dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01/2023_V
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17336112
Slovenská 11/A, 94034 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Telefón: +421 918622668
Email: vladimir.lipovsky@nspnz.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 01/2023_V
Hlavný kód CPV
24455000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup dezinfekčných prostriedkov určených na plochy pre FNsP Nové Zámky, rozdelený na 4 časti: Časť 1 - CHLÓR tbl Časť 2 - KAZ Časť 3 - Malé plochy ALKOHOL Časť 4- Veľké plochy AK Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 SP: Opis predmetu zákazky a v B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
Časť č. 1 CHLÓR tbl
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
33631600-8

80530000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky, Slovenská ulica 11/A, 940 34 Nové Zámky, Nemocničná lekáreň, Sklad všeobecného materiálu a Sklad pre verejnú lekáreň.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup dezinfekčných prostriedkov pre FNsP Nové Zámky - časť 1 CHLÓR tbl. Cena predmetu zákazky (časť zákazky) zahŕňa dodanie tovaru v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady predávajúceho. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia a vstupného školenie pre zamestnancov a pravidelného školenia pre nových zamestnancov v podobe nahratého inštruktážneho videa, ktoré bude zverejnené na intranete verejného obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 SP: Opis predmetu zákazky a v B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Časť 2 - KAZ
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
33631600-8

80530000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky, Slovenská ulica 11/A, 940 34 Nové Zámky, Nemocničná lekáreň, Sklad všeobecného materiálu a Sklad pre verejnú lekáreň.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup dezinfekčných prostriedkov pre FNsP Nové Zámky - časť 2 KAZ Cena predmetu zákazky (časť zákazky) zahŕňa dodanie tovaru v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady predávajúceho. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, aktualizačných štítkov a vstupného školenie pre zamestnancov a pravidelného školenia pre nových zamestnancov v podobe nahratého inštruktážneho videa, ktoré bude zverejnené na intranete verejného obstarávateľa , všetky práva vyhradené. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 SP: Opis predmetu zákazky a v B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Časť 3 - Malé plochy ALKOHOL
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
33631600-8

80530000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky, Slovenská ulica 11/A, 940 34 Nové Zámky, Nemocničná lekáreň, Sklad všeobecného materiálu a Sklad pre verejnú lekáreň.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup dezinfekčných prostriedkov pre FNsP Nové Zámky - časť 3 Malé plochy ALKOHOL. Cena predmetu zákazky (časť zákazky) zahŕňa dodanie tovaru v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady predávajúceho. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, aktualizačných štítkov a vstupného školenie pre zamestnancov a pravidelného školenia pre nových zamestnancov v podobe nahratého inštruktážneho videa, ktoré bude zverejnené na intranete verejného obstarávateľa , všetky práva vyhradené. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 SP: Opis predmetu zákazky a v B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Časť 4 - Veľké plochy AK
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
33631600-8

80530000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky, Slovenská ulica 11/A, 940 34 Nové Zámky, Nemocničná lekáreň, Sklad všeobecného materiálu a Sklad pre verejnú lekáreň.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup dezinfekčných prostriedkov pre FNsP Nové Zámky - časť 4 Veľké plochy AK. Cena predmetu zákazky (časť zákazky) zahŕňa dodanie tovaru v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady predávajúceho. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia a vstupného školenie pre zamestnancov a pravidelného školenia pre nových zamestnancov v podobe nahratého inštruktážneho videa, ktoré bude zverejnené na intranete verejného obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 SP: Opis predmetu zákazky a v B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2023/S 028-080627
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Časť č. 1 CHLÓR tbl:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-05-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 95 293,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2:Časť 2 - KAZ:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-05-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 57 935,76
bez DPH
Informácie o subdodávkach

3:Časť 3 - Malé plochy ALKOHOL:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-05-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 50 571,90
bez DPH
Informácie o subdodávkach

4:Časť 4 - Veľké plochy AK:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-05-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 63 717,60
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-12T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA