dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Zákazky z DNS: Stavebné práce na cintorínoch
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17330190
Šafárikovo námestie 3, 81102 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy
Telefón: +421 948277319
Email: vo@marianum.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://marianum.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MAR 01/2021
Hlavný kód CPV
45215400-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je zriadenie DNS. Cieľom DNS je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní podľa svojich reálnych potrieb, t.j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy. DNS bude slúžiť na zadávanie zákaziek týkajúcich sa stavebných prác bežne dostupných na trhu, v rámci ktorej sa budú uskutočňovať realizácie jednotlivých stavebných, cintorínskych prác na dobu trvania max. 3 roky (36 mesiacov). Tento DNS je zriadený pre potreby verejného obstarávateľa a zákazky v ňom bude zadávať iba verejný obstarávateľ.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Stavebné práce na cintorínoch a objektoch v správe MARIANUM pohrebníctva mesta Bratislavy
1:
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

45215300-0

45236300-3

45262690-4

45262600-7

45262630-6

45233161-5

45233160-8

45350000-5

45453000-7

45342000-6

45233250-6

45223800-4

45453100-8

45454000-4

45454100-5

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava
Opis obstarávania
Verejný obstarávateľ zvolil DNS ako otvorený a transparentný systém, z dôvodu potreby realizácie opakovaných cintorínskych a stavebných prác. Nakoľko sa rozpočet verejného obstarávateľa, podľa aktuálnych potrieb, v priebehu kalendárneho roku mení, nedokáže verejný obstarávateľ iným spôsobom zabezpečiť dodržanie ustanovení ZVO o účelovom delení zákazky. Verejný obstarávateľ bude transparentne zverejňovať jednotlivé výzvy v rámci DNS podľa aktuálnych potrieb a možností rozpočtu. Otázku bežnej dostupnosti sa snažíme vyriešiť zverejnením kompletnej projektovej dokumentácie a umožnením obhliadky miesta plnenia v rámci jednotlivých výziev. Verejný obstarávateľ bude požiadavky na technickú a odbornú spôsobilosť riešiť v jednotlivých výzvach v rámci súčinnosti pri uzatváraní zmlúv. Konkrétny rozsah predmetu zákazky, podrobná špecifikácia (projektová dokumentácia vrátane položkového rozpočtu), konkrétne miesta realizácie predmetu zákazky, ako aj ostatné doplňujúce informácie ( obhliadka miesta plnenia, termín realizácie...) budú súčasťou jednotlivých výziev v rámci zriadeného DNS, ktoré budú zaslané všetkým kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom systému JOSEPHINE. Pozn.: Stavebný dozor si zabezpečí verejný obstarávateľ sám, na vlastné náklady na každú zákazku zadanú cez DNS
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYMAR 01/2021-013:
Názov: Oprava chodníkov sektor 24 a 25 na cintoríne vo Vrakuni v Bratislave
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-12-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 63 301,65
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 54 629,96
bez DPH

MAR 48/2021:
Názov: Oprava vybraných chodníkov a prístupových ciest na cintoríne v Slávičom údolí III. časť
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-12-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 186 982,34
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 181 975,97
bez DPH

MAR 01/2021-011:
Názov: Skrátené konanie- Vybudovanie kanalizačnej prípojky v rámci projektu Martinský cintorín - vybudovanie nových verejných toaliet
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-11-02T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 58 521,59
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 48 440,00
bez DPH

MAR 01/2021-010:
Názov: Vybudovanie dvoch stojísk polo zapustených kontajnerov na cintoríne vo Vrakuni pre MARIANUM Pohrebníctvo mesta Bratislavy
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-11-03T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 58 763,74
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 56 530,80
bez DPH

MAR 01/2021-009:
Názov: Oprava vybraných chodníkov a prístupových ciest na cintoríne v Slávičom údolí
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-10-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 169 185,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 163 856,71
bez DPH

MAR 01/2021-008:
Názov: Oprava pamätníkov na Floriánskom a Hodžovom námestí pre MARIANUM Pohrebníctvo mesta Bratislavy
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-10-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 2 600,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 260,00
bez DPH

MAR 01/2021-012:
Názov: Oprava vybraných chodníkov a prístupových ciest na cintoríne v Slávičom údolí II. časť
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-11-18T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 152 958,15
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 149 954,66
bez DPH

MAR 01/2021-007:
Názov: Oprava betónových chodníkov na cintoríne vo Vrakuni v Bratislave
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-09T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 65 308,42
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 48 393,65
bez DPH

MAR 01/2021-006:
Názov: Oprava interiéru v suterénnych priestoroch krematória pre MARIANUM Pohrebníctvo mesta Bratislavy
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-03T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 27 062,71
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 23 606,84
bez DPH

MAR 01/2021-005:
Názov: Dodatočné práce k zákazke Rekonštrukcia existujúceho priestoru kvetinárstva na prevádzku Pohrebníctva v priestoroch cintorína Vrakúňa
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 4 292,27
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 3 595,00
bez DPH

MAR 01/2021-004:
Názov: Oprava asfaltového chodníka a prístupovej cesty v krematóriu pre MARIANUM Pohrebníctvo mesta Bratislavy
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-23T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 69 969,70
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 66 472,02
bez DPH

MAR 01/2021-003:
Názov: Rekonštrukcia Pamätníka 497 židovských obetí a 13 hrobových miest
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-07-29T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 51 405,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 39 300,00
bez DPH

MAR 01/2021-002:
Názov: Cintorín Vrakúňa - rekonštrukcia Domu smútku a obradnej miestnosti
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-02T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 253 574,41
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 198 951,35
bez DPH

MAR 01/2021-001:
Názov: Rekonštrukcia existujúceho priestoru kvetinárstva na administratívne priestory na pozemku Cintorína Vrakúňa
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 18 107,58
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 15 490,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-05T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA