dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PSK-2023-ID983-Zahranicne cesty
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Prešovský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37870475
Námestie mieru 2, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Prešovský samosprávny kraj
Telefón: +421 517081337
Email: erika.gavulova@psk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vucpo.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/467611
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: PSK-2023-ID983-Zahranicne cesty
Hlavný kód CPV
60400000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je záväzok poskytovateľa na základe čiastkových samostatných objednávok zabezpečovať pre objednávateľa služby súvisiace s leteckou prepravou zamestnancov objednávateľa a ním určených osôb a súvisiace služby pri zahraničných pracovných cestách do celého sveta, t. j. zabezpečovanie a doručovanie jednosmerných a/alebo spiatočných leteniek v kategórii biznis trieda alebo ekonomická trieda na základe jednotlivých požiadaviek objednávateľa pre jeho zamestnancov, ako aj pre iné ním určené osoby a zabezpečovanie ubytovania a transferov z/na letiská v súvislosti so zahraničnými pracovnými cestami. Podrobné informácie o predmete zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 výzvy (t. j. Opis predmetu zákazky).
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 90 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: III.1) PODMIENKY ÚČASTI PODĽA § 32 ODS. 1 PÍSM. E) A F) A DÔVODY NA VYLÚČENIE PODĽA § 40 ODS. 6 PÍSM. F). III.1.1) Doklad o oprávnení poskytovať službu - výpis z obchodného registra (právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri); výpis zo živnostenského registra (fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ), resp. iný doklad o oprávnení poskytovať službu od hospodárskeho subjektu, ktorý je zapísaný v Registri právnických osôb a podnikateľov - uchádzač nie je povinný predkladať tieto doklady, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, alebo Zoznam hospodárskych subjektov vedený ÚVO (ak je to uplatniteľné). III.1.2) Doklad preukazujúci, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač nie je povinný predkladať tento doklad, pretože verejný obstarávateľ na overenie, či uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní využije verejne prístupný register hospodárskych subjektov so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní (register osôb so zákazom podľa § 183 ZVO, alebo Zoznam hospodárskych subjektov vedeným ÚVO (ak je to uplatniteľné). III.1.3) Doklad k § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak konflikt záujmov podľa § 23 nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami) - Uchádzač predloží Čestné vyhlásenie ku konfliktu záujmov a k etickému kódexu uchádzača, vypracované podľa Prílohy č. 4 výzvy (povinné pre úspešného uchádzača) - Čestné vyhlásenie musí byť podpísané podľa určenia uvedeného v rámci bodu A.IV.1.2) tejto výzvy.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Doklady a dokumenty preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky: Opis predmetu zákazky v nadväznosti na Prílohu č. 1 Opis predmetu zákazky, Prílohu č. 2 Návrh rámcovej dohody a Prílohu č. 3 Cena - návrh na plnenie kritérií, a to v rozsahu minimálnych požiadaviek označených spôsobom. Ponuka, ktorá nespĺňa požiadavky na predmet zákazky uvedené vo výzve na predkladanie ponúk alebo náležitosti ponuky, bude vylúčená z postupu verejného obstarávania.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky: irelevantné
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-05-29T08:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje písomne, elektronickou formou, prostredníctvom informačného systému Elektronického verejného obstarávania (ďalej len IS EVO). - IS EVO je dostupný bezplatne na adrese https://eplatforma.vlada.gov.sk , voľba IS EVO. Na rovnakej adrese, voľba Príručky, sú k dispozícii dokumentácia a videonávody. - Pre umožnenie elektronickej komunikácie, resp. pre predloženie ponuky, je potrebné, aby záujemca/uchádzač vykonal nasledovné kroky: 1. vytvoriť a aktivovať účet na portáli ÚVO (Privátna zóna) a 2. vytvoriť a validovať hospodársky subjekt (ďalej len HS). Pre predloženie ponuky alebo žiadosti o účasť je potrebné, aby prihlásený používateľ bol už registrovaný pre HS, za ktorý chce predložiť príslušnú žiadosť a aby daný HS bol OVERENÝ a AKTÍVNY. HS v stave Neoverený nemá možnosť predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť. Z uvedeného dôvodu je pri registrácii nového HS potrebné brať do úvahy čas potrebný na dokončenie validácie HS (doručenie validačného kódu) a registráciu vykonať v dostatočnom časovom predstihu pred zámerom predloženia ponuky alebo žiadosti o účasť k vybranej zákazke. Pre HS so schránkou na ÚPVS (www.slovensko.sk ) aktivovanou na doručovanie odporúčame vykonať registráciu nového HS aspoň 2 pracovné dni vopred. Pre HS, ktoré nemajú schránku na ÚPVS aktivovanú na doručovanie sú validačné kódy odosielané poštou doporučene. - V IS EVO sa za okamih doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO považuje okamih odoslania daných informácií. Verejný obstarávateľ vyhlásil zákazku s nízkou hodnotou-veľkú prostredníctvom výzvy na predkladanie ponúk - prieskum trhu s určením predpokladanej hodnoty zákazky vyšším postupom zákazky s nízkou hodnotou - veľká, a to zverejnením výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku verejného obstarávania. Ide teda o stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky podľa § 6 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a určenie ďalšieho postupu zadania zákazky, t. j. zákazky malého rozsahu (§ 1, ods. 15) alebo zákazky s nízkou hodnotou (§ 117). Predpokladaná hodnota zákazky je orientačná, predstavuje len výšku rozpočtových nákladov verejného obstarávateľa na 3 roky (t. j. rozpočtový náklad 30 tis. EUR / rok, doba trvania rámcovej dohody je 36 mesiacov, t. j. 3 roky).
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-10T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA