dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 17/2022/NLZ
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50349287
Pribinova 4195/25, 81109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Telefón: +421 220928102
Email: branislav.hudec@mirri.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.vicepremier.gov.sk/index.html
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 17/2022/NLZ
Hlavný kód CPV
48440000-4
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie centrálnej rámcovej dohody na služby licenčnej podpory SAP softvérových licencií v majetku štátu a produktov SAP na obdobie 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy, za účelom zabezpečenia kontinuity prevádzky IS v rámci verejného sektora na platforme SAP, ako aj zabezpečenie súvisiacich služieb.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72250000-2

72260000-5

72261000-2

72267100-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie centrálnej rámcovej dohody na zabezpečenie služieb licenčnej podpory SAP softvérových licencií v majetku štátu a produktov SAP na obdobie 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy, za účelom zabezpečenia kontinuity prevádzky jednotlivých IS v rámci verejného sektora na platforme SAP, ako aj zabezpečenie súvisiacich služieb. Verejný obstarávateľ, MIRRI SR ako centrálna obstarávacia organizácia má za cieľ prostredníctvom rámcovej dohody (ďalej len RD) uzavretej na 48 mesiacov zabezpečiť, aby produkty a služby SAP vrátane služieb s tým súvisiacich a ich aktualizáciou a podporou pre potreby centrálnej obstarávacej organizácie (COO) a jednotlivé orgány verejnej moci (OVM) uvedené v prílohe č. 1 a 5 RD boli poskytované za rovnakých podmienok, prostredníctvom COO, a to na základe Dohody o pristúpení k Rámcovej dohode na zabezpečenie služieb licenčnej podpory licencií SAP, produktov SAP a služieb s nimi súvisiacich v spojitosti s udelením písomného súhlasu COO k následnému vystaveniu objednávky. Predmet zákazky zahŕňa nasledovné plnenia, a to: -zabezpečenie služieb podpory licencií SAP pre jednotlivé OVM a ich licencie uvedené v tabuľke č. 1 Zoznam Oprávnených subjektov a nimi licencovaných produktov Softvéru SAP tohto opisu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ zároveň požaduje zabezpečiť službu podpory licencií SAP aj pre potenciálne pristupujúce organizácie a službu podpory pre novo zakúpené licencie. V rámci predmetnej služby má byť zahrnutá kontinuita služby podpory v období od 01.07.2021 do dňa nadobudnutia účinnosti novej rámcovej dohody na poskytovanie služieb podpory pre MF SR, MV SR a MŠVVaŠ SR. Podrobný popis a rozsah služieb podpory licencií SAP s názvom SAP STANDARD SUPPORT (StS) SAP ENTERPRISE SUPPORT (ES), POPIS SLUŽIEB PODPORY PRODUKTOV SPOLOČNOSTI SAP PRE VEĽKÉ PODNIKY (PSLE) je uvedený v rámci Prílohy č. 2 k Rámcovej dohode na zabezpečenie licenčnej podpory licencií SAP, produktov SAP a služieb s nimi súvisiacich. -nákup nových licencií SAP a/alebo cloudových služieb SAP v zmysle skutočností uvedených nižšie, -zabezpečenie požiadavky služieb podpory SAP Premium Engagement v minimálnom rozsahu 2100 človekodní počas celej doby trvania RD. Verejný obstarávateľ zároveň nepredpokladaná vyššie čerpanie človekodní počas platnosti centrálnej rámcovej dohody. Viac a detailnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladov a dokumentoch k súťažným podkladom.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: A/N - Verejný obstarávateľ uvádza doplnenie, že zákazka bude financovaná z viacerých zdrojov vrátane EÚ zdrojov, bez bližšej špecifikácie.
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 111-310841
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYCentrálna rámcová dohoda na zabezpečenie licenčnej podpory licencií SAP, produktov SAP a služieb s nimi súvisiacich:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-10-11T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 52 793 593,54
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA