dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 05/2022_PODLIMIT
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603520
Námestie sv. Františka 8, 84262 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Telefón: +421 270711172
Email: viera.kastilova@karlovaves.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/441570
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 05/2022_PODLIMIT
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
REKONŠTRUKCIA CHODNÍKA A CESTY NA PÚPAVOVEJ ULICI
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 0,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tejto súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti podľa § 112, ods. 4, bod a), týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1, písm. e) a f) ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: A.Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené; B.Podľa § 34. Ods 1 písm. g) ZVO, ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: A.Týmto spôsobom uchádzač preukáže uskutočnenie minimálne 3 (troch) zákaziek na realizáciu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru minimálne v hodnote 100.000,- EUR s DPH jednotlivo (alebo ekvivalent v inej mene). Za práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú práce na obnove a výstavbe ciest s adekvátnym povrchom. VOb požaduje predloženie zoznamu poskytnutých prác podľa bodu 3 A. V prípade, že v rámci realizácie referenčnej zákazky boli realizované aj práce iného charakteru ako je hlavný predmet zákazky, musí byť zo zoznamu stavebných prác, resp. z potvrdenia odberateľa pre objektívne posúdenie splnenia podmienky účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. V prípade, že zákazka bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen skupiny dodávateľov a pod.), musí byť zo zoznamu stavebných prác, resp. z potvrdenia odberateľa pre objektívne posúdenie plnenia podmienky účasti zrejmé, v akom rozsahu alebo finančnom objeme boli realizované stavebné práce uchádzačom. V prípade, že odberateľom bol VOb alebo obstarávateľ a dokladom je referencia v Evidencii referencií, uchádzač uvedie odkazy na tie referencie, ktoré sú rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky podľa § 38 ods. 5 ZVO: VOb požaduje predloženie dokladov podľa bodu A z dôvodu, aby záujemca preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo obdobných prác, ako je predmet zákazky a preukázal spôsobilosť realizácie plnenia v požadovanej kvalite. Cieľom tejto podmienky je to, aby záujemca dokumentoval realizáciu zákaziek obdobného zamerania, rozsahu a dopadu a tým preukázal svoju schopnosť zrealizovať zákazku. B. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požaduje sa predloženie: dokladu o oprávnení vykonávať vedenie a uskutočňovanie stavieb v súlade s prísl. ustanoveniami zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskoršich predpisov, a to zaslaním kópie osvedčenia pre činnosť stavbyvedúci s originálnou pečiatkou a podpisom. 1.Doklady sa predkladajú s právnymi účinkami v originálnom vyhotovení v elektronickej podobe alebo ako scany originálov alebo overených kópií. 2.Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, a to podľa podmienok uvedených v 34 ods. 3 ZVO. 3.Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené JED alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO (viď Príloha č. 8 k SP). 7.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO. 8. V prípade, že už uchádzač v minulosti doklady na preukázanie technickej spôsobilosti zasielal a sú stále platné, uvedie odkaz na zákazku, v ktorej tieto doklady predkladal.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
všetky podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch v dokumentoch zákazky. Úspešný uchádzač poskytne súčinnosť pri podpise zmluvy v súlade s podmienkami uvedenými v súťažných podkladoch, v prípade, že nie, bude oslovený ďalší v poradí.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-11T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
žiadne z uvedených
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-17T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA