dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 10420
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00166197
Lamačská cesta 3/C, 84005 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Štatistický úrad Slovenskej republiky
Telefón: +421 250236223
Email: pavol.kvarda@statistics.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.statistics.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445724
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
72250000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Poskytovanie podpory a servisných služieb vyššej úrovne systémového administrátora na softvérové produkty Microsoft a Fortinet
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 83 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí byť v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce. Túto skutočnosť verejný obstarávateľ overí príslušným zápisom uchádzača v obchodnom registri, živnostenskom registri, alebo zápisom v Zozname hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. 2. Uchádzač v súlade s § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím. Túto skutočnosť verejný obstarávateľ overí príslušným zápisom v Registri osôb so záznamom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (experti). Z každého predloženého profesijného životopisu príslušného experta alebo ekvivalentného dokladu musia vyplývať nasledovné údaje/skutočnosti: meno a priezvisko príslušného experta, názov požadovaného dokladu, certifikátu a jeho platnosť (inštitúcia, od-do, získaný certifikát), minimálna 5-ročná prax pre danú pozíciu experta, súčasná pracovná pozícia a zamestnávateľ, dátum a podpis príslušného experta.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných minimálnych požiadaviek na expertov č. 1 až č. 5 1. Expert s praxou s MS Exchange 2010 a vyšší -odporúčaný platný certifikát MCITP Enterprise Messaging Administrator on Exchange 2010, alebo ekvivalent 2. Expert s praxou s pre Active Directory a Hyper-V -odporúčaný platný certifikát MCSA Windows Server 2016, alebo ekvivalent 3. Expert s praxou s pre System Center Configuration Manager a Storage spaces direct hyper converged klaster -odporúčaný platný certifikát MCTS Administering and Deploying System Center 2012 Configuration Manager a úspešne absolvované skúšku 70-740 Installation Storage and Compute with Windows Server 2016, alebo ekvivalent 4. Expert s praxou v projektovom riadení -odporúčaný platný certifikát (PRINCE2 Practitioner, IPMA B, PMI, PMP alebo obdobný certifikát) na odbornú spôsobilosť pre riadenie projektov 5. Expert s praxou pre Fortinet Fortimail a LB Forti ADC -odporúčaný platný certifikát Fortinet Certified Email Security Profesional -odporúčaný platný certifikát Fortinet Certified NSE 7 Network Security Architect Uchádzač môže preukázať splnenie viacerých vyššie uvedených požiadaviek prostredníctvom jedného certifikovaného experta, t. j. jeden certifikovaný expert môže mať viac získaných a platných certifikátov. V prípade, ak uchádzač predloží kópiu hore uvedených dokladov (certifikátov), predloží verejnému obstarávateľovi pred podpisom zmluvy originály predmetných dokladov k nahliadnutiu.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-09-22T14:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií a obstarávanie na sociálne aspekty. 2. Uchádzač predkladá ponuku elektronicky v súlade s § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní v lehote na predkladanie ponúk podľa požiadaviek uvedených v tejto výzve. V prípade predloženia listinnej formy ponuky, uchádzač nesplní podmienky predloženia ponuky, pokiaľ ide o určený komunikačný formát a bude vylúčený. 3. Celá komunikácia, výmena informácií a predkladanie ponúk sa v tomto verejnom obstarávaní uskutočňuje v súlade s ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom elektronického prostriedku EVO (ďalej len systém EVO). 4. Za komunikáciu prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa nepovažuje e-mailová komunikácia. 5. Moment doručenia informácie odoslanej prostredníctvom systému EVO je totožný s momentom odoslania tejto informácie adresátovi na konto/ účet vytvorený v systéme EVO, t. j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. 6. Bližšie informácie sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk, ktorá je uverejnená v časti dokumenty zákazky v profile verejného obstarávateľa.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-09T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA