dnes je 18.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO/1/2022/SP
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Martin
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00316792
Nám. S. H. Vajanského 1, 03601 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Martin
Telefón: +421 434204157 / 434204501 Fax: +421 434204230
Email: marta.kohutova@martin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.martin.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436403
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VO/1/2022/SP, 32651/2022
Hlavný kód CPV
45214500-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné úpravy a zmena účelu užívania objektu budovy v areáli SIM Martin - Priekopa na objekt Envirocentrum areál SIM Martin - Priekopa a to podľa projektovej dokumentácie spracovanej projektantom stavby Ing. arch. Petrom Tavelom, Stavbárska 6, 036 01 Martin, autorizovaný architekt 2574AA ( § 46 stavebného zákona) podľa rozsahu uvedeného v Prílohe č. 1, ktorú tvorí rozpočet ocenený výkaz výmer, v súlade s časovým harmonogramom realizácie diela, ktorý tvorí Prílohu č. 2 zmluvy, a podľa podmienok stavebného povolenia vydaného Obcou Sučany č. j. 9446/472/2021-Hu zo dňa 4.11.2021, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 08.11.2021. Objekt bude slúžiť pre informačné semináre, workshopy a konferencie, interaktívne výstavy, praktickú environmentálnu výchovu, zážitkové aktivity, ďalej pre semináre a ukážkové hodiny organizované pre pedagogických pracovníkov. Ďalšou účasťou je realizácia názorných ukážok opatrení na zníženie rizika povodní a negatívnych dôsledkov zmeny klímy, napr. realizácia opatrení na zadržiavanie zrážkovej vody zo strechy budovy. Kapacitne je envirocentrum navrhované pre návštevu približne 80 detí. Objekt prejde kompletnou rekonštrukciou, ktoré budú obsahovať aj dispozičné zmeny, realizáciu nového sociálneho zázemia, výmenu strešnej krytiny, výmenu okenných a dverných výplni, zateplenie objektu a čiastočné odizolovanie spodnej stavby. Celá stavba je založená na základových pätkách a pásoch. Stavba momentálne nie je napojená na inžinierske siete voda a splašková kanalizácia. Objekt je napojený na elektriku existujúcou NN prípojkou. Členenie stavby na stavebné objekty: SO-01 Envirocentrum + technická vybavenosť: -Prípojka vody -Splašková kanalizácia do vlastnej žumpy. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky v nadväznosti na obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky" Súťažných podkladov a zároveň podrobný technický popis realizovaného predmetu diela vrátane pripojení jednotlivých inžinierskych sietí je uvedený v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou Súťažných podkladov procesu verejného obstarávania v nadväznosti na vypracovaný výkaz - výmer.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 591 167,48
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa ustanovenia § 32 ods. 2, resp. 3, resp. ods. 4, resp. ods. 5 alebo § 152 v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, predložením originálu alebo úradne osvedčených fotokópií dokladu. 1.2 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať, h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. 1.3 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1, ak nie je ustanovené inak: a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b)písm. b) doloženým potvrdením Zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), § 32 ods. 2 písm. c) a § 32 ods. 2 písm. e), nakoľko VO je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Splnenie podmienok účasti podľa § 32 môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ostatné podmienky účasti osobného postavenia ako aj odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Kritériá výberu sú stanovené v súťažných dokumentoch k obstarávaniu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov ekonomického a finančného postavenia podľa ustanovenia § 33 zákona o verejnom obstarávaní sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Kritériá výberu sú stanovené v súťažných dokumentoch k obstarávaniu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov technickej a odbornej spôsobilosti podľa ustanovenia § 34 zákona o verejnom obstarávaní sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Všetky podrobnosti týkajúce sa podmienok účasti, ich odôvodnenia a komunikácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, ktoré sú pre uchádzačov a záujemcov záväzné. Prijímateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s Dodávateľom právo Prijímateľa bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s Dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi Prijímateľom a Dodávateľom a výsledky finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania stavebných prác alebo iných postupov. Prijímateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s každým dodávateľom povinnosť Dodávateľa strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ na predmet zákazky použije elektronickú aukciu v zmysle § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Elektronická aukcia sa uskutoční prostredníctvom aukčného systému Mesta Martin eBIT verzia 4.0.0.0., ktorý je certifikovaným systémom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, podmienky a priebeh e - aukcie sú uvedené v SP.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-02-10T00:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-12-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2022-02-10T10:00:00
Miesto: Elektronicky, Mesto Martin, Námestie S. H. Vajanského 1, 036 49, Martin, kancelária č. 429, 4. poschodie.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk komisiou na predmet zákazky je neverejné, koná sa bez účasti uchádzačov a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neodosiela. Po vyhodnotení predložených dokladov a dokumentov, budú uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti, elektronicky vyzvaní na predloženie nových cien prostredníctvom elektronickej aukcie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda platnosť dňom jej podpísania obidvoma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni zverejnenia zmluvy na webovom sídle objednávateľa a po splnení odkladacej podmienky. V prípade odkladacej podmienky účinnosti sa jedná o schválenie predloženej žiadosti o nenávratný finančný príspevok Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky ako Riadiacim orgánom Operačného programu Kvalita životného prostredia a schválenie procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky (administratívna kontrola postupov verejného obstarávania) v súlade so Zmluvou o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. Nevyhnutným predpokladom výkonu kontroly postupov verejného obstarávania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, z ktorých má byť financované dielo, je platná a účinná zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, ktorá oprávňuje objednávateľa na realizáciu diela. 2. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu o dielo s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 3. Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania skutočností súvisiacich s realizáciou diela kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, uzatvorenej medzi poskytovateľom Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky ako riadiacim orgánom pre Operačný program Kvalita životného prostredia a prijímateľom Mestom Martin a zároveň sa zaväzuje poskytnúť osobám oprávneným vykonať kontrolu /audit/ všetku potrebnú súčinnosť. 4.Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k všetkým poskytnutým dokumentom / informáciám počas lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty uverejňovať ako elektronické dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme EVO.eBIT portal na portáli http://www.evoportal.sk/. VO bude všetky dokumenty/informácie počas lehoty na predkladanie ponúk uverejňovať aj v profile VO. 5. Ak uchádzač v ponuke preukázal splnenie podmienok účasti jednotným európskym dokumentom uchádzača alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk, vyhodnotí podľa § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti uchádzačmi, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí. 6. Verejný obstarávateľ Mesto Martin si vyhradzuje právo uzavrieť Zmluvu o dielo v stanovenej lehote viazanosti ponúk s druhým, resp. ďalším uchádzačom v poradí na základe výsledku pôvodnej elektronickej aukcie podľa prípadov uvedených v bode 10.6 SP. 7.Verejný obstarávateľ' podľa § 40 ods. 6 zákona vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 8. Predpokladaný termín začatia elektronickej aukcie bude uchádzačom oznámený elektronicky vo výzve až po vyhodnotení ponúk a podmienok uvedených v elektronickej aukcii, ktoré sú uvedené v časti F. Súťažných podkladov. 9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania podlimitnej zákazky z dôvodov uvedených v § 57 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a v bode 31 Súťažných podkladov. 10. Predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne uvedených možností.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-01-13T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.4.2024
1 EUR1,06 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,35 PLN (+0,01)
1 EUR25,23 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA