa predmetnej normy STN EN ISO 9001: 2016 v 24 zariadeniach sociálnych služieb Trenčianskeho samosprávneho kraja v zmysle prílohy č. 2 pre každé zariadenie samostatne nasledovne: CERTIFIKAČNÝ PROCES ZAHŔŇA: -vyriešenie otvorených otázok systému manažérstva, -posúdenie dokumentácie systému manažérstva, spracovanie plánu auditu, -naplánovanie a vykonanie certifikačných auditov na mieste, -zhodnotenie a zavedenie dokumentácie systému manažérstva do praxe a jej účinnosť, -poukázanie na silné stránky a možnosti zlepšovania -vypracovanie správy z auditu, -posúdenie certifikačného postupu, rozhodnutie o udelení/neudelení certifikátu, -vystavenie certifikátu v dvoch jazykových mutáciách (slovenský, anglický) -používanie certifikačných značiek a certifikátov po dobu trvania zmluvného vzťahu. Bližšie informácie o predmete zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 48 338,20
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí byť oprávnený poskytovať predmet zákazky [ § 32 ods. 1 písm. e) ZVO ] preukáže napr.: výpisom z obchodného/živnostenského registra, zoznam hospodárskych subjektov a pod. 2. Uchádzač nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu [ § 32 ods. 1 písm. f) ZVO ] preukáže čestným vyhlásením Príloha č. 2 U uchádzača nesmie existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (existencia konfliktu záujmov) preukáže čestným vyhlásením Príloha č. 2. Verený obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní ustanovenie § 11 zákona o verejnom obstarávaní týmto nie je dotknuté.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákon o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží: Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením odberateľov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Minimálne 2 zákazky certifikácia ISO Normy 9001 organizácie štátnej alebo verejnej správy. Zoznam poskytnutých služieb musí pri každej poskytnutej službe obsahovať: a) identifikáciu odberateľa (obchodné meno a adresa), b) názov a stručný opis poskytnutej služby, c) informáciu, či plnenie zmluvy realizoval ako samostatný poskytovateľ, ako člen skupiny alebo ako subdodávateľ, d) meno, funkcia a kontakt na osobu odberateľa, u ktorého je možné uvedené údaje overiť. Potvrdenie o akreditácii Slovenskou národnou akreditačnou službou pre ISO 9001 alebo ekvivalent.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-09-30T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-20T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA