dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO2020/001
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Stredoslovenská distribučná, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36442151
Pri Rajčianke 2927/8, 01047 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Stredoslovenská distribučná, a. s.
Telefón: +421 415192679
Email: peter.mechtl@ssd.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ssd.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
72263000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom obstarávania bolo vytvorenie a dodanie kompletného riešenia a implementácia nového informačného systému pre obsluhu zákazníkov do prostredí obstarávateľa (ďalej aj ako ISSOZ) a zabezpečenia služby technickej podpory (podpory, údržby a rozvoja) pre tento systém. Predmet zákazky bol bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch, najmä v prílohe B súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72000000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo obstarávateľa
Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania bolo: návrh, vytvorenie, dodanie a implementácia kompletného riešenia nového informačného systému obsluhy zákazníkov SSD - ISSOZ, zabezpečenie služby technickej podpory (podpora, údržba a rozvoj) ISSOZ. Cieľom je taktiež poskytnúť obstarávateľovi systém (optimálne odvetvový štandard) v oblasti zabezpečenia informačnej podpory pre procesy zamerané na realizáciu a riadenie služieb zákazníkom, ktorý bude disponovať unifikovanými a konsolidovanými procesmi a s nimi súvisiacimi dátami na jednom mieste. Všetky údaje v ISSOZ musia byť taktiež prístupné pre ďalšie existujúce systémy v rámci existujúcej, ako aj budúcej, infraštruktúry obstarávateľa a napojené na prostredie budúcej integračnej platformy (IPL). Súčasne musia byť všetky dáta pripravené pre napojenie do budúceho Enterprise Data Warehouse (EDW). V rámci ISSOZ je potrebné počítať s tým, že dáta budú v systéme nielen natívne vznikať, ale budú do systému ISSOZ aj vstupovať, a to z rôznych externých zdrojov. Dáta budú následne distribuované a sprístupnené do nadväzujúcich interných ako aj externých systémov. Obstarávateľ od ISSOZ ako hlavné ciele predovšetkým očakáva: zníženie prevádzkových a implementačných nákladov pri rozvoji nového riešenia v porovnaní s existujúcim riešením, zvýšenie efektivity a zjednodušenie firemných procesov podporovaných novým informačným systémom pre obsluhu zákazníkov, väčšiu flexibilitu nového riešenia pri implementácii nových požiadaviek obstarávateľa, zabezpečenie kompatibility nového riešenia s aktuálnymi ako aj budúcimi legislatívnymi požiadavkami SR a EÚ. Obstarávateľ predpokladá a požaduje, že dodávateľ: zabezpečí aj rozvoj riešenia v zmysle vývoja nových funkčností, používateľského rozhrania ako aj rozhraní na systémy a aplikácie v rámci existujúcej ako aj budúcej infraštruktúry obstarávateľa a systémov tretích strán, vytvorí pre obstarávateľa priestor pre nasadzovanie inovatívnych riešení pre svojich zákazníkov, akceptuje, že v súlade s IT stratégiou obstarávateľa je požadovaná prevádzka ISSOZ na serveroch, ktoré sú umiestnené v dátových centrách poskytnutých obstarávateľom. Je požadované, aby zákaznícky informačný systém (ISSOZ) poskytoval možnosť komplexnej obsluhy zákazníka a súčasne rešpektoval a zohľadňoval aktuálne legislatívne požiadavky. Súčasne systém ISSOZ poskytne funkcionalitu v rozsahu existujúcich integračných väzieb.
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 029-068539
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY Informačný systém pre obsluhu zákazníkov :
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Obstarávateľ ruší verejné obstarávanie z dôvodov podľa § 52 ods. 7 ZVO, ktorými sú zmena okolnosti, za ktorých sa verejné obstarávanie vyhlásilo a skutočnosť, že navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota. Zadanie zákazky v pôvodnom rozsahu nebude predmetom opätovného uverejnenia.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V zmysle platného zákona o VO.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA