dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO_33/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Štátna pokladnica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36065340
Radlinského 32, 81005 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Štátna pokladnica
Telefón: +421 257262727
Email: jana.cibulova@pokladnica.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.pokladnica.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom je obmedzený
Ďalšie informácie možno získať na adrese (URL): https://www.e-lena.sk/profil/36065340
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 36065340
Hlavný kód CPV
72222300-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie služby spočívajúcej v modernizácii systémov Interný Informačný Systém Štátnej Pokladnice (IIS ŠP) a Integrácia platobných služieb (IPS). V rámci zákazky bude obstaraný a inštalovaný potrebný HW a licencie SW, ako aj migrované virtuálne prostredie a ich aplikačná a údajová základňa, bez prerušenia poskytovania služieb klientom Štátnej pokladnice.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 400 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
48800000-6

48820000-2

32420000-3

30210000-4

72700000-7

72511000-0

72261000-2

72250000-2

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Prevádzkové priestory v sídle verejného obstarávateľa (Radlinského 32, 810 05 Bratislava 15) a lokality v rámci Bratislavy v správe rezortu Ministerstva financií
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky Modernizácia a rozšírenie infraštruktúry informačných systémov určených pre platobné systémy Štátnej pokladnice (ďalej len Zákazka) je modernizácia systémov Interný Informačný Systém Štátnej Pokladnice (IIS ŠP) a Integrácia platobných služieb (IPS). V rámci Zákazky bude obstaraný a nainštalovaný potrebný HW a licencie SW (definovanom v Opise predmetu zákazky a v Prílohe Popis požadovaného HW a SW) v určených lokalitách podľa Opisu predmetu zákazky, ako aj migrované virtuálne prostredia a ich aplikačná a údajová základňa, tak aby verejný obstarávateľ mohol po implementácií bez prerušenia naďalej poskytovať služby klientom (SP, ARDAL, NASES, ...) bez porušenia zákona č. 291/2002 Z. z. o Štátnej pokladnici a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 492/2009 o platobných službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí vzhľadom na povahu obsahu týchto dokumentov neverejnú časť súťažných podkladov a bude uchádzačom poskytnuté po podpise Dohody o ochrane dôverných informácií vo forme kompletnej dokumentácie v zmysle vyhlášky 85/2020 Z. z. na základe ktorej uchádzač získa všetky dostupné informácie k príprave ponuky. Verejný obstarávateľ uplatňuje výhradu podľa §43 ods. 4 Zákona o verejnom obstarávaní. Vzhľadom na povahu obsahu týchto dokumentov tvoria neverejnú časť súťažných podkladov a budú poskytnuté na základe podpísanej zmluvy o výmene dôverných informácií (NDA), ktorá tvorí prílohu č. 10 týchto súťažných podkladov. Rozdelenie predmetu zákazky na časti je technicky a procesne nerealizovateľné, nakoľko predmetná skupina tovarov a súvisiacich služieb tvorí ucelenú technologickú časť IKT infraštruktúry, pričom je kladená požiadavka na ich vzájomnú interoperabilitu. Dodávané tovary musia byť navzájom prepojiteľné na fyzickej, sieťovej aj aplikačnej úrovni a musia spĺňať všetky stanovené požiadavky. Pri rozdelení predmetu zákazky na časti, by nebolo možné garantovať vzájomnú interoperabilitu, nakoľko výrobcovia používajú rôzne spôsoby integrácie, na rôznych vrstvách a definovanie vybraných integračných parametrov by bolo diskriminačné. Je potrebné, aby riešenie dodal jeden dodávateľ, ktorý bude garantovať požadovanú kvalitu a homogénnosť dodávky. Nakoľko sa jedná o komplexné riešenie, parciálne verejné obstarávanie by bolo neefektívne a mohlo by spôsobiť narušenie homogenity a predraženie zákazky. S ohľadom na miestne, vecné, funkčné a časové väzby, charakter predmetu zákazky, by rozdelenie predmetu zákazky bolo po technickej stránke nelogické, neúčelné, nehospodárne až objektívne nerealizovateľné. Predkladanie variantného riešenia sa v tomto postupe verejného obstarávania neuplatňuje. Na variantné riešenia, ktoré neboli povolené, sa neprihliada. Ak súčasťou ponuky bude aj variantné riešenie, pričom nebude možné zistiť, ktoré z predložených riešení je základnou ponukou a variantným riešením, verejný obstarávateľ nepristúpi k dodatočnému vyžiadaniu identifikácie jednotlivých predložených riešení ponúkaného plnenia predmetu zákazky, ak by to malo vplyv na možné získanie neprimeranej výhody pre uchádzača, oproti ostatným uchádzačom, ktorí predložili svoje ponuky riadne v súlade s pokynmi uvedenými v týchto súťažných podkladoch. Takto predložená ponuka bude považovaná za inak neprijateľnú ponuku, nakoľko verejný obstarávateľ nevie iným spôsobom zabezpečiť pri vyhodnocovaní ponúk základné princípy verejného obstarávania.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 400 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ uplatňuje výhradu podľa §43 ods. 4 Zákona o verejnom obstarávaní. Vzhľadom na povahu obsahu týchto dokumentov tvoria neverejnú časť súťažných podkladov a budú poskytnuté na základe podpísanej zmluvy o výmene dôverných informácií (NDA), ktorá tvorí prílohu č. 10 súťažných podkladov. Postup pri získaní neverejnej časti súťažných podkladov je uvedený v časti B2 Opis predmetu zákazky.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Vyžaduje sa predloženie/zaslanie skenov originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov požadovaných v rámci tejto podmienky účasti. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (ďalej len ako JED) podľa § 39 ZVO. Hospodársky subjekt v JED uvedie ďalšie relevantné informácie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, orgány a subjekty, ktoré vydávajú doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti. Ak sú požadované doklady pre verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, hospodársky subjekt v JED uvedie aj informácie potrebné na prístup do týchto elektronických databáz najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy. V súlade s Metodickým usmernením Úradu pre verejné obstarávanie č. 6887-5000/2016 zo dňa 27.04.2016 verejný obstarávateľ vyžaduje aby v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní uchádzač, alebo skupina dodávateľov preukázala oprávnenie k celému rozsahu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ informuje záujemcov/uchádzačov, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu., t.j. nebude predmetnú časť ustanovenia § 32 ods. 3 ZVO uplatňovať. Uchádzač k ponuke predloží doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní: - Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO s využitím ust. § 34 ods. 2 ZVO zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona; - V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v spojení s § 35 ZVO: Predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality; - V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení Zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, a to písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie zhotovovať práce preukazuje vo vzťahu k časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi poskytnuté.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Zákazka bude vykonaná a dodaná v nasledovných aktivitách: - dodávka HW a SW, - inštalácia a migrácia sieťového hardware, - inštalácia serverového hardware, - inštalácia nového podporného software a súvisiacich licencií, - inštalácia a migrácia nových licencií operačných systémov, - migrácia virtuálnych serverov, - migrácia aplikačného vybavenia a ich dát na novú infraštruktúru, - komplexná zmena architektúry - prechod na geoklaster v móde aktív - aktív, - bezvýpadková migrácia platobných systémov, - vytvorenie komplexného monitoringu v zmysle požiadaviek. Vzhľadom na rozsah je komplexné vymedzenie podmienok vykonania zákazky popísané v Opise predmetu zákazky súťažných podkladov. Súčasne časť podmienok tvorí vzhľadom na povahu neverejnú časť súťažných podkladov a bude uchádzačom poskytnutá po podpísaní Dohody o ochrane dôverných informácií, v zmysle vyhlášky 85/2020 Z. z. na základe ktorej uchádzač získa všetky dostupné informácie k príprave ponuky.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-07-15T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému ELENA /https://portal.e-lena.sk/, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 2. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k všetkým poskytnutým dokumentom / informáciám počas lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty uverejňovať ako elektronické dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme ELENA. na portáli www.e-lena.sk. 3. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať kliknutím na odkaz "mám záujem" pri tejto zákazke zverejnenej na portáli www.e-lena.sk. 4. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 5. Ponuka musí byt vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 pism. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému ELENA umiestnenom na webovej adrese https://www.e-lena.sk/. 6. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky v hodnote 70.000,00 EUR. Ďalšie informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedene v súťažných podkladoch. 7. Upozornenie pre uchádzačov: Otváranie ponúk je možné absolvovať aj bez nutnosti fyzickej účasti na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa. Otváranie ponúk je možné sledovať v reálnom čase na portáli www.e-lena.sk pre uchádzačov, ktorí predložia ponuku. Systém zverejni obchodne názvy uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií len tým uchádzačom, ktorí predložili ponuku. 8. Elektronická aukcia nebude použitá. 9. Verejné obstarávanie nie je zamerané na sociálne aspekty a to preukázanie osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. 10. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: je technicky a procesne nerealizovateľné, nakoľko predmetná skupina tovarov a súvisiacich služieb tvorí ucelenú technologickú časť IKT infraštruktúry, pričom je kladená požiadavka na ich vzájomnú interoperabilitu (viď. časť II.2.4 Opis obstarávania). 11. Verejný obstarávateľ informuje záujemcov, že nie je oprávnený použiť niektoré údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-06-10T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA