dnes je 16.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 06843/2023/OVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Nitriansky samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37861298
Rázusova 2/A Array, 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktná osoba: Nitriansky samosprávny kraj
Telefón: +421 376925914
Email: michal.masarik@unsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.unsk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/460557
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 06843/2023/OVO
Hlavný kód CPV
39162200-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie jednotlivých položiek, ktorú sú uvedené v celkoch podľa navrhnutých skupín: 1. Striekacia technika 2. Držiaky a stojany 3. Stroje pre povrchovú úpravu 4. Ručné náradie 5. Prístroje na odsávanie prachu 6. Prístroje na miešanie farieb 7. Prostriedky na ochranu zdravia pri práci 8. Pracovné stoly a stoličky 9. Prístroje na výrobu stlačeného vzduchu 10. Infražiariče s príslušenstvom a lampy Bližší popis je uvedený v súťažných podkladoch.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 219 916,44
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
39162100-6

42924310-5

42924300-2

42652000-1

39713430-6

42999100-6

38433000-9

18143000-3

39121200-8

39111100-4

39113000-7

42123400-1

42611000-2

42990000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredná odborná škola techniky a služieb, Tovarnícka 1609, Tovarnícka 1609, 955 82 Topoľčany
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie jednotlivých položiek, ktorú sú uvedené v celkoch podľa navrhnutých skupín: 1. Striekacia technika 2. Držiaky a stojany 3. Stroje pre povrchovú úpravu 4. Ručné náradie 5. Prístroje na odsávanie prachu 6. Prístroje na miešanie farieb 7. Prostriedky na ochranu zdravia pri práci 8. Pracovné stoly a stoličky 9. Prístroje na výrobu stlačeného vzduchu 10. Infražiariče s príslušenstvom a lampy Bližší popis je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
219 916,44:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
4:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade zrušenia verejného obstarávania podľa § 57 ZVO.
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu: 302021BPN8 IROP-PO2-SC223-2021-68
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ zvážil vhodnosť rozdelenia zákazky na časti a dospel k rozhodnutiu, že by nebolo vhodné rozdeliť zákazku na časti z dôvodu, že rozdelenie zákazky by mohlo predstavovať riziko, že jej vykonanie sa stane nadmerne technicky obťažným, finančne nákladným a potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by predstavovala riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky. Aktuálne na trhu pôsobí dostatok spoločností, ktoré dokážu dodať predmet zákazky ako celok.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO spôsobom podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 ZVO. V prípade, ak uchádzač so sídlom v Slovenskej republike nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 ZVO. Uchádzač alebo záujemca (so sídlom na území SR) nie je povinný predložiť doklady: Podľa § 32 ods. 2, písm. a) ZVO: Avšak ak uchádzač alebo záujemca, ktorý je fyzickou osobou, nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) alebo nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov (PRÍLOHA I UDELENIE SÚHLASU PRE POSKYTNUTIE VÝPISU Z REGISTRA TRESTOV). Verejný obstarávateľ, ktorý je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, bezodkladne zašle údaje v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej komunikácie Generálnej prokuratúre Slovenskej republike na vydanie výpisu z registra trestov. Verejný obstarávateľ je orgánom verejnej moci. Z tohto dôvodu mu funkcionalita portálového riešenia oversi.gov.sk umožňuje prístup k údajom z registra trestov fyzických osôb a právnických osôb, za účelom overenia splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) a podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO. Podľa § 32 ods. 2, písm. b) a c) ZVO b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Podľa § 32 ods. 2, písm. d) ZVO - údaje sú prístupné v tzv. referenčných registroch podľa zákona proti byrokracii Podľa § 32 ods. 2, písm. e) ZVO t. j. výpis z Obchodného registra, výpis zo Živnostenského registra V zmysle § 32 ods. 4 ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. V zmysle § 32 ods. 5 ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-04-06T08:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ pri zadávaní predmetnej zákazky použil postup podľa § 66 ods. 7, písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Zábezpeka sa nevyžaduje. 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačom v zmysle § 20 ods. 2 ZVO sa bude uskutočňovať elektronicky prostredníctvom Informačného systému ActiveProcurement Úradu Nitrianskeho samosprávneho kraja na portáli https://unsk.e-obstaranie.sk. Používateľská príručka pre registráciu hospodárskych subjektov na portál IS AP UNSK Manuál_Registrácia hospodárskeho subjektu - bude prístupná hospodárskym subjektom na portáli IS AP UNSK v záložke Manuály. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Súťažné podklady, ich zmena a doplnenie budú zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa v príslušnej zákazke. 5. Verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávanie inovácií a nie je zamerané na sociálny aspekt.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-03-06T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 15.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (+0,04)
1 EUR25,32 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA