dnes je 18.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 19/PRO/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Košice-Juh
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00691046
Smetanova 4, 04079 Košice - mestská časť Juh

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Košice-Juh
Telefón: +421 905424038
Email: urad@kosicejuh.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kosicejuh.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/447745
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 19/PRO/2022
Hlavný kód CPV
45212223-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je prestrešenie ľadovej plochy v Športovo zábavnom areáli, Alejová 2H, Košice, parc. č. 501/9, k.ú. Južné mesto, obec: Košice Juh, okres Košice IV, Slovensko.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 783 324,14
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Splnenie podmienok účasti preukazuje uchádzač dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO: -písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, -písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, -písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, -písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, -písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, -písm. f) doloženým čestným vyhlásením. V súvislosti s využívaním údajov z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 ZVO, uchádzač nie je povinný predkladať: a)doklad podľa písm. a), v tomto prípade je však povinný verejnému obstarávateľovi poskytnúť údaje na vyžiadanie výpisu z registra trestov ohľadne fyzickej osoby potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov prostredníctvom portálu www.oversi.gov.sk v rozsahu https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch/zoznam-hospodarskych-subjektov-774.html resp. využije vzor č. 4 k SP. Údaje potrebné pre vyžiadanie výpisu z registra trestov právnickej osoby si verejný obstarávateľ vyhľadá v ponuke uchádzača (jeho identifikácii) a skontroluje v obchodnom registri; b)doklad podľa písm. b), ktorým je zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne; c)doklad podľa písm. c), ktorým je potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu; d)doklad podľa písm. d), ktorým je potvrdenie príslušného súdu, že nebol na majetok uchádzača vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku; e)doklad podľa písm. e), ktorým je výpis z OR SR alebo výpis zo ŽR SR. Uvedené platí pre uchádzačov taxatívne vymenovaných v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V ostatných prípadoch je uchádzač naďalej povinný predložiť doklad podľa písm. e). V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní nemal možnosť prístupu k portálu www.oversi.gov.sk , je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál príslušného výpisu/dokladu, resp. jeho osvedčenú kópiu. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Hospodársky subjekt, ktorý o zapísanie do ZHS požiadal, môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do ZHS podľa § 152 ods. 1 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Vzhľadom k obmedzenému počtu znakov v tejto výzve úplné znenie podmienok účasti osobného postavenia je uvedené v SP.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. b): zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, Podľa § 34 ods. 1 písm. c): údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác, Podľa § 34 ods. 1 písm. d): opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality, Podľa § 34 ods. 1 písm. g): ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk, Podľa § 34 ods. 1 písm. h): uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 34 ods. 1 písm. b):Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Uvedený zoznam musí obsahovať minimálne jednu zákazku na realizácii stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru v minimálnom objeme 600 000,00 EUR bez DPH. Za rozhodné obdobie sa považuje posledných 5 priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania. Za stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky budú akceptované stavebné práce na rekonštrukcii alebo zhotovení pozemnej stavby, pričom v predmetných prácach sa musí preukázateľne jednať o práce na oceľových konštrukciách, vrátane kotvenia a zvarov. V prípade ak uchádzač predkladá referenciu alebo dôkaz o plnení stavebných prác, ktorých uskutočnenie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname vyčísli zvlášť iba hodnotu za tú časť stavebných prác, ktorá bola zrealizovaná v posudzovanom období. V prípade, ak stavebné práce realizoval uchádzač ako člen skupiny dodávateľov, vyčísli a uvedie iba finančný objem uskutočňovaný ním samotným. V prípade, ak obsahuje referencia alebo dôkaz o plnení stavebné práce, ktoré sú aj iné ako stavby rovnakého alebo podobného charakteru, vyčísli a uvedie iba finančný objem za stavby rovnakého alebo podobného charakteru. V prípade, že finančný objem stavebných prác je v inej mene ako Eur, údaje je potrebné prepočítať podľa kurzového lístka ECB platného v deň predkladanie ponúk, pričom v ponuke je potrebné uviesť, ktorým mena bola prepočítaná na Eur. K § 34 ods. 1 písm. c):Uchádzač predloží doklad o oprávnení na výkon činnosti vedenia stavieb podľa § 45 ods. 1 písm. b) zák. č. 50/1976 Zb. v platnom znení a podľa zák. č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho vydaný na základe osobitného predpisu: odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe, osvedčenie stavbyvedúceho o vykonaní odbornej skúšky na činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby alebo iného ekvivalentného zahraničného dokladu s odtlačkom pečiatky a vlastnoručným podpisom majiteľa dokladu. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač osobu, ktorej doklad predkladá vo svojej ponuke, uviedol aj vo svojom návrhu zmluvy o dielo. Uchádzač predloží profesijný životopis osoby, vlastnoručne podpísaný touto osobou, ktorým preukáže odbornú prax na pozemných stavbách stavbyvedúceho. V profesijnom životopise odborníka uvedie údaje v rozsahu: meno a priezvisko odborníka,súčasná pracovná pozícia, súčasný zamestnávateľ alebo sa uvedie SZČO, PO a pod. V prípade, ak táto osoba nie je v trvalom pracovnom pomere uchádzača, postupuje uchádzač podľa bodu 13.6 časti A.2 SP; prehľad profesijnej praxe min. 3 roky vzťahujúcej sa k požadovanej činnosti odborníka (skúsenosti a prax v oblasti pozemných stavieb); súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z.z.; čestné vyhlásenie, že vykonával činnosti stavbyvedúceho na zákazkách, ktoré sú svojim rozsahom a náročnosťou rovnaké alebo obdobné ako je predmet zákazky v rozsahu uvedenom v PD, pričom zároveň vykonával funkciu stavbyvedúceho počas celej doby realizácie; čestné vyhlásenie, že je pripravený plniť predmet zákazky v preukazovanej pozícii. K § 34 ods. 1 písm. d): uchádzač predloží: - platný Certifikátu systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vydaný nezávislou inštitúciou podľa normy OHSAS 45001 (18001), - v spojení s § 35 zákona o verejnom obstarávaní, platný certifikát riadenia kvality podľa normy EN ISO 9001 , -platný certifikát zhody systému riadenia výroby pre oceľové konštrukcie triedy prevedenia do úrovne EXC2, - platný certifikat zhody systemu manazerstva kvality pri procese zvarania potvrdzujuceho splnenie poziadaviek podla normy STN EN ISO 3834-2, Z dôvodu obmedzeného počtu znakov vo výzve, kompletné neskrátené znenie je uvedené v SP.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač v ponuke predloží: - vyhlásenie o % podiele zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, v ktorom uvedie, navrhovaného subdodávateľa; predmet subdodávky; % podiel zákazky, ktorý bude realizovať navrhovaný subdodávateľ. Subdodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO a nesmie u neho existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO. - vyhlásenie uchádzača, že v prípade, ak sa stane úspešným, po výzve verejného obstarávateľa, najneskôr pri poskytnutí súčinnosti, bude mať uzatvorenú poistnú zmluvu: *na stavebno-montážne poistenie (CAR/EAR) pre prípad poškodenia alebo zničenia diela poistného krytia vo výške 100 % zmluvnej ceny alebo ekvivalent v inej mene; *na poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú na zdraví alebo majetku pri výkone práce u verejného obstarávateľa alebo tretích osôb poistného krytia vo výške 25 % zmluvnej ceny alebo ekvivalent v inej mene. Bližšie informácie sú uvedené v SP.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v zmysle § 54 ZVO. Ďalšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a budú spresnené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-10-03T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Splnenie podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač predbežne nahradiť v súlade s § 114 ods. 1 Jednotným európskym dokumentom https://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html, alebo čestným vyhlásením. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického prostriedku zapísaného v zozname elektronických prostriedkov podľa § 158b ZVO eZakazky na portáli https://www.ezakazky.sk/mckosicejuh/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=42892470&. Registrácia a prihlasovanie: - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v elektronickom prostriedku, klikne na tlačítko registrovať nového dodávateľa, vyplní údaje a postupuje podľa pokynov uvedených pri registrácii v elektronickom prostriedku. Po registrácii mu bude na ním uvedenú e-mailovú adresu doručené prístupové údaje, ktorými sa prihlási do elektronického prostriedku. Ak už záujemca má v elektronickom prostriedku zriadené konto, prihlási sa svojim prihlasovacím menom a heslom; v prípade, ak ho zabudol, klikne na tlačítko Zabudli ste heslo? Po kliknutí na tlačítko sa zobrazí jednoduchý formulár, kde je potrebné zadať prihlasovací e-mail a po kliknutí na tlačidlo Odoslať, elektronický prostriedok vygeneruje nové heslo a odošle ho na zadaný e-mail, ktorým sa záujemca prihlási do elektronického prostriedku alebo prihlási sa prostredníctvom eID. Verejný obstarávateľ umožňuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii na profile https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/ zakazky/6907, ktorý ho presmeruje na úložisko dokumentov na portáli elektronického prostriedku pre účely tohto zadávania zákazky. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky a verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred v elektronickom prostriedku www.ezakazky.sk. Predkladanie ponuky sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky prostredníctvom vyššie uvedeného elektronického prostriedku tak, že uchádzač vkladá svoju elektronickú ponuku do elektronického prostriedku v komunikačných formátoch a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch. Momentom doručenia pre účely elektronickej komunikácie sa rozumie moment odoslania informácií alebo dokumentov jednej strany komunikácie, nakoľko tieto sa nachádzajú okamžite v dispozičnej sfére druhej strany komunikácie. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 20 000,00 ?, ďalšie informácie ohľadne zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční v deň a v čase podľa dohovoru s kontaktnou osobou uvedenou v SP a na mieste stretnutia podľa SP. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie, nie je zamerané na sociálne aspekty a nie je obstarávaním inovácií. Predmet zákazky sa bude financovať z príspevku Fondu na podporu športu, program Výstavba, rekonštrukcia a modernizácia športovej infraštruktúry číslo: 2021/004 a finančných prostriedkov verejného obstarávateľa. Po ukončení postupu zadávania zákazky, zmluva o dielo s úspešným uchádzačom nadobudne platnosť a účinnosť až po nadobudnutí účinnosti Zmluvy o príspevku na projekt podpory športu, ktorá bude uzavretá s poskytovateľom príspevku: Fond na podporu športu, Príkopova 6, 831 03 Bratislava.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-09T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.4.2024
1 EUR1,06 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,35 PLN (+0,01)
1 EUR25,23 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA