dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: AOS-300/27-18/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37910337
Demänová 393, 03101 Liptovský Mikuláš

Slovensko
Kontaktná osoba: Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Email: obstaravanie@aos.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.valm.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: AOS-300/27-18/2021 AOS-II-13/2021 Dodatok č. 5
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
OPIS
Názov
Zníženie energetickej náročnosti budov v areáli Akadémie ozbrojených síl gen. M. R. Štefánika - celok A až celok E a budova 15
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
45214410-7

45261210-9

45321000-3

45443000-4

45442110-1

45261410-1

45261000-4

45442000-7

45442200-9

45421100-5

45331110-0

45331100-7

45333000-0

45332200-5

45311000-0

45311100-1

45315000-8

71631300-3

71356100-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika, Demänová 393, 031 01 Liptovský Mikuláš. Nachádza sa na parcelách v KNC: č. 352/8, 352/13 352/25, katastrálne územie Demänová.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom verejného obstarávania je realizácia diela podľa realizačnej projektovej dokumentácie. Stavba bude realizovaná v jednej časovej etape a bude tvoriť jeden realizačný celok na základe stavebného povolenia v súlade so Stavebným zákonom. Predmetom zákazky sú stavebné úpravy jestvujúcich objektov - materské učebne, kultúrne centrum a spojovací uzol (vstupný objekt) v areáli AOS v Liptovskom Mikuláši pre potreby zníženia energetickej náročnosti objektov podľa STN 730540 a STN EN ISO 13790 s výstupnou kategorizáciou objektov A1. Navrhované stavebné úpravy budú znižovať energetickú náročnosť jestvujúcich objektov. Jedná sa o 3 budovy: SO08 Materské učebne: zastavaná plocha 3122 m2, počet podlaží 3; SO13 Kultúrne centrum: zastavaná plocha 4432 m2, počet podlaží 3; SO28 Spojovací uzol (vstupný objekt): zastavaná plocha 690 m2, počet podlaží 2. Objekty boli budované v 80.-tych rokoch a ich technické riešenie v súčasnosti nezodpovedá požiadavkám na energetickú potrebu. Objekty sú viac podlažné, nepodpivničené (okrem kultúrneho centra), murované so železobetónovým nosným systémom, s plochou strechou. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky.Podrobnejšie v projektovej dokumentácii a stavebnom povolení, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 21
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program kvalita životného prostredia 4.3.1 Kód výzvy: OPKZP-PO4-SC431-2018-48 Zníženie energetickej náročnosti
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 233-612731
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: AOS-300/27-18/2021
Časť č.: 4
Názov: Časť 4 - celok D (SO08, SO13,SO28)
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2021-10-29T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 2 625 606,98
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-03-06T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45214410-7

45261210-9

45321000-3

45443000-4

45442110-1

45261410-1

45261000-4

45442000-7

45442200-9

45421100-5

45331110-0

45331100-7

45333000-0

45332200-5

45311000-0

45311100-1

45315000-8

71631300-3

71356100-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika, Demänová 393, 031 01 Liptovský Mikuláš. Nachádza sa na parcelách v KNC: č. 352/8, 352/13 352/25, katastrálne územie Demänová.
Opis obstarávania:
Predmetom verejného obstarávania je realizácia diela podľa realizačnej projektovej dokumentácie. Stavba bude realizovaná v jednej časovej etape a bude tvoriť jeden realizačný celok na základe stavebného povolenia v súlade so Stavebným zákonom. Predmetom zákazky sú stavebné úpravy jestvujúcich objektov - materské učebne, kultúrne centrum a spojovací uzol (vstupný objekt) v areáli AOS v Liptovskom Mikuláši pre potreby zníženia energetickej náročnosti objektov podľa STN 730540 a STN EN ISO 13790 s výstupnou kategorizáciou objektov A1. Navrhované stavebné úpravy budú znižovať energetickú náročnosť jestvujúcich objektov. Jedná sa o 3 budovy: SO08 Materské učebne: zastavaná plocha 3122 m2, počet podlaží 3; SO13 Kultúrne centrum: zastavaná plocha 4432 m2, počet podlaží 3; SO28 Spojovací uzol (vstupný objekt): zastavaná plocha 690 m2, počet podlaží 2. Objekty boli budované v 80.-tych rokoch a ich technické riešenie v súčasnosti nezodpovedá požiadavkám na energetickú potrebu. Objekty sú viac podlažné, nepodpivničené (okrem kultúrneho centra), murované so železobetónovým nosným systémom, s plochou strechou. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky.Podrobnejšie v projektovej dokumentácii a stavebnom povolení, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 21
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 2 716 214,90
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
1. Predmetom tohto Dodatku je zmena a doplnenie Zmluvy o dielo. 2. Čl. 4 bod 4.8 Zmluvy o dielo sa mení a po zmene znie: 4.8 Lehota odovzdania Diela v zmysle odseku 4.2 tejto zmluvy môže byť predĺžená v prípade prerušenia realizácie prác z dôvodu nepriaznivých poveternostných vplyvov, kvôli ktorým nie je možné realizovať Dielo v požadovanej kvalite, pričom celkové prerušenie realizácie prác nemôže súhrne presiahnuť štyri (4) kalendárne mesiace. O prerušení prác rozhodne stavebný dozor alebo oprávnená osoba Objednávateľa. Zhotoviteľ bude o prerušení prác informovaný bez zbytočného odkladu. 3. Čl. 6 bod 6.9 Zmluvy o dielo sa mení a po zmene znie:6.9 Zhotoviteľ sa zaväzuje riadne a včas plniť svoje záväzky (najmä finančné záväzky) voči svojim subdodávateľom podieľajúcim sa na realizácii Diela a ohľadom kontroly plnenia povinností zhotoviteľa podľa predchádzajúcej vety je objednávateľ a) pred zaplatením ceny Diela oprávnený požadovať a zhotoviteľ je povinný predložiť písomné potvrdenie, že má uhradené všetky splatné záväzky voči svojim subdodávateľom, ktorých nárok na ich zaplatenie je bez akýchkoľvek pochýb oprávnený; b) pred zaplatením ceny Diela oprávnený požadovať a zhotoviteľ je povinný preukázať a poskytnúť podklady, z ktorých je bezpochyby zrejmé, že k úhrade splatných záväzkov zhotoviteľa voči subdodávateľom nedošlo v dôsledku vadného alebo neuskutočneného plnenia,c) oprávnený požadovať od zhotoviteľa preukázanie zaplatenia úhrad za plnenia, ak tieto boli vykonané subdodávateľom/-mi najneskôr do 5 pracovných dní po obdržaní platby od objednávateľa alebo poskytnúť iné podklady, z ktorých je bezpochyby zrejmé, že k úhrade subdodávateľovi nedošlo v dôsledku vadného alebo neuskutočneného plnenia, d) oprávnený komunikovať priamo so subdodávateľom/mi, e) v prípade, že sa preukáže, že zhotoviteľ nemá uhradené všetky splatné záväzky voči svojim subdodávateľom, ktorých nárok na ich zaplatenie je bez akýchkoľvek pochýb oprávnený a je v súlade s bodom 6.5 tohto článku, náležité platby za tovar, stavebné práce alebo služby môže uhradiť objednávateľ priamo subdodávateľovi, ktorý dodal tovar, uskutočnil stavebné práce alebo poskytol služby zhotoviteľovi, ak o to subdodávateľ požiada. Objednávateľ je povinný spôsob úhrad a ich výšku podľa predchádzajúcej vety vopred prerokovať so zhotoviteľom a subdodávateľmi; objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle článku 6a.4. Za čl. 6 bod 6.9 Zmluvy o dielo sa vkladá nové ustanovenie čl. 6 bod 6.10 Zmluvy o dielo, ktoré znie:6.10 Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle článku 6a aj vtedy, ak bude mať z verejne dostupných zdrojov informácie, ktoré by ohrozili riadne a včas plniť záväzky (najmä finančné záväzky) zhotoviteľa voči svojim subdodávateľom, ktorí sa podieľajú na realizácii Diela.5. Doterajší čl. 6 bod 6. Zmluvy o dielo sa prečísluje na čl. 6 bod 6.11 Zmluvy o dielo. 6. Doterajší čl. 6 bod 6.11 Zmluvy o dielo sa prečísluje na čl. 6 bod 6.12 Zmluvy o dielo. 7. Za článok 6 Zmluvy o dielo sa vkladá nový článok 6a Zmluvy o dielo, ktorý znie v dodatku:
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 2 625 606,98
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 2 716 214,90
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA