dnes je 20.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: eBIZ-01/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Modra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304956
Dukelská 38, 90001 Modra

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Modra
Telefón: +421 336472212 Fax: +421 336470213
Email: pavel.asch@azet.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.modra.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436369
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: eBIZ-01/2022
Hlavný kód CPV
90500000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia projektu Služby súvisiace s prevádzkou Zberného dvora v Modre(ďalej tiež služba) na dva roky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 182 716,97
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí preukázať splnenie všetkých podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedených v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a uchádzač preukáže dokladmi podľa § 32 ods.2, resp. ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní že spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. V súlade s ustanovením § 113 ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ poskytuje informáciu o dokladoch, ktoré sa z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy nepredkladajú takto: -uchádzač nemusí predkladať doklady podľa § 32 ods. 1 písm. a) až c) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní -uchádzač nemusí predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstaraní ak je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov na UVO
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač predloží vyjadrenie banky, že:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač predloží vyjadrenie banky, že: uchádzač predloží na každú časť zákazky vyjadrenie banky, že: -uchádzač nebol v nepovolenom debete za predchádzajúce obdobie 12 mesiacov pred dňom vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk alebo za obdobie za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu, ak je kratšie ako 12 mesiacov, -bežný účet uchádzača nebol predmetom exekúcie a blokácie za predchádzajúce obdobie 12 mesiacov pred dňom vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk alebo za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu ak je kratšie ako 12 mesiacov, -pri splácaní úveru, uchádzač za predchádzajúce obdobie 12 mesiacov pred dňom vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk alebo za obdobie za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu, ak je kratšie ako 12 mesiacov dodržuje splátkový kalendár. Verejný obstarávateľ bude akceptovať len vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Uchádzač predloží zároveň čestné vyhlásenie, že ku dňu predloženia ponuky má otvorené účty len v banke/bankách alebo pobočky zahraničnej banky, od ktorých predložil vyššie požadované vyjadrenie /a. Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnom formáte, napr. pdf, pričom tieto súbory uvedie do zoznamu v Krycom liste ponuky.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní V zmysle § 34 odst.1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona v zmysle § 12 zákona o verejnom obstarávaní (verejný sektor referencia musí byť zverejnená v Evidencii referencií). Ak uchádzač predkladá referenciu zo súkromného sektora postačuje predložiť referenciu vo formáte pdf potvrdenú od subjektu, ktorému uchádzač poskytoval službu. Predmetná referencia zo súkromného sektora musí mať náležitosti podľa zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je daný predmet zákazky uvedený za predchádzajúce tri roky pričom uchádzač predloží zoznam služieb: -že za posledné uvedené 3 roky nakladal s komunálnymi odpadmi uvedenými v opise predmetu zákazky (príloha č. 1, tab. č. 1) Zoznam poskytnutých služieb má obsahovať: -- názov a sídlo odberateľa, -- kontaktné údaje odberateľa (meno a priezvisko, tel. č., e-mail), -- predmet poskytnutej služby, -- termín trvania Zmluvy na poskytnutú službu -- cena poskytnutej služby bez DPH -a tiež že za posledné uvedené 3 roky prevádzkoval aspoň jeden zberný dvor (zariadenie na zber odpadov určené na bezplatné odovzdanie odpadu obyvateľmi, § 80 ods. 6 zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch) v trvaní aspoň 12 po sebe idúcich mesiacov. Uvedené žiadame preukázať vydaným súhlasom príslušného okresného úradu podľa § 97 ods 1, písm. d) zákona č. č. 79/2015 Z.z. o odpadoch, na prevádzkovanie zariadenia na zber odpadov Zberný dvor, termín trvania Zmluvy a cena poskytnutej služby bez DPH. Uchádzač preukáže poskytované služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je daný predmet zákazky v minimálnom rozsahu: kumulatívne 180 000,00 Eur bez DPH. V prípade, že finančné podklady uchádzača boli spracované v inej mene ako euro, údaje v požadovaných dokladoch je potrebné prepočítať je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku EÚ. V zmysle § 34 odst.1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží: -oprávnenie na nakladanie s komunálnymi odpadmi uvedenými v opise predmetu zákazky (príloha č. 1, tab. č. 1), -oprávnenia na zhodnotenie alebo zneškodnenie komunálnych odpadov uvedených v opise predmetu zákazky (príloha č. 1, tab. č. 1) v zariadení s platným súhlasom na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie týchto druhov komunálnych odpadov Podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby : -1 ks veľkoobjemový hákový kontajner s objemom 30 m3 na plasty -2 ks veľkoobjemový hákový kontajner otvorený s objemom 20 m3 na objemný odpad -1 ks veľkoobjemový hákový kontajner otvorený s objemom 10 m3 na drobný stavebný odpad, zeminu a kamenivo -1 ks veľkoobjemový hákový kontajner otvorený s objemom 20 m3 na biologicky rozložiteľný odpad vhodný na kompostovanie - 2 ks veľkoobjemový kontajner s objemom 5-35 m3 na biologicky rozložiteľný odpad vhodný na kompostovanie (na pokosenú trávu, treštoliny, odpad zo záhrad..) -2 ks uzatvorený bezpečnostný kontajner na uloženie nebezpečných odpadov, elektrozariadení a olejov -Vozidlo na naloženie a prepravu veľkokapacitných kontajnerov Uchádzač predloží údaje o kontajneroch a vozidle, ktoré sú uvedené v certifikačných dokumentoch, teda uchádzač predloží napr. technické listy, certifikáty, vyhlásenia o zhode a pod. Z predložených dokumentov musia byť jasné technické údaje o strojovom a technickom vybavení. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že disponuje, alebo ku dňu začatia výkonu služby bude disponovať predmetnými kontajnermi a vozidlom.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-01-24T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-12-30T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2022-01-24T09:00:00
Miesto: www,ezakazky.sk
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: je verejné
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Prihlásiť sa do zákazky, d) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári Oznámenia o vyhlásení VO limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Oznámenia uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Oznámenia uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladov a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Zábezpeka: Vyžaduje sa 5 000,00 ?, ďalšie informácie ohľadne zábezpeky sú uvedené v SP
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-01-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 19.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,27 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA