dnes je 20.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Nadlimitné zákazky
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
UVTOSaUVV-05712/36-LO-2022
Zadávateľ zákazky je: verejný obstarávateľ
Druh postupu
Užšia súťaž
Druh zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00738271
Gucmanova 670/19, 92041 Leopoldov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby
Telefón: +421 332831803 Fax: +421 333328311111
Email: peter.benus@zvjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zvjs.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
OPIS
Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom/obstarávateľom
Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je vyhotovenie projektovej dokumentácie na rekonštrukciu objektov č. 18, č.19, č.22 a č.34 vypracovanie projektu stavby, Inžinierska činnosť pre stavebné konanie, odborný autorský dohľad počas realizácie stavby, pamiatkový výskum.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Informácie o subdodávkach
Časti
Počet častí: 3
Informácie o variantoch
MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Celkové množstvo alebo rozsah
Opis predmetu zákazky objekt č.18 Predmetom zákazky je vyhotovenie projektovej dokumentácie v rozsahu: Vypracovanie projektu stavby v rozsahu podľa prílohy č. 1 opis predmetu zákazky. Inžinierska činnosť pre stavebné konanie prerokovanie projektu pre stavebné povolenie s príslušnými štátnymi a verejnými orgánmi a organizáciami, správcami inžinierskych sietí a podanie žiadostí pre vydanie ich kladných stanovísk pre účely stavebného konania. Odborný autorský dohľad počas realizácie stavby sledovanie postupu výstavby z technického hľadiska, účasť na kontrolných dňoch stavby, účasť na odovzdaní a prevzatí stavby, účasť na kolaudačnom konaní a iné ( ďalej len AD). Pamiatkový výskum- Pre posúdenie vhodnosti jednotlivých zásahov a úprav, ako aj prípustného rozsahu stavebných prác z hľadiska zachovania pamiatkových hodnôt, ktorý je možné vykonávať po nasledovných etapách : a)architektonicko-historického výskumu, ktorého súčasťou bude aj archívny a dendrochronologický výskum; b)archeologického výskumu Objekt č.18- Projektová dokumentácia bude vyhotovená pre objekt s jedným nadzemným podlažím s celkovou podlahovou plochou 925 m2 z roku 1880 a to v listinnej podobe a na dátovom nosiči v elektronickej verzii zachovávajúcej úplnú grafickú funkčnosť. Textová časť vo formáte pdf alebo docx, výkresová časť vo formáte pdf a dwg. Opis predmetu zákazky objekt č.19 Vypracovanie projektu stavby v rozsahu podľa prílohy č. 1 opis predmetu zákazky. Inžinierska činnosť pre stavebné konanie prerokovanie projektu pre stavebné povolenie s príslušnými štátnymi a verejnými orgánmi a organizáciami, správcami inžinierskych sietí a podanie žiadostí pre vydanie ich kladných stanovísk pre účely stavebného konania. Odborný autorský dohľad počas realizácie stavby sledovanie postupu výstavby z technického hľadiska, účasť na kontrolných dňoch stavby, účasť na odovzdaní a prevzatí stavby, účasť na kolaudačnom konaní a iné ( ďalej len AD). Pamiatkový výskum- Pre posúdenie vhodnosti jednotlivých zásahov a úprav, ako aj prípustného rozsahu stavebných prác z hľadiska zachovania pamiatkových hodnôt, ktorý je možné vykonávať po nasledovných etapách : a)architektonicko-historického výskumu, ktorého súčasťou bude aj archívny a dendrochronologický výskum; b)archeologického výskumu Projektová dokumentácia bude vyhotovená pre objekt so štyrmi nadzenými podlažiami s celkovou plochou 2636 m2 z roku 1889 a to v listinnej podobe a na dátovom nosiči v elektronickej verzii zachovávajúcej úplnú grafickú funkčnosť. Textová časť vo formáte pdf alebo docx, výkresová časť vo formáte pdf a dwg. Opis predmetu zákazky objekt č.22 a 34 Vypracovanie projektu stavby v rozsahu podľa prílohy č. 1 opis predmetu zákazky. Inžinierska činnosť pre stavebné konanie prerokovanie projektu pre stavebné povolenie s príslušnými štátnymi a verejnými orgánmi a organizáciami, správcami inžinierskych sietí a podanie žiadostí pre vydanie ich kladných stanovísk pre účely stavebného konania. Odborný autorský dohľad počas realizácie stavby sledovanie postupu výstavby z technického hľadiska, účasť na kontrolných dňoch stavby, účasť na odovzdaní a prevzatí stavby, účasť na kolaudačnom konaní a iné ( ďalej len AD). Projektová dokumentácia bude vyhotovená pre dva objekty ktoré sú medzi sebou prepojené. Dvojpodlažný obj.č. 22 má zastavanú plochu 641 m2, trojpodlažný obj.č. 34 má zastavanú plochu 1819 m2. Projektová dokumentácia bude vyhotovená v listinnej podobe a na dátovom nosiči v elektronickej verzii zachovávajúcej úplnú grafickú funkčnosť. Textová časť vo formáte pdf alebo docx, výkresová časť vo formáte pdf a dwg. Projekt musí mať zapracované pripomienky (resp. musí obsahovať) optimalizácie výrobného procesu, priestorového usporiadania pracoviska a materiálového toku. Optimalizáciou priestorového usporiadania a materiálového toku sa dosiahne zníženie nákladov, časová úspora a v neposlednom rade aj zníženie energetickej náročnosti.
Hodnota/Od: 541 666,66
bez DPH
Informácie o opciách
Informácie o obnovenom obstarávaní
TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 210
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Požadované zábezpeky a záruky
Nepožaduje sa
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z fondov Európskej únie z prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti na obnovu verejných historických a pamiatkovo chránených budov v rámci schváleného programu Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky (ďalej len POO). Poskytovateľom NFP je Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zákazky. Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej dodávateľom podľa požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených v týchto súťažných podkladoch. Faktúra je splatná do 60 dní od dňa doručenia
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Vyžaduje sa vytvorenie právnej formy podľa § 829 Občianskeho zákonníka alebo podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy, najmä vzhľadom na bezpečnosť dodávok a informácií
V súlade s § 129 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní oprávnenie vydané príslušným orgánom členského štátu EÚ verejný obstarávateľ uzná po predchádzajúcom overení platnosti oprávnenia podľa zákona č. 215/2014 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ak medzinárodná zmluva neustanovuje inak. Za účelom skrátenia lehoty overenia platnosti oprávnenia podľa predchádzajúcej vety verejný obstarávateľ odporúča, aby záujemca sám čo najskôr požiadal Národný bezpečnostný úrad SR o overenie platnosti svojho oprávnenia a aby o tejto skutočnosti informoval verejného obstarávateľa vo svojej žiadosti o účasť.
Informácie o bezpečnostnej previerke
Uchádzači, ktorí zatiaľ nemajú bezpečnostnú previerku, ju môžu získať do:
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Kritériá týkajúce sa osobnej situácie hospodárskych subjektov (ktoré môžu spôsobiť ich vylúčenie) vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu v profesijných alebo obchodných registroch Podmienky uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Kritériá týkajúce sa hospodárskeho a finančného postavenia hospodárskych subjektov Podmienky uvedené v súťažných podkladoch.
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Kritériá týkajúce sa technickej a/alebo profesijnej schopnosti hospodárskych subjektov (ktoré môžu spôsobiť ich vylúčenie) Podmienky uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
Vyberte:
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Užšia súťaž
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
UVTOSaUVV-05712/36-LO-2022
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-12-15T15:00:00
Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť vybratým uchádzačom
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: slovenský jazyk alebo český jazyk
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): https://www.mindop.sk/ministerstvo-1/zalezitosti-eu-amedzinarodnych-vztahov-14/fondy-eu/plan-obnovy/obnova-budov-54280
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ neobmedzil počet záujemcov, ktorých vyzve na predloženie ponuky. Na predloženie ponuky budú vyzvaní všetci záujemcovia, ktorí splnia všetky podmienky v zmysle požiadaviek dokumentu Podmienky účasti (1. fáza procesu užšej súťaže). 2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania Úradu pre verejné obstarávanie, dostupného na adrese https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html (ďalej len systém EVO). 3.Dokumenty sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je dokument vyhotovený cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka; to neplatí pre dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do slovenského jazyka. 4.Ak uchádzač bude predkladať dokument/dokumenty, ktoré obsahujú utajované skutočnosti, tieto dokumenty predloží spôsobom určeným podľa zákona č. 215/2014 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, resp. vyhláškou NBÚ č. 48/2019 ktorou sa ustanovujú podrobnosti o administratívnej bezpečnosti utajovaných skutočností. 5.Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. V prípade, ak vznikne potreba aplikácie ustanovenia § 137 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní na strane úspešného uchádzača, úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží verejnému obstarávateľovi v rámci súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy dôkaz o výbere subdodávateľa/subdodávateľov podľa pravidiel ustanovených v § 138 zákona o verejnom obstarávaní. V takomto prípade verený obstarávateľ určí primeranú lehotu na poskytnutie súčinnosti v zmysle ustanovenia § 56 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní
ODVOLACIE KONANIE
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu

Vnútroštátne identifikačné číslo:
,


Kontaktná osoba: Array
Podanie odvolania
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 19.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,27 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA