dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Holíč
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309541
Bratislavská 5 Array, 90851 Holíč

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Holíč
Telefón: +421 903930825
Email: jurca@jurca.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.holic.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/442861
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2/2022
Hlavný kód CPV
45231000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú všetky činnosti vyplývajúce z tejto výzvy, súťažných podkladov vrátane ich príloh, ako i prípadných vysvetlení, ktorých výsledkom bude stavba s názvom "Moderné technológie mesta Holíč". Jedná sa najmä o projektovanie vrátane softvérového projektovania, súvisiacej inžinierskej činnosti ako napríklad vybavenie príslušných stanovísk a povolení na realizáciu, realizácia stavebných prác a podpora prevádzky, údržby a rozvoja informačného systému. Z členenia stavby ide hlavne o Inteligentný priechod pre chodcov, Inteligentný parkovací systém, inteligentný kamerový systém, inteligentné meteostanice. Podrobnejší opis je v súťažných podkladoch a ich prílohách.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 642 924,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO. Požaduje sa preukázanie v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o VO (to znamená ktorýmkoľvek spôsobom/dokladom podľa zákona o VO) a súvisiacich platných právnych predpisov . Uchádzači registrovaní v informačných systémoch Slovenskej republiky ku ktorým majú obce podľa platných právnych predpisov prístup, doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO nemusia predkladať. V takom prípade, a ak nie sú zároveň vedení v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a jemu príslušných zákona o VO však uvedú, v ktorom registri sú registrovaní. V prípade že uchádzač je platne zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a jemu príslušných zákona o VO, takýto doklad nemusí predkladať, ani uvádzať že je v ňom zapísaný.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky vyplývajú zo súťažných podkladov, najmä obchodných podmienok (Zmluvy o dielo).
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-14T08:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Pokiaľ je niekde v tejto výzve uvedené len "zákon", alebo "zákon o VO", a to aj v príslušnom gramatickom tvare, jedná sa o zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 343/2015 Zbierky zákonov v znení platnom pre toto verejné obstarávanie. Všetky postupy tohto zadávania zákazky sa riadia ustanoveniami zákona o VO. Verejný obstarávateľ neručí za nesprávne použité podklady o zákone o VO, iných platných právnych predpisov, alebo iných dokumentov tohto zadávania zákazky zo strany záujemcov alebo uchádzačov a nie je oprávnený robiť výklad zákona o VO alebo iných platných právnych predpisov. Pokiaľ je niekde uvedené len "EVO", jedná sa o Eelektronické verejné obstarávanie prostredníctvom informačného systému spravovaného Úradom pre verejné obstarávanie alebo Úradom vlády. Systém EVO je elektronický informačný systém vytvorený Úradom pre verejné obstarávanie, čím je týmto úradom garantované že sa jedná o postup ktorý je v súlade so zákonom o VO, vrátane miesta a spôsobu otvárania ponúk automatickým spôsobom a bez fyzickej prítomnosti uchádzačov. Komunikačným jazykom pokiaľ nie je v zákone o VO uvedené inak, je štátny/slovenský jazyk. Zo strany záujemcov/uchádzačov môže byť použitý český jazyk. Na jazyk predkladaných dokladov a dokumentov sa vzťahujú ustanovenia zákona o VO, pričom sa nerozširuje počet akceptovateľných jazykov nad tie ktoré sú uvedené. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi, a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania (t.j. aj zrušenie použitého postupu zadávania zákazky). Súťažné podklady sa zverejňujú v zmysle zákona o VO, sú verejne prístupné, a nezasielajú sa individuálne. Dátum začatia v bode II.2.7. tejto výzvy je imaginárny, nakoľko systém vyžaduje uviesť tento dátum fixnou hodnotou. Je predpokladaným dátumom začatia. Skutočnosť sa v tomto štádiu dá len predpokladať, nakoľko bude závislá od ukončenia tohto verejného obstarávania (nemožnosť bližšieho určenia najmä pre prípadné chyby v jednotlivých ponukách, alebo prípadné obštrukcie zo strany záujemcov/uchádzačov) a následnej kontrole tohto verejného obstarávania riadiacim orgánom spoluposkytovateľa nenávratného finančného príspevku. Môže byť aj skorší, alebo neskorší ako je uvedený. Dátum ukončenia je pevný, a je naviazaný na ukončenie stavebných prác podľa podmienok Zmluvy o dielo ktoré je fixné (končiace programové obdobie) a na ktoré nadväzuje následná podpora prevádzky, údržby a rozvoja informačného systému, a to po dobu 5 rokov od ukončenia stavebných prác a odovzdania stavby do prevádzky. V bode I.1) tejto výzvy sú síce uvedené kontaktné údaje na kontaktnú osobu, komunikácia však bude prebiehať v zmysle podmienok súťaže cez elektronický systém cez ktorý sa toto verejné obstarávanie realizuje (EVO). Na komunikáciu obchádzajúcu tento elektronický systém sa nebude reagovať. Pracovná doba pre toto verejné obstarávanie je v pracovných dňoch pondelok až štvrtok v čase od 08:00 hod. do 15:00 hod., a v pracovný piatok od 08:00 hod. do 12:00 hod. miestneho času. Poznámka vyžadovaná elektronickým systémom pri vypĺňaní tohto tlačiva : Jedná sa o obstarávanie inovácií
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-16T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA