dnes je 25.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: FUR000156
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Cerovo
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00319775
Cerovo 259, 96252 Cerovo

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Cerovo
Telefón: +421 903430903
Email: denisa.mikovicova@ultimaratio.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: FUR000156
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Zníženie energetickej náročnosti budovy OÚ v obci Cerovo
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV


Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Obecný úrad Cerovo, Cerovo 259, 962 52 Cerovo
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
V rámci zníženia energetickej náročnosti sú navrhnuté úpravy: a, - kompletné zateplenie obvodových stien objektu b, - výmena výplní otvorov c, - výmena okapového chodníka d, - výmena klampiarskych výrobkov súvisiacich s prácami pri zateplení budovy e, - kompletná rekonštrukcia a zateplenie strechy f, - injektáž obvodových stien prízemia proti vzlínajúcej vlhkosti g, - stabilizačná injektáž lôžka základov objektu h, - rekonštrukcia terasy pri vstupe a zásobovacej rampy v prízemí Podrobný opis predmetu zákazky je súčasťou súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 365
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO4-SC431-2021-68
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: FUR000156
Časť č.: 1
Názov: Zníženie energetickej náročnosti budovy OÚ v obci Cerovo
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-02-25T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 563 585,48
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-12T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Obecný úrad Cerovo, Cerovo 259, 962 52 Cerovo
Opis obstarávania
V rámci zníženia energetickej náročnosti sú navrhnuté úpravy: a, - kompletné zateplenie obvodových stien objektu b, - výmena výplní otvorov c, - výmena okapového chodníka d, - výmena klampiarskych výrobkov súvisiacich s prácami pri zateplení budovy e, - kompletná rekonštrukcia a zateplenie strechy f, - injektáž obvodových stien prízemia proti vzlínajúcej vlhkosti g, - stabilizačná injektáž lôžka základov objektu h, - rekonštrukcia terasy pri vstupe a zásobovacej rampy v prízemí Podrobný opis predmetu zákazky je súčasťou súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 365
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 469 673,66
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Nutnosť zmien , ktoré vyplynuli počas realizácie diela o doplnenie žľabu rímsy nad terasou na západnej strane. Zámena mreží na oknách za bezpečnostnú fóliu na sklo. Vykurovacie telesá - zámena rozmeru 600/1500 za 300/2000 z dôvodu prispôsobenia skutočnej výšky parapetu pod oknom. esá - zámena rozmeru 600/1500 za 300/2000
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 563 585,48
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 469 673,66
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 24.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,24 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA