dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: UP-VO/2015/28849
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Trenčín
Telefón: +421 326504220 Fax: +421 326504222
Email: daniela.krcova@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trencin.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: UP-VO/2015/28849
Hlavný kód CPV
72250000-2
Druh zákazky
OPIS
Názov
Prevádzka a údržba informačného systému Mesta Trenčín a jeho organizácií
Časť č.: Časť č.: Prevádzka a údržba informačného systému Mesta Trenčín a jeho organizácií
Dodatočné kódy CPV
72246000-1

72253200-5

72267000-4

80511000-9

72267100-0

72611000-6

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Katastrálne územie Trenčín, Slovenská republika, Trenčín, Sídlo verejného obstarávateľa Mesta Trenčín a sídla organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov od spoločnosti CORA GEO, s.r.o. pre potreby Mesta Trenčín a organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti, a to informačného systému samosprávy /ďalej CG ISS/, geografického informačného systému /ďalej len CG GISAM/, riešenia pre podporu eGovernmentu /ďalej len CG eGOV/a súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie prevádzkovaných informačných systémov v nasledovnom členení - Update - údržba licencií dodaného licenčného a aplikačného softvéru - Upgrade - technické zhodnotenie prevádzkovaného aplikačného softvéru vrátane zapracovania požiadaviek mesta - Hot line podpora - Riadenie projektu - Technická podpora - Metodická podpora - Školenia / metodické dni - Bezpečnostná politika
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 165-301961
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: Prevádzka a údržba informačného systému Mesta Trenčín a jeho organizácií
Časť č.:
Názov:
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2015-08-18T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 227 525,20
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-09-06T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72250000-2
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov od spoločnosti CORA GEO, s.r.o. pre potreby Mesta Trenčín a organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti, a to informačného systému samosprávy /ďalej CG ISS/, geografického informačného systému /ďalej len CG GISAM/, riešenia pre podporu eGovernmentu /ďalej len CG eGOV/a súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie prevádzkovaných informačných systémov v nasledovnom členení - Update - údržba licencií dodaného licenčného a aplikačného softvéru - Upgrade - technické zhodnotenie prevádzkovaného aplikačného softvéru vrátane zapracovania požiadaviek mesta - Hot line podpora - Riadenie projektu - Technická podpora - Metodická podpora - Školenia / metodické dni - Bezpečnostná politika
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 424 838,90
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom tohto dodatku č. 3 je úprava a rozšírenie rozsahu služieb uvedených v clánku II. v Casti 1, úprava zmluvnej ceny v clánku IV., doplnenie platobných podmienok v clánku V.1 . a úprava prílohy c. 2, servisnej zmluvy Mesto Trencín. - CORA GEO, s.r.o." zo dna 18.8.2015. Cena predmetu plnenia na rok 2022 a nasledujúce roky je nasledovná: 84 588,97 EUR bez DPH
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 340 249,93
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 424 838,90
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA