dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 420141
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovak Business Agency
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845301
Karadžičova 7773/2, 81109 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovak Business Agency
Telefón: +421 220363107 Fax: +421 253417339
Email: agency@sbagency.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nadsme.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 420141
Hlavný kód CPV
39100000-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Verejný obstarávateľ vyhlásil nadlimitnú zákazku, predmetom ktorej je dodávka kancelárskeho nábytku a interiérového vybavenia do priestorov verejného obstarávateľa vrátane súvisiacich služieb, ktorými sa rozumejú doprava na miesto určenia, vynáška na konkrétne miesto inštalácie/montáže, rozmiestnenie podľa pokynov verejného obstarávateľa, inštalácia/montáž na mieste určenia, zneškodnenie a vývoz vzniknutého odpadu,zaškolenie zamestnancov verejného obstarávateľa a záručný servis.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Kancelársky nábytok
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
39130000-2

39290000-1

39200000-4

51620000-4

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovak Business Agency, Karadžičova 2, Bratislava-mestská časť Staré Mesto, SLOVENSKÁ REPUBLIKA a/alebo regionálne pracoviská verejného obstarávateľa v krajských mestách SR.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku a iného interiérového zariadenia do priestorov verejného obstarávateľa vrátane súvisiacich služieb, ktorými sa rozumejú doprava na miesto určenia, vynáška na konkrétne miesto inštalácie/montáže, rozmiestnenie podľa pokynov verejného obstarávateľa, inštalácia/montáž na mieste určenia, zneškodnenie a vývoz vzniknutého odpadu, zaškolenie zamestnancov verejného obstarávateľa a záručný servis. Povaha a množstvo tovarov je v zmysle vystavených objednávok.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód ITMS2014+: 313041I861, kód projektu ITMS2014+: 313031I870, kód ITMS2014+: 313031H810, kód projektu ITMS2014+: 313000J843
Doplňujúce informácie

Názov
Stoličky a kreslá
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
39110000-6

51620000-4

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovak Business Agency, Karadžičova 2, Bratislava-mestská časť Staré Mesto, SLOVENSKÁ REPUBLIKA a/alebo regionálne pracoviská verejného obstarávateľa v krajských mestách SR.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskych stoličiek a iného sedacieho nábytku do priestorov verejného obstarávateľa vrátane súvisiacich služieb, ktorými sa rozumejú doprava na miesto určenia, vynáška na konkrétne miesto inštalácie/montáže, rozmiestnenie podľa pokynov verejného obstarávateľa, inštalácia/montáž na mieste určenia, zneškodnenie a vývoz vzniknutého odpadu, zaškolenie zamestnancov verejného obstarávateľa a záručný servis.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód ITMS2014+: 313041I861, kód projektu ITMS2014+: 313031I870, kód ITMS2014+: 313031H810, kód projektu ITMS2014+: 313000J843
Doplňujúce informácie
Nakoľko sa vo Verejnom obstarávaní vyskytla zmena pôvodných okolností, z ktorých Verejný obstarávateľ vychádzal v okamihu vyhlásenia Verejného obstarávania, bolo nevyhnuté aplikovať zrušenie použitého postupu zadávania zákazky nakoľko boli preukázané opodstatnené legitímne dôvody zrušenia použitého postupu zadávania zákazky v časti č. 2 predmetu zákazky. Podrobne uvedené v doklade ODÔVODNENIE ZRUŠENIA POUŽITÉHO POSTUPU ZADÁVANIA ZÁKAZKY, časť č. 2 predmetu zákazky zo dňa 04. 12. 2019.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2019/S 065-150725
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYRámcová dohoda č. 1013/2019/OEaS - objednávky:1. Kancelársky nábytok:I. štvrťrok 2020:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2020-03-27T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 108 675,60
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Nakoľko sa vo Verejnom obstarávaní vyskytla zmena pôvodných okolností, z ktorých Verejný obstarávateľ vychádzal v okamihu vyhlásenia Verejného obstarávania, bolo nevyhnuté aplikovať zrušenie použitého postupu zadávania zákazky nakoľko boli preukázané opodstatnené legitímne dôvody zrušenia použitého postupu zadávania zákazky v časti č. 2 predmetu zákazky. Podrobne uvedené v doklade ODÔVODNENIE ZRUŠENIA POUŽITÉHO POSTUPU ZADÁVANIA ZÁKAZKY, časť č. 2 predmetu zákazky zo dňa 04. 12. 2019.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-12T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA