dnes je 23.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO2023004
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Spojená škola
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42083788
Dominika Tatarku 4666/7, 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktná osoba: Spojená škola
Telefón: +421 527721663
Email: kochanova.m@ssdtpp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ssdtpp.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/467778
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: SŠ-0054/1200/2023
Hlavný kód CPV
39000000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie 7 ks stolov na notebook, stôl musí mať uzamykateľnú skrinku, kde sa dá bezpečne uložiť notebook, musí mať pripojenie do siete. Stôl bude vyžívaný ako prídavný stôl ku katedre s možnosťou uzamknutia notebooku. Rozmery stola a ďalšie požiadavky sú uvedené v prílohe rozpočet zmluvnej ceny 2023004. Predmetom zákazky je tiež dodanie 2 ks skriniek na 20 ks tabletov s nabíjaním a 1 ks skrinky na 32 ks tabletov s nabíjaním, skrinky musia byť presúvateľné a uzamykateľné, budú využívané na uloženie a zároveň nabíjanie tabletov, z toho dôvodu musia obsahovať elektroinštaláciu. Ďalšie požiadavky sú uvedené v prílohe rozpočet zmluvnej ceny 2023004. Bližšia špecifikácia v súbore "rozpočet zmluvnej ceny 2023004"
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 102,50
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 6.1Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní: je oprávnený uskutočňovať stavebné práce, ktoré sú predmetom zákazky. Uchádzač (alebo ním uvedený subdodávateľ) preukáže jedným z nasledujúcich spôsobov: 6.1.1kópiou aktuálneho živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ), 6.1.2kópiu aktuálneho výpisu z obchodného registra (predkladá právnická osoba, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri), 6.1.3kópiou iného oprávnenia, vydané podľa osobitných predpisov, 6.1.4zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo obdobného zoznamu v inom členskom štáte EÚ 6.2Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní: nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukáže jedným z nasledujúcich spôsobov: 6.2.1čestné vyhlásenie potvrdené štatutárnym zástupcom uchádzača ( príloha tejto výzvy), 6.2.2zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo obdobného zoznamu v inom členskom štáte EÚ.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je celková cena s DPH vyjadrená v ? za celú zákazku. Všetky predložené ponuky budú zoradené od najnižšej ceny s DPH po najvyššiu cenu s DPH. Po zostavení poradia predložených ponúk verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzača, ktorý predloží ponuku s najnižšou cenou s DPH. Navrhovaná zmluvná cena musí pokryť všetky náklady na dodanie predmetu zákazky v rozsahu a kvalite podľa toho, ako je to uvedené v tejto výzve na predkladanie ponuky vrátane dopravy. Ak uchádzač nie je platca DPH, uvedenie v riadku IČ DPH informáciu: Spoločnosť nie je platca DPH. Ak uchádzač nesplní podmienky účasti, verejný obstarávateľ takého uchádzača vylúči a bude skúmať splnenie podmienok účasti u ďalšieho uchádzača podľa zostaveného poradia. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhne za celý predmet zákazky najnižšiu cenu celkom v DPH a zároveň splní podmienky účasti, zároveň zašle podpísané čestné prihlásenie nachádzajúce sa v prílohe a tiež vyplnené oba hárky (rozpočet zákazky + identifikácia uchádzača a cena).
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-05-25T08:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VO je oprávnený zrušiť VO, ak ponuky uchádzačov prekročia predpokladanú hodnotu zákazky. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a hospodárskymi subjektmi, resp. záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným systémom IS EVO. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Ponuky predložené v stanovenej lehote budú archivované u verejného obstarávateľa v súlade s § 117 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní. Obsah a informácie uvedené v ponuke budú použité výlučne len za účelom výberu zmluvného partnera. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy, ak bol na jej uzatvorenie vyzvaný. Úspešný uchádzač akceptuje skutočnosť, že ho verejný obstarávateľ môže v prípade, ak nebude mať schválené finančné prostriedky zriaďovateľom, ktorým je Regionálny úrad školskej správy v Prešove vyzvať na uzatvorenie objednávky, a to bezodkladne po schválení finančných prostriedkov zriaďovateľom.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-10T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 22.4.2024
1 EUR1,06 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25,28 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA