dnes je 25.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 15JM
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Michalovce
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00325490
Nám. osloboditeľov 30, 07101 Michalovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Michalovce
Telefón: +421 566864296 Fax: +421 566443520
Email: jana.moskalova@msumi.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.michalovce.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/467947
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 15JM
Hlavný kód CPV
45214210-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia existujúcej stavby (realizácia stavebných prác) odborne spôsobilou osobou podľa schválenej projektovej dokumentácie, vypracovanie dokumentácie skutočného realizovania stavby. Rozsah stavebných prác je uvedený vo výkaze výmer, ktorý tvorí Prílohu č. 6 týchto SP a v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 8 SP. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov (Zmluva o dielo), ako aj v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti "B.1 Opis predmetu zákazky"
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 4 080 964,24
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledujúce podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ZVO). Uchádzač zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 152 ZVO. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklady v celom rozsahu podľa ustanovenia § 32 ods. 2 ZVO (s výnimkou § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a e) ZVO), nakoľko v ostatných podmienkach účasti osobného postavenia nevie aplikovať ustanovenia § 32 ods. 3 ZVO. A teda uchádzač musí preukázať, že: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti v SR a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá daňové nedoplatky voči daňovému úradu colnému úradu v SR a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1, písm. a) - f) zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokladmi: - k bodu a): výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace za právnickú osobu (alebo fyzickú osobu - podnikateľa), a súčasne výpisom z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnymi orgánmi uchádzača a členmi štatutárnych orgánov uchádzača, - bodu b): potvrdením zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace, - k bodu c): potvrdením miestne príslušného daňového úradu a colného úradu nie starším ako 3 mesiace, - k bodu d): potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace, - k bodu e): dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, - k bodu f): čestným vyhlásením. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, je možné nahradiť platným zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením alebo Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 zákona za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Presnejšie vymedzenie a spôsob preukázania podmienok účasti osobného postavenia je popísaný v súťažných podkladoch, časť A.2 Podmienky účasti
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Záujemca alebo uchádzač preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie podľa: A) § 33 ods. 1 písm. a) ZVO- Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. Vyjadrenie banky musí obsahovať údaje o tom, že: a) uchádzač disponuje vlastnými finančnými zdrojmi k realizácii diela b) v prípade, že uchádzač nedisponuje vlastnými finančnými zdrojmi k realizácii diela poskytne uchádzačovi nezáväzný úverový prísľub do výšky ceny diela resp. potrebnej časti c) uchádzač nie je v nepovolenom debete d) jeho bežný účet nebol za posledný rok až ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie B) § 33 ods. 1 písm. d) ZVO -Prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží: Výkaz/výkazy ziskov a strát alebo výkaz/výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Požadovaná forma dokumentov: - v elektronickej podobe, alebo - uvedením informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk/ ) s presným odkazom na uverejnený dokument (celou URL adresou, t.j. celým reťazcom znakov, určujúcim presnú špecifikáciu umiestnenia dokumentu na Internete). Obdobím troch predchádzajúcich hospodárskych rokov (v zmysle definície hospodárskeho roku uvedenej v § 3 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov) sa rozumejú tri ukončené hospodárske roky bezprostredne predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania. Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania (ďalej len rozhodný dátum). Požadovaný celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 4 000 000,00 EUR bez DPH. Presnejšie vymedzenie a spôsob preukázania podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia je popísaný v súťažných podkladoch, časť A.2 Podmienky účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k bodu A) Uchádzač predloží originál/úradne overenú kópiu dokumentu banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet, s dátumom vydania nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. POZN." Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky. k bodu B) Uchádzač predloží: Výkaz/výkazy ziskov a strát alebo výkaz/výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Požadovaná forma dokumentov: - v elektronickej podobe, alebo - uvedením informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk/ ) s presným odkazom na uverejnený dokument (celou URL adresou, t.j. celým reťazcom znakov, určujúcim presnú špecifikáciu umiestnenia dokumentu na Internete), pričom požadovaný celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 4 000 000,00 EUR bez DPH. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný. V prípade, ak uchádzač predkladá dokumenty v inej mene ako EUR, v predloženom prehľade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v EUR. V prípade cudzích mien v dokumentoch uchádzača, ktorými preukazuje obrat, uchádzač použije pravidlo prepočtu na menu EUR podľa kumulatívneho ročného kurzu relevantného roku obratu podľa kurzového lístka ECB. Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 33 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom. Vyžaduje sa predloženie kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, ak nie je v konkrétnom bode pri konkrétnom doklade uvedené inak.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Záujemca alebo uchádzač preukáže svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa: A) § 34 ods. 1 písm. b) ZVO- Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác, zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Uchádzač predloží k zoznamu minimálne jedno potvrdenie (referenčný list) uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v kategórii pozemné stavby o finančnom objeme minimálne 2 000 000 EUR bez DPH. Za Stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje novostavba, alebo rekonštrukcia pozemnej stavby (Zákon č. 50/1976 Zb., § 43a, ods. 2). B) § 34 ods. 1 písm. g) ZVO- B.1) Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť ak ide o stavebné práce predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. (Doklad preukazujúci, že uchádzač má k dispozícii osobu, ktorá má osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúceho.s odborným zameraním pre pozemné stavby, ktorá predloží: - Platné osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky, resp. odborné osvedčenie so zameraním na pozemné stavby v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. v zmysle ekvivalentného právneho predpisu. B.2) Doklad o odbornej kvalifikácii osoby zodpovednej za bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP v platnom znení alebo adekvátny ekvivalent. § 34 ods. 3 ZVO- Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač alebo záujemca využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Presnejšie vymedzenie a spôsob preukázania podmienok účasti technickej a odbornej spôsobilosť je popísaný v súťažných podkladoch, časť A.2 Podmienky účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k bodu A) Zoznam sa musí týkať realizácie stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky . Uchádzač preukáže, že za uvedené obdobie 5 rokov spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania zrealizoval aspoň jednu takúto zákazku v objeme minimálne 2 000 000 EUR bez DPH. Ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia. Uchádzač uvedie názov stavby podľa zoznamu v evidencii referencii podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie existujú. 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak takého potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Zoznam stavebných prác ako aj potvrdenia (referenčné listy ) obsahujú minimálne : názov (obchodné meno) a sídlo investora predmetnej stavby, názov stavby s uvedením miesta stavby a stručnej charakteristiky stavby, finančný objem diela zrealizovaného záujemcom v ? bez DPH, termín začatia a ukončenia predmetnej stavby , meno s tel. číslom resp. mailom kontaktnej osoby investora, u ktorej si možno overiť uvedené informácie. V prípade potvrdenia o vykonaní stavebných prác aj pečiatku a podpis vystavujúcej osoby. POZN.: Verejný obstarávateľ upozorňuje, že z predloženého potvrdenia (referenčného listu) musí byť zrejmý finančný objem minimálne 2 000 000 EUR bez DPH na stavebné práce súvisiace s predmetom zákazky t.j. s charakterom stavebných prác súvisiace s výstavbou/rekonštrukciou pozemnej stavby. Verejný obstarávateľ neuzná hodnotu referencie, ak v požadovanom finančnom objeme minimálne 2 000 000 EUR bez DPH budú zahrnuté aj iné rôzne stavebné práce, ktoré nesúvisia s požadovanou referenciou na rovnaký alebo podobný charakter stavebných prác ako je predmet zákazky. k bodu B.1) Doklad preukazujúci, že uchádzač má k dispozícii osobu, ktorá má osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúceho. s odborným zameraním pre pozemné stavby, ktorá predloží: - Platné osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky, resp. odborné osvedčenie so zameraním na pozemné stavby v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. v zmysle ekvivalentného právneho predpisu. Najmenej 5 ročnú odbornú prax preukáže profesijným životopisom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom. Profesijný životopis odbornej osoby musí obsahovať : - Životopis, - Zoznam referenčných stavieb. - informáciu, či je uvedený stavbyvedúci zamestnancom uchádzača, a ak nie, v akom právnom vzťahu je uvedený stavbyvedúci voči uchádzačovi. k bodu B.2) Doklad o odbornej kvalifikácii osoby zodpovednej za bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP v platnom znení alebo adekvátny ekvivalent. Presnejšie vymedzenie a spôsob preukázania podmienok účasti osobného postavenia je popísaný v súťažných podkladoch, časť A.2 Podmienky účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Výsledkom tohto verejného obstarávania bude uzavretie zmluvy o dielo podľa § 536 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Zmluva o dielo bude uzavretá podľa slovenského právneho poriadku a na prípadné riešenie sporov budú príslušné slovenské súdy a slovenské právne predpisy. Presnejšie vymedzenie obchodných podmienok je súčasťou súťažných podkladov oddiel B.3 Obchodné podmienky... Projekt je vypracovaný na základe požiadaviek výzvy č. 02I02-29-V01 (Plán Obnovy), a bude sa realizovať len v prípade získania externých zdrojov z Plánu obnovy.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-06-07T08:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Všetky podmienky účasti sú uvedené v súťažných podkladoch a prislúchajúcej dokumentácii. Ponuky uchádzačov sa predkladajú elektronickou formou v systéme EVO. Informácie sú uvedené v SP. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu len so subjektom, ktorý je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní pre zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpeku vo výške 50 000 EUR. Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch. V súlade s podmienkami výzvy (plán Obnovy) lehota realizácie predmetu zákazky je 24 mesiacov od účinnosti Zmluvy o dielo, najneskôr však do 31.08.2025. Ukončením a odovzdaní diela sa rozumie ukončenie celého diela vrátane odstránenia všetkých vád, nedorobkov a nedokončených prác a podpísanie odovzdávajúceho a preberacieho protokolu obidvoma zmluvnými stranami. Úspešný uchádzač pri zostavovaní časového harmonogramu musí brať na zreteľ najneskorší možný termín dokončenia diela, t.j. 31.08.2025. a taktiež musí rešpektovať vyučovací proces (obmedziť hlučné a prašné práce) na popoludňajšie hodiny, práce cez dni pracovného pokoja, prázdniny po dohode s vedením školy. Uchádzač berie na vedomie, že predmetná zákazka musí spĺňať aj podmienky výzvy č. 02I02-29-V01 (Plán Obnovy), ktoré sú špecifikovaná jednak v časti B.3 Obchodné podmienky... , týchto SP, ako aj v prílohe č. 3 - ZoD. Obhliadka miesta je dobrovoľna a bude realizovaná po dohode s Ing. Macijevičovou (+421 917 815 864). V prípade záujmu o obhliadku kontaktovať Ing. Macijevičovú najneskôr do 23.05.2023 do 12:00 hod. Toto obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, obstaraním zameraným na zamerané na sociálne aspekt, ani obstaraním inovácií.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-17T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 23.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,26 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA