dnes je 20.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 8_2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská čast Bratislava - Podunajské Biskupice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00641383
Trojičné nám. 11, 82561 Bratislava-Podunajské Biskupice

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská čast Bratislava - Podunajské Biskupice
Telefón: +421 240209209
Email: daniela.tomovicova@mupb.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/461294
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 8_2023
Hlavný kód CPV
34992200-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom je zabezpečenie dopravného značenia spojené s dodávkou, montážou, demontážou, opravou zvislého dopravného značenia a dopravných zariadení, realizáciou vodorovného dopravného značenia, prenájmom dočasného dopravného značenia na komunikáciách v Mestskej časti Bratislava Podunajské Biskupice v lokalitách Medzi jarkami, Dolné hony, Pôvodná obec v mestskej časti Bratislava - Podunajské Biskupice, spôsobom a v rozsahu špecifikovaným v dokumentoch k tejto súťaži. Predmet plnenia zahŕňa aj odvoz, zhodnotenie, resp. zneškodnenie všetkého vzniknutého odpadu.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 62 500,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona a nesmie u neho existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) existencia konfliktu záujmov. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d). Ustanovenie § 11 zákona tým nie je dotknuté. Doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO: -Doklad o oprávnení podnikať podľa § 32 ods. 2 písm. e), ktorým uchádzač preukazuje oprávnenie vykonávať práce na zabezpečenie plnenia predmetu zákazky, tzn. výpis z Obchodného registra, živnostenské oprávnenie alebo iný doklad o oprávnení podnikať (K uvedenému dokladu má verejný obstarávateľ prístup v rámci databáz verejnej správy, resp. cez databázu Oversi). -Čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní (Príloha č. 2). Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona o verejnom obstarávaní, Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, spôsobom podľa § 32 ods. 2 zákona alebo podľa § 152 zákona.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 zákona týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona: -zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby zoznamom referencií uchádzač preukázal, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk) samotný uchádzač zrealizoval minimálne 2 samostatné zákazky. Za vyhovujúcu zákazku je možné považovať iba takú zákazku, ktorej realizácia nebola predčasne ukončená z dôvodu odstúpenia od zmluvy na základe porušení zmluvných, resp. zákonných povinností zo strany dodávateľa a jej predmet je rovnaký alebo obdobný ako tento predmet obstarávania. Verejný obstarávateľ požaduje, aby zoznam poskytnutých služieb a dôkaz o plnení, resp. referencia, obsahoval minimálne: názov a sídlo odberateľa, kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č., e-mail), predmet dodávky, opis predmetu dodávky, doba dodania, cena dodania s DPH celkom. V prípade, že uchádzač má na stránke Úradu pre verejné obstarávanie v evidencii referencií takéto zákazky, verejný obstarávateľ odporúča uchádzačovi, aby vo svojej ponuke uviedol webový odkaz na takéto referencie. Pokiaľ má hospodársky subjekt informácie o prístupe k uvedeným dokladom pre splnenie technickej a odbornej spôsobilosti, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v ponuke uviedol webové odkazy k týmto dokladom.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-03-23T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Ak z predložených dokladov nebude verejný obstarávateľ môcť overiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak uchádzač nesplní podmienky účasti, ani po výzve na vysvetlenie alebo doplnenie chýbajúcich dokladov, bude z verejného obstarávania vylúčený. Jedná sa o zmiešanú zákazku na poskytnutie služieb, ktorej predmetom je aj dodávka materiálu (dopravné značky a príslušenstvo). Predpokladaná hodnota zákazky je určená vrátane opcie.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-03-10T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 19.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,27 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA