dnes je 24.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MuŠpPl_2etapa_12/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Hanušovce nad Topľou
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00332399
Mierová 333/3, 09431 Hanušovce nad Topľou

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Hanušovce nad Topľou
Telefón: +421 574883890
Email: msu.hanusovce@slovanet.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.hanusovcenadtoplou.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/455406
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MuŠpPl_2etapa_12/2022
Hlavný kód CPV
45212200-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky (ďalej aj ako dielo) sú stavebné práce, ktorých uskutočnením sa bude rieši prestrešenie multifunkčnej športovej plochy, pre ktoré boli pripravené základy v rámci spodnej stavby. V rámci realizácie diela bude riešené prestrešenie objektu halovou konštrukciou zo samonosných oblúkových nosníkov, pričom štítové steny budú z perforovanej konštrukcie aby bolo zabezpečené prirodzené vetranie. Systém prestrešenia bude certifikovaný systém zo samonosných oceľových priestorových konštrukcií, ktoré plnia nosnú funkciu a zároveň tvoria strešný plášť objektu. Základný diel je vyrobený z konštrukčnej ocele S 320GD s povrchovou úpravou ALUZINC a ochrannou vrstvou EASY FILM. Spájanie jednotlivých dielov sa uskutočňuje pomocou spojov z nehrdzavejúcej ocele. Oceľová oblúková konštrukcia sa kotví do základov pomocou chemických oceľových kotiev. Základové konštrukcie sú navrhnuté plošné železobetónová základová doska. Spevnené plochy pre technológiu sú z betónovým povrchom. Súčasťou realizácie diela je elektroinštalácia a bleskozvod vrchnej stavby.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 240 161,58
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZoVO a ich splnenie preukáže spôsobom podľa § 32 ods. 2, písm. e) a písm. f) ZoVO, alebo podľa § 152 ZoVO. Podrobné informácie sú uvedené v Dokumentoch zákazky, v súťažnych podkladoch v kap. B. Podmienky účasti.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: § 33 ods. 1 písm. a) ZoVO; § 33 ods. 1. písm. d) ZoVO; Podrobné informácie sú uvedené v Dokumentoch zákazky, v súťažnych podkladoch v kap. B. Podmienky účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podrobné informácie sú uvedené v Dokumentoch zákazky, v súťažnych podkladoch v kap. B. Podmienky účasti.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: § 34 ods. 1 písm. b) ZoVO; § 34 ods. 1 písm. d) ZoVO v nadväznosti na § 35 ZoVO; § 34 ods. 1 písm. g) ZoVO; § 34 ods. 1 písm. h) ZoVO v nadväznosti na § 36 ZoVO; Podrobné informácie sú uvedené v Dokumentoch zákazky, v súťažnych podkladoch v kap. B. Podmienky účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podrobné informácie sú uvedené v Dokumentoch zákazky, v súťažnych podkladoch v kap. B. Podmienky účasti.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-01-20T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.)Verejný obstarávateľ (VO) vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky prostredníctvom elektronického prostriedku IS EVO (ďalej len IS EVO) 2.)Pre účely komunikácie vrátane doručovania , sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi VO a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZoVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. Odoslaním takejto písomnosti prostredníctvom IS EVO sa písomnosť dostáva do sféry dispozície adresáta/ uchádzača/alebo do sféry dispozície VO bez toho, aby sa s ňou musel adresát zoznámiť, a doručenie potvrdzovať. Na odoslanú správu elektronickou komunikáciou v IS EVO je adresát upozornený notifikačným emailom. Doručenie prostredníctvom IS EVO je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta dátovej správy. VO odporúča uchádzačom pre účely komunikácie a predkladania ponúk prostredníctvom elektronického prostriedku IS EVO využiť príručku, zverejnenú na stránke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html 3.)Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie prostredníctvom IS EVO: Dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak, aby bolo umožnené VO poskytnúť vysvetlenie informácií uvedených vo výzve všetkým záujemcom, najneskôr 5 prac. dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 4.)Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZoVO. (bližšie inf. uvedené vo výzve). 5.)VO vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok.. 6.)Podmienky nadobudnutia účinnosti zmluvy sú definované v návrhu zmluvy o dielo, uvedenej v Dokumentoch zákazky v súťažných podkladoch. 7.)VO uplatní pri vyhodnocovaní ponúk - superreverz /vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk. 8.)VO bude organizovať obhliadku miesta plnenia - pokyny sú uvedené v Dokumentoch zákazky, v súťažných podkladoch v bode 13. 9.) Verejný obstarávateľ pre zabezpečenie viazanosti ponuky počas lehoty viazanosti ponuky požaduje zábezpeku. podmienky pre zloženie zábezpeky sú uvedené v kapitole A.3, bod 17 SP. 10) Verejný obstarávateľ v postavení objednávateľa vyžaduje od Zhotoviteľa výkonovú záruku. Všetky podmienky a požiadavky určené pre výkonovú záruku sú uvedené v Dokumentoch zákazky - Návrh Zmluvy o dielo. d) žiadne z uvedených.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-29T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 23.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,26 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA