dnes je 23.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: k CRD - 1197/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Telefón: +421 259722368
Email: martin.durech@nrsr.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: k CRD - 479/2018
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
OPIS
Názov
Servisná zmluva na informačný systém SSLP.
Časť č.: Servisná zmluva na informačný systém SSLP.
Dodatočné kódy CPV
72250000-2

72251000-9

72260000-5

72267000-4

72267100-0

72267200-1

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky Námestie Alexandra Dubčeka 1 812 80 Bratislava Slovenská republika
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom identifikovanej zákazky bol záväzok vybraného hospodárskeho subjektu (poskytovateľa) poskytnúť pre verejného obstarávateľa (objednávateľa) kapacity na vykonávanie nasledovných servisných služieb: a) údržbu súčastí softvérovej infraštruktúry IS SSLP K NR SR relevantných pre moduly Constable s cieľom predvídať možné výpadky modulov Constable (ďalej len profylaxia); ide najmä o kontrolu: event logov na databázových a aplikačných serveroch objednávateľa; serverových aplikačných logov na aplikačných serveroch objednávateľa; replikačného mechanizmu na databázových serveroch objednávateľa; b) odstraňovanie porúch funkčnosti modulov Constable; c) konzultačnú a poradenskú činnosť v oblasti integračnej spolupráce modulov Constable s inými dodávateľmi aplikácií a poskytovateľmi služieb pre objednávateľa; d) osobné zaškolenie zamestnancov objednávateľa nových používateľov modulov Constable; e) drobné implementačné práce upravujúce funkcionalitu modulov Constable; f) podporu k činnostiam zamestnancov objednávateľa pri začiatku schôdze Národnej rady Slovenskej republiky; g) podporu k činnostiam zamestnancov objednávateľa pri žrebovaní otázok na hodinu otázok. Podrobne v zmysle uzatvorenej Servisnej zmluvy č. 106/2018 K NR SR.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 109-248538
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: Servisná zmluva na informačný systém SSLP.
Časť č.: Servisná zmluva na informačný systém SSLP.
Názov: Servisná zmluva na informačný systém SSLP.
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2018-06-04T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 525 600,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-06-14T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72000000-5
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky Námestie Alexandra Dubčeka 1 812 80 Bratislava Slovenská republika
Opis obstarávania:
Predmetom tejto zmluvy je/bol záväzok poskytovateľa poskytnúť pre objednávateľa kapacity na vykonávanie nasledovných servisných služieb: a) údržbu súčastí softvérovej infraštruktúry IS SSLP K NR SR relevantných pre moduly Constable s cieľom predvídať možné výpadky modulov Constable (ďalej len profylaxia); ide najmä o kontrolu: - event logov na databázových a aplikačných serveroch objednávateľa; - serverových aplikačných logov na aplikačných serveroch objednávateľa; - replikačného mechanizmu na databázových serveroch objednávateľa; b) odstraňovanie porúch funkčnosti modulov Constable; c) konzultačnú a poradenskú činnosť v oblasti integračnej spolupráce modulov Constable s inými dodávateľmi aplikácií a poskytovateľmi služieb pre objednávateľa; d) osobné zaškolenie zamestnancov objednávateľa nových používateľov modulov Constable; e) podporu k činnostiam zamestnancov objednávateľa pri začiatku schôdze Národnej rady Slovenskej republiky (ďalej len NR SR); f) podporu k činnostiam zamestnancov objednávateľa pri žrebovaní otázok na hodinu otázok. Servisné služby podľa článku I. bod 1. písm. c) tejto zmluvy v rozsahu do 4 človekohodín a servisné služby podľa článku I. bod 1. písm. d) tejto zmluvy v rozsahu do 4 človekohodín budú vykonávané podľa potreby a na základe vyžiadania objednávateľa; v požiadavke objednávateľ po predchádzajúcej dohode s poskytovateľom stanoví aj termín vykonania servisnej služby. Servisné služby podľa článku I. bod 1. písm. e) tejto zmluvy a servisné služby podľa článku I. bod 1. písm. f) tejto zmluvy budú vykonávané podľa potreby objednávateľa so zreteľom na schôdze NR SR. Podrobne v Dodatku č. 1 k Servisnej zmluve č. 106/2018 K NR SR.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 26
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 1 040 400,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom tejto zmluvy je/bol záväzok poskytovateľa poskytnúť pre objednávateľa kapacity na vykonávanie nasledovných servisných služieb: a) údržbu súčastí softvérovej infraštruktúry IS SSLP K NR SR relevantných pre moduly Constable s cieľom predvídať možné výpadky modulov Constable (ďalej len profylaxia); ide najmä o kontrolu: - event logov na databázových a aplikačných serveroch objednávateľa; - serverových aplikačných logov na aplikačných serveroch objednávateľa; - replikačného mechanizmu na databázových serveroch objednávateľa; b) odstraňovanie porúch funkčnosti modulov Constable; c) konzultačnú a poradenskú činnosť v oblasti integračnej spolupráce modulov Constable s inými dodávateľmi aplikácií a poskytovateľmi služieb pre objednávateľa; d) osobné zaškolenie zamestnancov objednávateľa nových používateľov modulov Constable; e) podporu k činnostiam zamestnancov objednávateľa pri začiatku schôdze Národnej rady Slovenskej republiky (ďalej len NR SR); f) podporu k činnostiam zamestnancov objednávateľa pri žrebovaní otázok na hodinu otázok. Servisné služby podľa článku I. bod 1. písm. c) tejto zmluvy v rozsahu do 4 človekohodín a servisné služby podľa článku I. bod 1. písm. d) tejto zmluvy v rozsahu do 4 človekohodín budú vykonávané podľa potreby a na základe vyžiadania objednávateľa; v požiadavke objednávateľ po predchádzajúcej dohode s poskytovateľom stanoví aj termín vykonania servisnej služby. Servisné služby podľa článku I. bod 1. písm. e) tejto zmluvy a servisné služby podľa článku I. bod 1. písm. f) tejto zmluvy budú vykonávané podľa potreby objednávateľa so zreteľom na schôdze NR SR. Podrobne v Dodatku č. 1 k Servisnej zmluve č. 106/2018 K NR SR.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 525 600,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 1 040 400,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 22.4.2024
1 EUR1,06 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25,28 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA